רישיון נהיגה בינלאומי



רישיון נהיגה בינלאומי הוא לא רק תוספת לרישיון הנהיגה הלאומי הקיים שלך, אלא גם תרגום שלו שיאפשר לך לשכור/לנהוג במכוניות לחו"ל ללא כל בעיה. כמו כן, ה-IDL שימושי מאוד להתניידות במדינות בהן הם לא דוברים את השפה שלך.

קרדיט תמונה: FREEPIK

רישיון נהיגה בינלאומי (IDL)

רישיון הנהיגה הבינלאומי מוכר גם כצורת זיהוי תקפה במדינות רבות, זה יכול להיות שימושי אם אתה נוסע למדינה שבה אתה לא דובר את השפה. אם אתה מתכנן לנהוג במדינה אחרת, מומלץ לקבל IDL. ה-IDL יכול גם לעזור לך לשכור רכב במדינה אחרת, זה יכול לעזור לך להימנע מבעיות עם המשטרה ולהקל על תהליך השכרת הרכב. ייתכן שיהיה עליך להציג את IDL שלך כאשר אתה אוסף את המכונית.

אם ברצונך לקבל רישיון נהיגה בינלאומי עליך לבדוק אם למדינה שלך יש הסכם עם המדינה שבה אתה רוצה לנהוג. לאחר מכן, עליך ליצור קשר עם משרד ה-DMV המקומי לקבלת מידע נוסף על איך להשיג IDL. רישיון הנהיגה הבינלאומי תקף לשנה. לאחר מכן, תצטרך לחדש אותו. אתה יכול לחדש את IDL שלך בדואר או באופן אישי במשרד DMV.

אישור נהיגה בינלאומי (IDP)

אישור נהיגה בינלאומי (IDP) הוא מסמך רשמי המאפשר לך לנהוג במדינות אחרות. אם אתה מתכנן לנהוג בחו"ל, תצטרך להגיש בקשה ל- IDP לפני שאתה עוזב. כדי לקבל IDP, עליך להיות בן 18 לפחות ולהיות בעל רישיון נהיגה תקף ממדינת המגורים שלך. כמו כן, תצטרכו להביא שתי תמונות בגודל דרכון ותשלום של החל מ-$45 דולר.

לאחר קבלת ה-IDP שלך, הקפד להכיר את חוקי התעבורה של המדינה או המדינות שבהן אתה מבקר. למדינות שונות יש כללים שונים, לכן חשוב לדעת למה לצפות לפני שעולים על ההגה. אם המשטרה עוצרת אותך בזמן נהיגה, הקפד להציג את ה-IDP שלך יחד עם רישיון הנהיגה הרגיל שלך. דיבור בשפה המקומית יכול להועיל גם במצבים אלה.

השכרת רכב היא עוד מצב שבו IDP יכול להועיל. חברות השכרה רבות ידרשו ממך שיהיה לך אחד אם אתה מתכנן לנהוג בכלי הרכב שלהן מחוץ למדינת הולדתך.

IDP יכול להפוך את הנהיגה במדינה זרה להרבה יותר קלה וללא טרחה. הקפד להשיג אחד לפני הטיול הגדול הבא שלך לחו'ל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה