רכישת ידע והיכרות עם היזמים המובילים: כך תרכשו את הנכס הבא שלכם



מסתכלים סביב ורואים איך כמעט כל מי שאתם מכירים, עושים את הצעד ורוכשים נכס ראשון למטרות מגורים או ההשקעה, ולא ממש מבינים איך עדיין לא עליתם על הגל בעצמכם? ובכן - אין ספק כי השקעות בנדל"ן הן השקעות יציבות, חכמות ומשתלמות לטווח הארוך, וזו גם הסיבה שהבנקים מאפשרים מתן הלוואות גדולות לצורך עסקאות כאלו.

קרדיט תמונה FREEPIK

עם זאת, ברור מאד שלא כל עסקת נדל"ן שהיא היא עסקה חכמה ומשתלמת, וכדי לעשות עסקה נכונה יש שני דברים קריטיים ביותר שחייבים לוודא מראש:

  1. שיש לכם את כל הידע הנדרש לביצוע עסקאות נדל"ן. כלומר שאתם יודעים איך למצוא נכסים, איך להתמקח על המחיר, לאיזה בעלי מקצועי צריך לפנות, איך לקבל הצעה משתלמת למשכנתא מהבנק וכיוצא בזה.
  2. אם החלטתם לקנות דירה מקבלן, חשוב לוודא שמדובר על חברת בנייה עם קבלות, כזו שכבר שיווקה פרויקטים מצליחים ושתתן לכם את השקט שאתם עושים את הצעד הנכון.

ברגע שמבינים את זה, קל הרבה יותר לעשות עסקה חכמה, פשוט בגלל שכל מה שצריך לעשות זה למצוא את העסקים הנכונים שיאפשרו את הדברים הללו. זה הזמן להכיר שני עסקים כאלו בדיוק ולהתחיל להבין איך נכנסים לשוק הנדל"ן בחוכמה ובצורה יציבה ומושכלת.

קונים דירה מקבלן? עדיף תמיד ללכת על בטוח

אבל זה מה זה בדיוק אומר? ובכן - קבלן ותיק, כזה שכבר הוציא עשרות פרויקטים עם רוכשים מרוצים, שיודע לבחור מיקומים מנצחים ושיודע לבנות בצורה מודרנית וחדשנית באמת. אז למה בכלל לבחור אחרת? ובכן, הרבה רוכשים מנסים להיכנס להרפתקאות מיוחדות כדי להוזיל מחירים, אבל ההיסטוריה מראה שבחירה בקבלן חדש ולא מנוסה וכן ביזם מתחיל, הן אלו שלרוב יעלו לנו ביוקר.

לצורך העניין, בואו נדבר רגע על חברות בניה במרכז. בשל ריבוי הפרויקטים חשוב מאד קודם כל למצוא מיקומים מנצחים, ולאחר מכן חייבים לדעת להציע לרוכשים יוקרה אמיתית, שימוש בחומרי גלם מתקדמים ועל הדרך גם פעול מולם בשקיפות מלאה וזמינות ברמה גבוהה ביותר.

חברת אלטנוילנד היא בלי ספק דוגמא נפלאה לחברת בניה שיודעת ליישם בצורה טובה את העקרונות החשובים הללו וביקור מהיר באתר שלהם כבר יסביר לכם הכל. המיקומים השווים ביותר בתל אביב: שוק הפשפשים, נווה צדק, הצפון הישן, לב תל אביב ועוד, ומספר רב של פרויקטים נחשקים ויוקרתיים בהוד השרון במזרח ומערב העיר. לא עוד בנייה מהירה בלי תשומת לב לפרטים בקופי פייסט, אלא ירידה לפרטים הקטנים ביותר ושימוש בחומרי גלם משובחים. אגב, החברה החליטה לעמוד בתו תקן אירופאי של בנייה ירוקה שחברות הבנייה בארץ כלל לא מחויבות אליו. זה אומר שהפרויקטים מדוגמים במערכות חכמות וחסכוניות וכל הבנייה היא מתוך מחשבה ורצון לשמור על הסביבה. בגדול - כשקונים דירה מקבלן, עדיף תמיד ללכת על בטוח.

מאפס ידע לאנשי נדל"ן בעזרת קורסים מקצועיים

בחירה של יזם זה חשוב כמובן, אבל מה קורה כאשר אנו רוצים לקנות נכס יד שנייה, ומעבר לכך, מה אם נחליט שאנו רוצים לעסוק בהשקעות נדל"ן בצורה קצת יותר נרחבת ומקצועית. ובכן, חשוב להבהיר שבשביל הדברים הללו, תחום הנדל"ן זה משהו שצריך ללמוד, ואת זה אפשר לעשות רק דרך קורס נדל"ן מקצועי. אז איפה מוצאים אחד כזה?

ובכן, חברת זמן לנדל"ן מציעה בדיוק קורסים כאלה ואם תשאלו את צוות המומחים שלה הם יגידו לכם שאין אחד שלא יכול להיכנס לעולם הנדל"ן וזה ממש לא קשור להשכלה, קשרים או הון אישי. בקורסים השונים אפשר ללמוד איך לאתר נכסים עם פוטנציאל תשואה גבוהה מתחת לשווי השוק הממוצע, כיצד לנהל משא ומתן מוצלח מול המוכרים, איזה אנשי מקצוע צריך לגייס ומהם השלבים הטכניים ברכישת הדירה, כיצד מגייסים ממון ואיך נראה תמהיל של משכנתא, ובעצם כל מה שחשוב בשביל לבצע את עסקאות הנדל"ן הראשונות שלכם אי פעם. אגב, מי שלא מעוניין לרכוש את הידע ורק צריך סיוע חד פעמי, יוכל לשלם סכום מסוים וצוות המומחים יעשה את כל השלבים השונים עבורו. מנגד, מיטיבי הלכת שרוצים להפוך את הנדל"ן לקריירה יכולים לבחור בקורסים המתקדמים ולקבל את הליווי האישי של מייסדי החברה.

מעוניינים למכור נכס? דאגו שאנשים יראו אותו

ואם כבר קפצתם למים והתחלתם לשחות בשוק, בשלב מסוים יגיע הרגע בו תרצו למכור נכס שברשותכם ולעשות עליו רווח. בשלב הזה מגלים לפעמים שזה לא תמיד פשוט ויש מגוון טכניקות שונות כדי לשנות את המצב, אך אנחנו רוצים לדבר כרגע על דרך פחות מוכרת, אך כזו שהיא אולי היעילה מכולן.

כיום - אנשים מחפשים תחושה קהילתית, ואם תראו לסביבה שלכם שהנכס שאתם מוכרים הוא אכן כזה, זה בהחלט יעלה את הסיכוי שייקנו אותו מכם. מה זה אומר? ארחו כמה שיותר. הזמינו חברים לסופי שבוע, הזמינו את המשפחה הקרובה לחגים ודאגו לפנק בכל אירוח כזה. אם אתם מארחים בראש השנה למשל, השקיעו בקניית מתנות לחג ראש השנה לכל האורחים שמגיעים, פתחו שולחן גדול והזמינו אנשים ממעגלים רחוקים עד כמה שניתן.

תהיו בטוחים שאם תשקיעו במפגשים כאלו, בהם כמובן תעדכנו את כל האורחים שלכם על מכירת הנכס, השמועה תעבור מפה לאוזן ומהר מאד הרוכשים הפוטנציאלים כבר יעמדו בתור.

בשורה התחתונה חשוב מאד לזכור כי כניסה לשוק הנדל"ן משמעותה בין היתר היא יצירת קשרים באופן הזה אפשר בהחלט לקטוף את הפירות בהקדם. בהצלחה!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה