עיצוב מעל הכל לעיצוב נכון של הדירה האהובה שלכם ישנה משמעות אדירה בתחושה שהיא תיתן לכם – העיצוב המושלם יגרום לכם להרגיש הכי בבית בעולם, בסלון, בחדר השינה ואפילו בשירותים. כיוון שאנחנו מבלים זמן משמעותי בבית שלנו בשגרה היומיומית ישנה חשיבות עליונה להשקעה וטיפוח של הבית שלנו – האווירה הנכונה תהפוך את הבית שלנו לגן עדן של ממש.

רעיונות פשוטים שישדרגו את עיצוב הבית שלכם מבלי להתאמץ יותר מידי



עיצוב מעל הכל
לעיצוב נכון של הדירה האהובה שלכם ישנה משמעות אדירה בתחושה שהיא תיתן לכם – העיצוב המושלם יגרום לכם להרגיש הכי בבית בעולם, בסלון, בחדר השינה ואפילו בשירותים. כיוון שאנחנו מבלים זמן משמעותי בבית שלנו בשגרה היומיומית ישנה חשיבות עליונה להשקעה וטיפוח של הבית שלנו – האווירה הנכונה תהפוך את הבית שלנו לגן עדן של ממש.

קרדיט: FREEPIK

הבעיה היא שעבור רבים מאיתנו עיצוב הבית הקיים הוא משעמם ואפרורי והרבה פעמים, קשה לשבור את התחושה הזאת. בשביל לעזור לכם למצוא את הדרך להוסיף קצת פלפליות לסלון ולכלל חלקי הבית, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות מהם תוכלו לקחת השראה בעיצוב האישי שלכם. בהצלחה!

תקשטו את הדירה בתמונות
תמונות, תמונות ושוב תמונות – לתמונות יש את היכולת המיוחדת לא רק לנצור את הרגע, אלא גם את התחושות והסיטואציה שהיא כוללת. דרך פשוטה להוסיף לבית שלכם אופי קצת יותר מחוספס ומעניין תהיה למלא אותו בתמונות שאתם אוהבים. יכול להיות מדובר בתמונות של פרטי אומנות, חיות בג'ונגל, נופים עוצרי נשימה ואולי הכי מגניב – בתמונות שלכם מרגעים מיוחדים שעברתם. את התמונות תוכלו לפזר ברחבי הסלון, בחדרים ובכל מקום שיהיה בולט לעין. תהיו בטוחים שתרגישו את ההבדל.

תתארגנו על מדף ספרים
מדף ספרים טיפוסי הוא פריט חובה בכל בית – הוא לא רק יוציא את הצדדים האינטלקטואלים של דרי הבית עבור האורחים שמגיעים מידי פעם, אלא יזכיר אותם עבור הדיירים בשגרה היומיומית. את מדף הספרים תוכלו למקם בחדר השינה, בסלון או אפילו בסמוך לשולחן האוכל – בכל מקום שבו הוא ישתלב כראוי, לא יפריע לזרימת התנועה בבית ויהיה בכל זאת בולט לעין. את המדף תוכלו למלא בספרים שאהבתם שאתם נהנים לקרוא שוב ושוב או לחילופין – בספרים שאתם משתוקקים להתחיל לקרוא בימים הקרובים. מגניב, לא?

תתחילו לשלט
אנשים רבים לא מייחסים את החשיבות הנכונה לשילוט נכון של הבית. כאשר מגיע אורח לדירה, שילוט נכון יכול לאפשר לו בקלות להתמצא בין החדרים השונים, למצוא את חדרי הנוחיות ואולי הכי חשוב – להגיע מלכתחילה לדירה הנכונה. בנוסף, שלטים רבים בינהם שלט לשירותים או למקלחת, מאפשרים לדרי הבית להעביר את חוש ההומור והשנינות שמאפיינים אותם ובכך להפוך את האווירה הביתית לנעימה הרבה יותר. את השלט המושלם שלכם תוכלו לקנות מבלי לצאת מהבית – עסקים רבים בינהם עדן חותמות מציעים שירותי עיצוב שלטים אונליין בשביל להפוך את חווית הקנייה שלכם להכי נוחה שאפשר.

תתלו חפצים אישיים
אם אתם אוהבים לצייר, לנגן או לעסוק בכל עולם תוכן אומנותי אחר – למה שלא תציגו את תחומי העניין שלכם לעיני כל בבית? תוכלו למשל לתלות את כלי הנגינה שלכם באחד מקירות החדר, לקשט את הסלון בציורים יפים שעמלתם עליהם שעות ארוכות או לפאר את הבית שלכם ביצירות קרמיקה שהכנתם לגמרי לבד. קישוט נכון של הבית ביצירות האומנות ובפריטים שקשורים לתחומי העניין שלכם לא נועדה לאורחים אלא בשבילכם – היא אמורה לתת לכם השראה בשגרה היומיומית למצוא את המעבר, להשקיע ולפנות זמן עבור הדברים שנוגעים לנפש.

תתפנקו במנורת לילה
מנורת לילה היא פריט עיצובי פשוט ואלגנטי שלא רק נועד להפוך את סביבת חדר השינה שלכם לנעימה יותר, אלא לשדרג את חוויית הקריאה שלכם בכמה רמות. כך תוכלו לפני שאתם הולכים לישון להתפנק מאור עמום ונעים שיאפשר לכם להירגע קצת לפני הכניסה למיטה ויגרום לכם ליפול לחלומות נעימים במהירות רבה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה