רכבת קלה או צרה כבדה



בימים האלו שבניית הרכבת הקלה בעיצומה, רבים מתושבי העיר תל אביב וגם בעלי העסקים סובלים מעט

freepik

אם עד עכשיו עסקים רבים חווים ירידה במכירות בגלל סגירת הרחובות שמונעים כניסה של לקוחות אליהם לחנות, נוסיף לזה את משבר הקורונה שחייב עסקים להיסגר ואת מי שבאים לבקר בעקבות בניית הרכבת.

בניית הרכבת הקלה גרמה להמון עכברים לעלות אל מעל פני השטח, הכל בגלל השינויים הרבים שקורים תוך כדי החפירות המורכבות, למרות המאמצים הרבים של עיריית תל אביב להתמודד עם התופעה, עדיין לא ניתן למגר את התופעה בשלמות, לכן הרבה מאוד תושבים זוכים להיתקל בעכבר או חולדה.

רכבת העכברים של תל אביב

בעקבות בניית רכבת הקלה, החלו עכברים רבים לעלות אל מעל פני השטח מה שגרם לרבים מהתושבים להתחיל ולחפש פתרונות ולהזמין שירותי הדברת עכברים בתל אביב, הכל במטרה להתמודד עם המזיקים.

בכדי שתצליחו להתמודד עם הבעיה המורכבת של העכברים גם בדרכים עצמאיות, שאלנו את המומחים המובילים בתחום הדברה והרחקת מזיקים, חברת אבי הדברות, איך בכל זאת אפשר למנוע הגעת עכברים אלינו לחצר ולבית.

אלו הטיפים שקיבלנו מהמומחים :

הפתרון הטוב ביותר – מניעה

ראשית כדאי לעבוד בשיטה של מניעה שזה אומר לאטום פתחי גישה שמהם עכברים יכולים להיכנס לבית, בדרך כלל העכברים יכנסו מתחת לארונות המטבח, בגלל הגישה המהירה למזון ויחד עם זאת זה מספר לעכברים מקום מסתור.
תושבי תל אביב וגרים בבית פרטי, אתם תצטרכו לעשות קצת יותר בכדי למנוע כניסת עכברים לבית, שמירה על גינה נקייה משאריות מזון, שמירה והימנעות מהיווצרות של מקורות מים (כמו המים שיוצאים מהמזגן), העכבר במיוחד בימים חמים יצא לחפש מקורות לשתייה, המים שבגינה שלכם הם מקור שתייה מצוין עבורו והוא לא יהסס לאחר ששתה גם להיכנס אליכם לבית לארוחה טובה.

גרים בבניין משותף, שימו לב שחדר האשפה בבניין סגור היטב, זאת בכדי למנוע כניסת עכברים, בנוסף שימו לב שאין פחי אשפה עם חורים בתחתית, כל אלו הם מקורות מזון שמושכים עכברים וחולדות באופן מידי.

פרגנו לחתולים

אם עד היום לא אהבתם כל כך את חתולי הרחוב, אולי הגיע להבין את החשיבות שלהם, מספיק רק הריח של החתול והעכבר יחשוב פעמיים אם ירצה לצאת לשטח, נכון להגיד שהחתולים הם לא מלכודת לעכברים והם לא משמים לשמרי הראש שלנו מפניהם, אבל עכבר שיתקל בחתול לא יגיע שוב לאותו המקום.

ציוד אלקטרוני

בתקופה האחרונה השימוש במוצרי הדברת עכברים אלקטרונית צובר תאוצה, זאת בשל היותו הומאני ואינו פוגע בחתולים, מדובר על ציוד קל ונוח לשימוש וכמובן ציוד אפקטיבי שמביא תוצאות.

הצבת מלכודות

דרך נוספת היא להשתמש במלכודות ללכידת עכברים, יש לא מעט סוגים של מלכודות, בחברת אבי הדברות אומרים שהמלכודת עליה הם ממליצים מלכודת הכלוב, היא נוחה וקלה לשימוש וגם אינה פוגעת בעכבר.
אפשר ללכוד את העכבר במהירות ולאחר מכן לשחרר אותו בשטחים הפתוחים שרחוקים מאזורי מגורים, יש מלכודות נוספות כמו מלכודת הדבק, אלו מלכודות מאוד אכזריות ויכולות לפגוע גם בחיות מחמד אחרות ולא רק בעכברים.

להזמין שירות הדברה מקצועי

לא תמיד מצליחים לבד, אם לא הצלחתם להתמודד עם הבעיה באופן עצמאי, כדאי להזמין שירותי הדברה של לוכדים המבינים את התחום ויוכלו לספק לכם פתרון מידי.

המאמר באדיבות אבי הדברות, החברה המובילה לביצוע כל סוגי ההדברה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה