רילוקיישן לניו יורק: המדריך הממצה



אז מצאתם בית בניו יורק. למרבה הצער, מציאת דירה היא רק מחצית מתהליך רילוקיישן לניו יורק. האמת היא שהעברת החפצים שלכם למקום החדש היא השלב הבא, וזה בערך כיף כמו להיות תקוע בחדר בריחה ללא מיזוג אוויר באוגוסט. כלומר, זה תהליך שלא אהוב על אף אחד

יחצ

זו הסיבה שחברה שמתמחה בתחום רילוקיישן לניו יורק הופכת את כל התהליך לקצת פחות משוגע. הנה מדריך ממצה שכולל טיפים על מעבר בצורה יעילה וזולה ככל האפשר. ברוכים הבאים לבית החדש שלכם.

יצירת קשר עם כל הגופים שמחזיקים בכספים שלכם

חברות כרטיסי אשראי, חשבונות בנקים, חברות טלפון וכבלים צריכות לדעת שאתם עוברים. חברה שמספקת שירותי רילוקיישן לניו יורק מסייעת לכם לשנות את הכתובת שלכם ולהפסיק את השירות בדירה הישנה שלכם.

רעיון לא פחות חשוב הוא ליידע את קופת החולים שלכם ואת חברות הביטוח והחברות שבהן יש לכם קרנות השתלמות או קרנות פנסיה.

התחברות לחברת אינטרנט חדשה

אם אתם מתכננים להתחבר לאינטרנט ולכבלים בדירה החדשה שלכם, חשוב שתדעו מי ספק שירותים אלו בבניין וקבעו את ההתקנה לאותו זמן שבו מגיעים מתקינים מקצועיים להרכיב את הרהיטים החדשים שלכם. תוכלו לסיים את כל התהליך תוך צפייה בסדרה האהובה עליכם ברשת נטפליקס.

היפטרות מכל הפריטים, החפצים או הריהוט שלא השתמשתם בהם במחצית השנה האחרונה

הגיע הזמן להיפטרות מכל הפריטים והחפצים המיותרים. כמעט בטוח שאינכם צריכים את הכורסה המסורבלת בפינה שאיש אינו יושב עליה אף פעם. ואתם בהחלט לא צריכים את אותו נגן תקליטים שנראה כמו מזוודה שקיבלתם לפני עשרים שנים.

במקום לזרוק אותם, תוכלו לתרום אותם, למכור אותם באינטרנט, או להציב פליירים בבניין שלכם ולארגן מכירת שכנים נחמדה. ככל שתצטרכו להעביר פחות חפצים, כך המעבר שלכם יהיה יותר זול ויימשך פחות זמן.

ציוד אריזה מאובטח

חברת רילוקיישן לניו יורק מספקת ארגזים יציבים, חדשים ואמינים, כמו גם קופסאות לשימוש חוזר למשלוחים. תקבלו ארגזים וקופסאות לפי הצורך או בערכות שלמות, על סמך כמות הפריטים שיש לכם להעביר.

אל תזלזלו בחשיבות ציוד אריזה מאובטח. ארגזים ישנים שאינם איכותיים עלולים להתפרק והתכולה שלכם תאבד.

בשורה התחתונה, חשוב לשכור שירותי חברת רילוקיישן לניו יורק

זו השיטה הקלה ביותר להתחיל תהליך רילוקיישן לניו יורק. סביר להניח שתקבלו שירות מעולה ואיכותי בתקציב שלכם, וקחו בחשבון שהמומחים מטפלים עבורכם בניירת ובטפסים הדרושים, ומסייעים לכם להעביר את כל התכוה ביתכם החדש בתהליך חלק ומאובטח.

נציגי החברה יסייעו לכם להחליט על כמות הפריטים המומלצת להעברה, בהתאם לגודל הדירה החדשה שלכם, והמחיר שייגבה מכם יותאם לכמות התכולה שאתם מעבירים. מומלץ לוודא שאתם שוכרים שירותי חברה אמינה וותיקה בתחום, עם סיפורי הצלחה של לקוחות מרוצים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה