ריסים מגנטיים: לריסים ארוכים ומעובים בכמה פעולות פשוטות



זוכרים שפעם היינו חייבים "לעבוד עם מה שיש" כשזה היה נוגע לאלמנטים הטבעיים שלנו שקיבלנו מאלוהים (או מהגנטיקה המשובחת שלנו)? אז היום הדברים מתנהלים "קצת" אחרת, וכמעט אין דבר שאנו לא יכולים לשדרג, לשנות, להדגיש או להסתיר. שלא תבינו אותנו חלילה לא נכון, כולנו צריכים להודות ולשמוח על מה שיש לנו ולאהוב את עצמנו בדיוק כפי שהטבע יצר אותנו, אך אין ספק שבעידן המתקדם שלנו יש לנו מבחר מרשים במיוחד כדי לבצע כמה שינויים ושדרוגים שאנו רק רוצים, והיופי שבדבר? שבדיוק כמו איפור מדובר בשדרוגים קלים וזמניים הניתנים ליישום רק כאשר מתחשק לנו. ובכן, אחד השדרוגים הללו הם ריסים מגנטיים, וכיום כבר לא צריך להסתמך אך ורק על המסקרה האגדית (שלא תמיד עזרה!) כדי להאריך ולהדגיש את הריסים.

קרדיט תמונה FREEPIK

האפקט של הריסים

לכולנו יש ריסים, נשים וגברים, ובין אם אנו מודעים לכך או לא, כאשר אנו עוצמים עיניים הריסים שלנו יוצרים מחסום כמעט בלתי חדיר מפני חומרים מגרים זרים בעין. מדוע? מכיוון שלריסים  שלנו יש תפקיד משמעותי בהגנה על העיניים והם מונעים חדירה של לכלוך, אבק, מוך וכדומה מלהגיע לרקמות העין העדינות. יחד עם זאת, הריסים שלנו הם לא רק חשובים, אלא הם גם מעניקים אפקט משמעותי על הוויזואליות של העין ועל המראה הכולל של הפנים שלנו. לכן, זה לא פלא שבעוד שאופנות וטרנדים נוטים להשתנות עם הזמנים, ריסים ארוכים וחושניים תמיד היו באופנה. החדשות הרעות? לא כולנו התברכנו בריסים ארוכים ומרשימים. החדשות הטובות? כיום ניתן להשתמש בריסים מגנטיים כדי ליצור את האפקט הסקסי והייחודי שרק ריסים ארוכים יכולים להעניק.

מהם ריסים מגנטיים?

ריסים מגנטיים הם ריסים מלאכותיים שנועדו לשדרוג מראה הריסים שלנו דרך הצמדתם לקו הריסים בזווית העין.  הרכבת הריסים המגנטיים מורכבת מאייליינר ייעודי שיוצר פעולת מגנטיות המקבעת את המגנטים בקו הריסים המלאכותיים. מדובר בהמצאה חדשנית שפרצה בשנים האחרונות ונועדה להחליף את שיטת הדבקת הריסים המלאכותיים בעזרת דבק מיוחד שלא פעם גרם לזיהומים ודלקות בעיניים. כיצד  מרכיבים ריסים מלאכותיים? בקלות. לאחרי יישום האיפור הכולל, יש למרוח מסקרה (כדי להתאים את גוון הריסים לגוון הריסים המלאכותיים!), ומיד לאחר מכן למרוח את האיליינר הייעודי (על הריסים המגנטיים בלבד!) ולהצמידם אל הפינה החיצונית  והפנימית של העין (קודם לחלק הפנימי!).

הריסים המגנטיים של חברת Lash-Cosmetics

אז אם הנכם מעוניינים בריסים מגנטיים שיעניקו לכם ריסים מעובים ובאורך מושלם, הכירו את  אז חברת Lash-Cosmetics החברה המובילה למוצרי טיפוח וקוסמטיקה . באתר החברה יופיע לכם מבחר מרהיב של ערכות של ריסים מגנטיים במחירים אטרקטיביים במיוחד ובמשלוח מהיר עד הבית. כל המוצרים של Lash-Cosmetics נבחרים בקפידה תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ועל פי התקנים המחמירים של משרד הבריאות,

 

ראו עוד: עדשות צבע

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה