שיווק דיגיטלי לעסקים – כבר לא בגדר המלצה



זה כבר לא סוד, כל בעל עסק שרוצה להצליח היום חייב שהעסק שלו יופיע בנתיבים הדיגיטאליים השונים מאתרי האינטרנט המוברכים שרבים גולשים, שמנועי החיפוש יכוונו את הלקוחות הפוטנציאליים אל העסק שלהם וגם לא פחות חשוב שהעסק יפורסם ברשתות החברתיות שרבים מבלים את זמנם בין הפידים והעמודים השונים. שיווק דיגיטלי לעסקים זו תורה שלמה והמומחים שלנו ינסו לעשות קצת סדר בכל המונחים והמושגים השונים שכולם כמעט שומעים עליהם אך לאף אחד אין מושג מה הכוונה.

קרדיט תמונה PIXABAY

אם תזכרו לפני מספר עשורים היו הפרסומות של בתי עסקים שונים מהדרך המקובלת היום. מודעות הפרסום הופיעו בעיתונים, במקומונים ובפליירים שחולקו בכל תיבת דואר. היום הדברים השתנו והפרסומות מגיעות לכל אחד מאתנו בלחיצת כפתור ובזמן אמת. למשל, נכנסנו לגוגל לחפש מיטה לילד שלנו ובלי לשים לב אנחנו מתחילים לקבל הצעות למבצעים שונים למיטות, מיטות נוער, מיטת מעבר וכן הלאה. חיפשתם פעם חופשה ברודוס ומייד לאחר מכן התחלתם לראות יותר ויותר פרסומות של סוכני נסיעות? אל חשש זה לא שהשב"כ אחריכם ובודק מהם הקניות שאתם רוכשים להנאתכם, זהו מנוע החיפוש המתקדם והמוביל בעולם, גוגל, שדואג לספק לכל אחד מאתנו את המידע שאנחנו מתעניינים בו בזמן אמת. אתם בוודאי שואלים את עצמכם, למה אני צריך לדעת את כל זה? מה המידע הזה מועיל לי? אז למעשה , אם אתם בעלי עסק אתם חייבים להכיר את הנושא כי רק כך תכלו לקדם את העסק שלכם ולהביא יותר לקוחות פוטנציאלים שיקנו מכם.

מהו שיווק דיגיטלי ואיך גם אתם יכולים ליהנות ממנו?

בעידן של היום השיווק שינה את פניו מן הקצה לקצה. אם פעם היו משתמשים בפרסומות מודפסות ושלטי חוצות היום מרבית האוכלוסייה פשוט נמצאת כל הזמן מול המסך. אם כך, מהי הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות פוטנציאליים? בדיוק כך, רך המסך שלהם. הפרסומות שקופצות לגולשים, למודעות הנמצאות ברשתות החברתיות וכן הלאה הם מעלים את המודעות של בית עסק או של מוצר מול הלקוחות הפוטנציאליים הללו.

איך גוגל עושה את זה?

למנוע החיפוש המתקדם, גוגל ישנן דרכים רבות לעקוב אחרי תחומי העניין של הלקוחות שלו. בזכות המחשב המתקדם שלו והמשווקים הדיגיטאליים המקצועיים היום ניתן להגדיר בצורה מדויקת למי יחשפו המודעות שיווק, כמה פעמים ניחשף מול הלקוחות, מתי הם יראו את המודעות שלנו וכן הלאה וכך להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולא להתפזר יתר על המידה ולהגיע לאנשים שהמוצר שלנו בכלל לא מתאים להם.

שיווק דיגיטלי לעסקים חייבים לעשות בחכמה ובמקצועיות רבה. עולם הדיגיטל משתנה כל הזמן, גוגל מציב לא מעט חוקים ומדיניות שמשתנה לעיתים קרובות ועל המשווקים השונים להכיר את כל השינויים מיד כשהם יוצאים על מנת לשמור על הלקוח שלהם. לכן, אם יש לכם עסק אתם חייבים להתחיל כבר היום בשיווק דיגיטלי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה