רכב חדש – 0 קילומטר או ליסינג?



כיום, יש לא מעט דרכים באמצעותן ניתן ליהנות מרכב חדש – וזאת לצד הדרך הוותיקה והמסורתית של רכישת רכב דרך היבואן

קרדיט תמונה:pexels.com

אם גם אתם מעוניינים בקניית רכב חדש תשמחו לגלות שכיום יש אלטרנטיבות אשר יאפשרו לכם ליהנות מהוזלה בעלויות הרכישה - או למעשה, ימנעו ממכם באופן מוחלט את הצורך להוציא סכום כסף התחלתי כל כך גבוה.
אחת מהאפשרויות המוצעות לכם היא עסקת 0 קילומטר והאפשרות השנייה היא מסלול ליסינג.
מעבר לכך, חשוב שתהיו מודעים לעובדה שכיום יש גם לא מעט אופציות למימון רכב – כאשר יש גם חברות אשר מציעות מאה אחוז מימון – כך שגם אם אין לכם את מלוא הסכום הנדרש, תוכלו עדיין ליהנות מרכב חדש.

לבחון את כל האלטרנטיבות – בצורה מקיפה ומעמיקה
אז רגע לפני שאתם מקבלים את ההחלטה על הדרך באמצעותה תהנו מרכב חדש, ההמלצה היא להכיר את כל האפשרויות המוצעות לכם ולעשות זאת בצורה מעמיקה – כולל נתונים מספריים.
כך לדוגמא כאשר אתם בודקים את האפשרות של הליסינג – כדאי שתבדקו אלו דגמים מוצעים לכם (בהתאמה לצרכים ולדרישות שלכם) – מהו גובה המקדמה אותו תתבקשו לשלם וכמובן, מהי העלות החודשית הקבועה. כדאי לערוך את החישובים הכוללים לכל אורך העסקה בכדי להגיע למסקנה מדויקת מעמיקה אם אכן מדובר בעסקה משתלמת בעבורכם.
אם אתם שוקלים את האפשרות של עסקת קילומטר 0 קחו בחשבון שאתם למעשה עתידים ליהנות מרכב חדש – ובמחיר מוזל.
יחד עם זאת, כדאי שתבדקו מהו גובה ההוזלה ממנו אתם  עתידים ליהנות – ניתן להשוות מחירים אל מול רכישת אותו הדגם דרך היבואן.
מעבר לכך, יש לקחת בחשבון שלרכישת רכב 0 קילומטר יש גם חיסרון – אשר טמון בעובדה שרכב נרשם כיד שניה מכיוון שהיד הראשונה היא חברת הליסינג ממנה אתם רוכשים את הרכב.
למעשה, לפני שאתם נכנסים לפרטים כדאי שתגדירו את מלוא הדרישות והצרכים שלכם מהרכב – מכיוון שהבנה מעמיקה שכזאת, תאפשר לכם להבין איזו עסקה יותר משתלמת בעבורכם.

 אפשרויות מימון לרכב – האם זאת האפשרות המתאימה?
כאמור, עוד אופציה אשר תאפשר לכם להשלים רכישה של רכב חדש עוברת במימון. יש לא מעט גופים שונים אשר מציעים לכם את האפשרות ליהנות ממימון – הבנקים, גופים חוץ בנקאיים שונים ולעיתים גם המקום ממנו אתם מתכננים לרכוש את הרכב – היבואן, הסוכנות או אפילו חברת הליסינג.
יחד עם זאת יש לקחת בחשבון שמימון מהווה כסוג של הלוואה וכאן עולה השאלה מהם תנאי ההלוואה – האם מדובר בתנאים נוחים ומשתלמים בעבורכם – כאמור, בסופו של דבר ההחלטה אמורה לקום וליפול על כדאיות העסקה.

בחינת האופציה לרכישת רכב יד שניה
אם אחרי שבחנתם את כל האפשרויות שלכם ליהנות מרכב חדש אתם מגיעים למסקנה שבכל מקרה מדובר בהוצאה כלכלית גבוהה, כדאי אולי לשקול גם את האפשרות לרכישת רכב יד שניה.
אומנם רכישת רכב יד שנייה לא טומנת בחובה את התועלות וההנאה של רכב חדש, אבל הליך חיפוש מקיף יוכל לסייע לכם למצוא בסופו של תהליך רכב יד שניה במצב טוב – יהיו מקרים שאפילו תמצאו את עצמכם מופתעים.
כמובן, שבמקרה שכזה כדאי להכין את עצמכם שאתם עתידים להיכנס להליך חיפושים אשר מצריך לא מעט סבלנות והשקעה – בעיקר אם אתם בוחרים לרכוש את הרכב מאנשים פרטיים.
יחד עם זאת, מדובר ללא כל ספק באופציה אשר תאפשר לכם לחסוך כסף ואם זאת מטרת העל שלכם, כדאי לכם לבחון (לעומק) גם את הכיוון הזה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה