שטיחון מטבח חייב להיות עשוי מחומרי גלם איכותיים ובעלי עמידות גבוהה ובנוסף, גם להשתלב בצורה הרמונית עם עיצוב המטבח. אז אם אתם תוהים כיצד לבצע את הבחירה האופטימאלית, במאמר הבא תוכלו לקבל את התשובה.

שטיחוני מטבח – כיצד לבחור את השטיחון הנכון?



שטיחון מטבח חייב להיות עשוי מחומרי גלם איכותיים ובעלי עמידות גבוהה ובנוסף, גם להשתלב בצורה הרמונית עם עיצוב המטבח. אז אם אתם תוהים כיצד לבצע את הבחירה האופטימאלית, במאמר הבא תוכלו לקבל את התשובה.

המטבח מהווה את אחד מהחללים החשובים והמרכזיים בבית וכחלק מכך, רוב האנשים משקיעים לא מעט זמן ומאמצים בכדי לבחור בקפידה כל אלמנט אשר יהווה חלק ממנו. אחרי שבוחרים את האלמנטים המרכזיים כמו: ריהוט המטבח, משטח השיש ומוצרי החשמל השונים, מגיע הרגע לשים דגש על הפרטים הקטנים יותר (אך הלא פחות חשובים, בדומה לנושא התאמת מצעים זוגיים לחדר השינה) ואחד מהם הוא כאמור שטיחוני המטבח.

הבנת הדרישות והצרכים
הדרך לבחירת שטיחוני המטבח האולטימטיביים מתחילה בהבנה מעמיקה של הצרכים. ראשית כל, יש להבין מה המיקום המיועד לשטיחון וכמובן, לקחת את מידות השטח – זאת, על מנת לבחור שטיחון בגודל המתאים. בשלב הבא, כדאי לשים דגש על דרישות אחרות שיכולות להיות לכם מאותו השטחון ובין היתר: לגבי הצורה, לגבי הצבע (יש לקחת בחשבון ששטיחונים יכולים להתאפיין בעיצובים מיוחדים וצבעוניים אשר בכוחם להוסיף אור וצבע לעיצוב המטבח ומאידך, ניתן למצוא גם שטיחונים בעיצוב עדין וסולידי יותר, אשר ישתלבו בהרמוניה עם העיצוב הקיים), דרישה נוספת נוגעת לגובה התקציב אותו רוצים/ יכולים להקצות למטרה – טווח המחירים של שטיחוני מטבח הינו רחב במיוחד.

קרדיט תמונה: יח"צ

לערוך היכרות עם ההיצע
כל מי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם שטיחוני מטבח, עתיד לגלות שמוצעות עבורו מגוון רחב של שטיחונים הנבדלים אלו מאלו בפרמטרים כמו: חומרי הגלם מהם הם עשויים, העיצוב והמרקם, הצורה והגודל. כמובן, שההמלצה היא להיחשף לכמה שיותר אפשרויות ולברור אותן בקפידה – כאשר, יש לוודא שחומר הגלם ממנו יהיה עשוי השטחון הינו עמיד מפני רטיבות, כתמים, חום וגורמים אחרים אשר נחשבים לנפוצים במטבחים ועלולים להסב נזק לשטיחונים.

לשים דגש על קלות נקיון – אם מדובר בשטיח PVC מקורי בהדפסה איכותית, הוא חזק ועמיד יותר משטיחוני PVC פשוטים. ניתן לנקות אותם בקלות ע"י מגבון או סמרטוט, שטיחונים אלסטיים גם יכולים לכבס במכונת כביסה, השטיחונים גם מגנים ושומרים על הרצפה באזור הבישול/טיגון /כיור בעיקר אם מדובר בפרקט או סוג ריצוף שרגיש לכתמים.  יש לוודא כי השטיח אינו מחליק על הרצפה אלא נצמד בצורה מיטבית למניעת החלקה.

לבצע את הבחירה הנכונה
אחרי שמבינים את מלוא הצרכים מאותם שטיחוני מטבח ועורכים היכרות עם כמה שיותר אפשרויות, השלב הבא, יהיה שלב בחירת השטיחונים. בעת הבחירה ההמלצה תהיה לשים דגש על פרמטרים כמו: תכונות חומרי הגלם, עיצוב השטיח, מי המותג אשר עומד מאחוריו (והאם הוא נחשב לבעל שם ומוניטין בתחומו) וכיוצא בזה. כמובן, שבמידה ובוחרים בתבונה גם את החברה אשר משווקת את השטיחונים, ניתן להיוועץ בנציג מקצועי מטעמה, כאשר זה, יקשיב למלוא הדרישות והצרכים של הלקוחות ובהתבסס עליהם, יציע את האפשרויות האטרקטיביות והמתאימות ביותר.

> בדקו גם איפה כדאי לקנות מצעים לילדים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה