שווה זהב: כל הסיבות לרכישת רכב יוקרה



גם יפה וגם איכותי: מה הופך רכב יוקרה לכזה באמת וכיצד המחיר אותו אנו משלמים עבורו בא לידי ביטוי בחוויית הנהיגה ובשמירת ערכו במכירה הבאה? מדריך נוצץ לפניכם

Shutterstock

רכב יוקרה אינו רק כזה שרוכשים עבור הפגנת סטטוס. עלותו מגלמת בתוכה יתרונות כמו חוויית נהיגה איכותית יותר, מערכות בטיחות וטכנולוגיות מהמתקדמות ביותר, שירותי תיקונים מן המעלה הראשונה ושמירה על ערך גבוה גם במכירה הבאה. הביטוי ״אתה מקבל בדיוק את מה ששילמת עליו״ מתאים כמו כפפה ליד כשהדבר נוגע לתיאור עלותה של מכונית יוקרה. כן, היא גבוהה יותר, אבל מלווה גם בחלקים, בייצור ובשירות הטובים ביותר שבהחלט שווים את ההשקעה ברכישתו. בעוד שמדובר ברכב השומר על ערך גבוה במעמד המכירה, תוכלו גם להוסיף לחיפושכם רכבי יוקרה בשוק המשומשות, בו תוכלו למצוא פעמים רבות כמה מהן במחירים של מכוניות רגילות חדשות.

פרמטר חשוב שיש לקחת בחשבון עם רכישת רכב יוקרה ובכלל, עם כזו של כל רכב חדש, הוא חישוב ההוצאות הצפוית עליו וביניהן צריכת הדלק ועלותה של פוליסת ביטוח מקיף בפרט. סוג זה של ביטוח כולל כיסויים רבים ורחבים – וביניהם גם כזה הנותן מענה במקרה של גניבה אפשרית. לאור שוויו הגבוה במיוחד של הרכב והיותו חשוף לפגיעות העלולות לגרום לנזקים שעלות תיקונם גבוהה משמעותית מהממוצע – רצוי לבטחו באופן המיטבי וסוג ביטוח זה, צפוי להתאים יותר. מומלץ לרכוש גם ביטוח רכוש הכולל כיסוי עבור מה שנמצא בתוך הרכב, שכן כל נזק שיגרם לרכוש זה עלול לעלות לכם הרבה יותר בעתיד.

אז מה הופך רכב יוקרה למבוקש במיוחד? התשובות לפניכם.

בטיחות

יצרניות רכבי היוקרה היו החלוצות להציע תכונות בטיחות שהיום כבר נחשבות לא׳-ב׳ של שאר יצרניות הרכב כדוגמת מערכת למניעת נעילה בבלימה, מצלמות אחוריות ועזרי חניה אחרים. רכבים אלו נוטים להציע מבחר גדול יותר של תכונות בטיחות, הבאות בתורן לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר במבחני הריסוק.

איכותי יותר

רכבי יוקרה בנויים בצורה שמאפשרת להן להחזיק מעמד לטווח ארוך יותר ולשמור על מצבן ברמה גבוהה בהרבה מזו של הרכב הממוצע. במקרים רבים גם רכב יוקרה משומש צפוי לתפקד טוב יותר מאחד ממוצע חדש מהניילונים, ולפעמים גם מכזה שרמתו אף מעל הממוצע. בשונה מהשיקולים העומדים בפני יצרניות הרכבים הרגילים, יצרניות היוקרה יעשו הכל כדי לאפשר חוויית נהיגה בלתי נשכחת מבחינה הנדסית ומבלי להתפשר על מראה הרכב.

שומר על ערכו במכירה חוזרת

על פי מדידות שונות לאורך השנים, מגוון דגמים של רכבי יוקרה כיכבו ברשימת הזוכים של בעלי ערך המכירה החוזרת הטובים ביותר; ואם אתם מהצד של רוכשי רכב יוקרה מיד שניה – שוק שהפך לפופולרי וזמין במיוחד עבור רבים המעוניינים לרכוש דגמי יוקרה במחיר נוח, שמרו על הרכב היטב ותוכלו להנות משמירה על ערכו גם כן במקרה של מכירה עתידית.

יופי, נוחות ורהב

לא כל דגמי רכבי היוקרה מתגאים בעיצוב עוצר נשימה כמו זה שביגואר או באסטון מרטין, אבל כלל המותגים מקפידים על עיצוב חללי פנים נוחים וחכמים. ממושבי עור רכים כמו חמאה, חיפויי עץ מבריק ועד למערכות הניווט והמולטימדיה – שגם אותן היו יצרניות רכבי היוקרה הראשונות להציע, הישיבה בתוך רכב יוקרה היא חוייה בפני עצמה. יצרניות מסויימות יאפשרו לכם לבחור בעצמכם את צבע הרכב, להתאים עבורכם אישית את בחירת הגריל או את עיטורי העץ וחיתוך לוח המחוונים – כל מה שיהפוך את הרכב לכזה שעולה בקנה אחד עם הטעם שלכם.

חוויית נהיגה ייחודית

מתחת למכסה מסתתר מנוע עם כוחות סוס אדירים, שיזניק את הרכב מאפס למאה בשניות ספורות. כדי להפוך את חויית הנהיגה לאיכותית ויוצאת דופן במיוחד, מציעות יצרניות היוקרה מערכות ייחודיות כמו מערכת היגוי לגלגלים מאחור – S-4RM, או מערכות המסנכרנות בין מערכת מתלי האוויר האדפטיביים, תפקודי השלדה, המוטות המיצבים, ההנעה הכפולה ועוד.

שירות תיקונים מהשורה הראשונה

יצרניות רכבי היוקרה מציעות שירותי תיקונים נרחבים בסטנדרטים גבוהים שחלקם אף ללא עלות בשנים הראשונות שלאחר הרכישה. אם תזדקקו לשירותי מוסך, תופנו לקבל שירות במרכזי שירות מורשים ומוסמכים, ואם תיתקעו באמצע הדרך יהיה מי שיבוא לחלץ את הרכב התקול ועל הדרך גם ייקח אתכם הביתה.

כפי שצויין עוד קודם לכן, בעליהם של רכבי היוקרה על כל דגמיהם המשויכים למועדון אקסקלוסיבי, נהנים מיתרונות רבים וטובים. אלו מכם שנהגו אי פעם ברכב שכזה ודאי מכירים את התחושה המתקבלת עם הישיבה מאחורי ההגה, שאינה מתקרבת לזו המתקבלת מנהיגה ברכב רגיל וממוצע ואת הרגשה זו – ישמחו יצרניות רכבי היוקרה לספק גם לכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה