ריענון הגינה לקיץ עם ריהוט גן מומלץ



השמש כבר מסמנת לנו בחמימות על בואו של הקיץ ונדמה כי הימים הגשומים שמאחורינו רק החדירו בנו את החשק לנצל את שטח הגינה שלנו כראוי לבילויים חברתיים ומשפחתיים בקיץ. בימי הקיץ הנעימים כיף לצאת החוצה לשבת, לנשום אוויר ואפילו לשחק עם הילדים. משפחות רבות אף מזמינות משפחות של חברים ועל כן דואגות במידה רבה לפינת ישיבה איכותית ומפנקת

חסון מטבחי גינה

הוספת מטבח מושלם לגינה עם פינת ברביקיו ועוד אטרקציות מלהיבות שישפרו את האטרקטיביות של הגינה שלכם. במאמר זה נחלוק כמה טיפים חשובים לגבי בחירת עיצוב וריהוט לגינה והכנת הגינה לחודשי הקיץ.

עיצוב המרפסת ו/או בניית פינת ישיבה חיצונית:

כחלק מהכנת הגינה לחודשי הקיץ סביר להניח שנכסח את הדשא, נרסס, ננקה ונכין את השטח ליציאה לבילוי בגינה. כדי ליהנות מהגינה באמת אנו צריכים שתהיה לנו פינת ישיבה חמימה ונעימה מצד אחד אך עדיף מוצלת מצד שני. חלק מהמשפחות מעדיפות להשתמש במרפסת כפינת הישיבה של הגינה ובכך לפנות מקום בשטח הגינה ולחסוך את התקנת גזיבו לצורך הגנה מהשמש. במידה והגינה מספיק גדולה ותרצו את פינת הישיבה בלב הגינה תוכלו להתקין גזיבו ולהזמין פינת זולה איכותית. ימיהם של שולחנות וכיסאות הפלסטיק עברו מזמן ועם כמה שזה נחמד שיש לנו כיסאות אקסטרה לאירועים מיוחדים, הרי שבכל הנוגע לפינות הישיבה הדקורטיביות המוצעות היום לעיצוב הגינה לרוב הפינה תהיה עשויה קש או עץ עם תוספת כריות נוי, פופים ועוד.

הוספת מטבח לגינה עם מתקן ברביקיו:

טרנד מדליק שהגיע מחו"ל היישר לישראל בשנים האחרונות הוא שילוב של מטבח נוסף בגינה. ממש מטבח לכל דבר עם ארונות אחסון תחתונים, כיור ושטח אי לעבודה. המטבח החיצוני יכול להיות מעץ כמובן ומחומרים נוספים ולאו דווקא משיש והוא משתלב נהדר בתור עמדה קולינארית עם גריל גז מקצועי וגדול. אם אתם אוהבים לעשות על האש ו/או רוצים להזמין משפחה או חברים לעשות על האש בגינה מפעם לפעם זוהי בהחלט תוספת נפלאה לגינה שלכם.

אטרקציות ותוספות שיכולות להפוך את הגינה לאטרקטיבית יותר לכל המשפחה:

מה שבונה את האטרקטיביות של הגינה יהיו בסופו של דבר הדברים הנוספים שתוסיפו אליה ויעסיקו את הילדים, האורחים ובני המשפחה. חלק מעדיפים להוסיף שולחן פינג פונג או סל, חלק מעדיפים טרמפולינה גדולה לילדים ואחרים מעדיפים בריכה או ג'קוזי. ניתן גם לשלב ביניהם אם התכנון הוא מספיק חכם. בסופו של יום הגינה צריכה להיות יפה ומעוצבת אך גם פרקטית, שטח שמנוצל נכון, רהיטים דקורטיביים שמוסיפים לעיצוב אך גם שימושיים מצד שני וכמובן כל דבר שיכול להוסיף לשימושים השונים בגינה ולשעות רבות של בילוי מהנה תחת כיפת השמיים לבד, עם הילדים, עם המשפחה או עם החברים. אל תוותרו גם על פרחים חדשים בקיץ, שתילת עצי פרי ותוספות נוי אחרות כמובן.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה