רשימת סרטי הפעולה שאתם רוצים לראות



מחפשים קצת אקשן?
אין כמו סרטי פעולה שיספקו לנו ריגושים ויעלו לנו את רמות האדרנלין בגוף.
קרבות, יריות, פעלולים, פיצוצים, מרדפים, לחימה, סצנות מטורפות ומשפטי מחץ זכורים. אם אתם מחפשים את כל זה, זאת רשימת סרטי הפעולה שאתם ממש רוצים לראות!

depositphotos

גלדיאטור (Gladiator)

סרט פעולה היסטורי המבוסס באופן רופף על אירועים באימפריה הרומית. לאחר שקיסר רומי ממנה את אחד הגנרלים שלו, מקסימוס, להיות יורש העצר, בנו של הקיסר תופס את השלטון בכח, הורג את אביו ורודף אחרי מקסימוס.

מקסימוס מצליח לברוח אך נתפס על ידי סוחר גלדיאטורים. כעת, הוא צריך לשרוד את קרבות הגלדיאטורים האכזריים ולהתמודד מול רודנותו של הקיסר האכזר.

הסרט מלא בסצנות לחימה, קרבות בסגנון העתיק, בין אנשים ובין צבאות והרבה דם ומוות. תוסיפו לזה עלילה מעניינת והפקה מצוינת ותקבלו סרט פעולה משובח ומרתק.

לצפייה בטריילר לחצו כאן

לעולם אל תיכנע (Never Back Down)

אחד מסרטי הפעולה הקלאסיים ביותר.

ג'ייק, נער מתבגר, עובר לבית ספר אחר בעקבות משפחתו. בבית הספר ישנה תרבות של קרבות mma וג'ייק, שמרבה להיכנס לקטטות, מוזמן להשתתף בקרבות אלה בעקבות הפוטנציאל שהוא מראה.

בהמשך, ג'ייק מתאמן אצל מורה לאומנויות לחימה ועובר מסע התבגרות אישי ופיזי.

"לעולם אל תיכנע" הוא אחד מסרטי אומנויות הלחימה המודרניים והקלאסיים ביותר, עם סצנות לחימה בלתי נשכחות וסוחפות ופס-קול נהדר. זה הוא אחד מסרטי הפעולה הטובים והזכורים ביותר שממש כדאי לכם לראות!

שליחות קטלנית (The Terminator)

מותחן פעולה מדע בדיוני משנות ה-80. אחד מהסרטים המשפיעים ביותר על סרטי הפעולה המודרניים וכולל קרבות, יריות, פיצוצים וסייבורג אחד בלתי נשכח.

הסרט עוסק בסייבורג מתנקש החוזר בזמן לשנת 1984 כדי לחסל אישה העתידה להוליד את האדם שיוביל את האנושות לניצחון על מערכת בינה מלאכותית שהשתלטה על בני האדם.

הסיפור המעניין, הקרבות, הדמות של "המחסל" (ארנולד שוורצנגר האגדי כמובן), משפטי המחץ והסצנות הבלתי נשכחות, כל אלו עושים את שליחות קטלנית לאחד מסרטי הפעולה הטובים ביותר שנעשו.

להרוג את ביל (Kill Bill)

קיל ביל הוא אחד הסרטים הבולטים של טרנטינו. הסרט, באופן מסורתי לטרנטינו, מאופיין בעלילה לא לינארית (כלומר, הסצנות לא מופיעות לפי הסדר הכרונולוגי), באלימות רבה, הומור בוטה ושחור ורפרנסים רבים לתרבות היפנית.

הסיפור של קיל ביל מחולק ל-2 סרטים. הוא עוסק בכלה המנסה לנקום בארגון שניסה לפגוע בה, כשהיא רודפת אחריו ומתמודדת עם כל מי שנקרה בדרכה.

הסרט, כאמור, מאוד אלים ועם סצנות קרב מטורפות. הוא מלא רפרנסים לתרבות היפנית ולעולם האנימה, כמו גם לאייקונים אחרים מהמזרח הרחוק, כמו ברוס לי.

זהו אחד מסרטי הפעולה הטובים והמרתקים ביותר הכוללים גם עלילה מרתקת, משחק מצוין ופס-קול נהדר.

מת לחיות (Die Hard)

שנות ה-80 נחשבות לעשור בו סרטי הפעולה חוו הצלחה רבה מאוד כשמת לחיות הוא אחד הבולטים בהם.

ג'ון מקליין (ברוס ויליס), העובד במשטרת ניו יורק, נקלע לניסיון השתלטות של קבוצת טרוריסטים על בניין רב קומות בניו יורק. ג'ון הוא האדם היחיד הנמצא בתוך הבניין שיכול להתמודד עם הפושעים ולסכל את מזימתם.

הסרט מלא בסצנות קרב נהדרות ומושקעות. המצב הסבוך בו נמצא הגיבור ודמויות הפושעים שנעשו בצורה טובה יוצרות סרט מעולה ומותח שפשוט כיף לצפות בו!

ההצלחה הרבה של הסרט הובילה למספר סרטי המשך שיצרו סדרת סרטי פעולה משובחת ביותר.

מחפשים עוד סרטי פעולה טובים? מתעניינים גם בז'אנרים אחרים?  אתר kicky מספק רשימות וסקירות של סרטים טובים וחדשים שאולי תרצו לראות, שווה להציץ:)

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה