שייט על יאכטה במרינה של אשקלון עם כאן על הים - למה לנסוע רחוק בשביל נופש?



החופים של אשקלון מחדשים את פניהם וזה הזמן להגיע לחופשה משגעת בעיר החוף הדרומית וליהנות לא רק מאתרים ואטרקציות שיש למכביר על היבשה אלא ליהנות גם מהצד הרטוב של העיר – על ידי שייט נפלא ביאכטה מהמרינה!

בתמונה: יאכטה "מצב הרוח" באשקלון. קרדיט תמונה: "מצב הרוח"

אשקלון הייתה בעבר עיר של תיירות עם מבקרים לאורך כל השנה, גם מהארץ וגם מחוץ לארץ. גם אם קרנה מעט ירדה – כיום יש בה אפשרויות חדשות לביקורים וטיולים והיא מתאימה לכל הרכב מטיילים ומבקרים, לכל הגילאים ולכל מי שאוהב לגלות מקומות חדשים. ומה לגבי גילוי של מקומות חדשים בצד של הים? הכי מושלם!   אשקלון קוראת לכולנו וההמלצה היא להיענות בחיוב ובשמחה להזמנה! אז אתם באים?

בתמונה: יאכטה "מצב הרוח" באשקלון. קרדיט תמונה: "מצב הרוח".

 

אשקלון – עיר של חוויות, יבשות ורטובות

אשקלון מתפקדת כעיר מעבר או תיירות משחר ההיסטוריה. היא ממוקמת ליד הים מה שהקנה לה יתרונות לוגיסטיים ואסטרטגיים ברורים ומעולים ולא מעט מהמורשת של אזור השפלה ומישור החוף הדרומי קשורים בה יד ביד. עם השנים הלכה העיר והתפתחה אך אין זה אומר שהיא כבר לא מעניינת או אטרקטיבית אלא בדיוק להיפך – יש בה הרבה מה להציע, יש בה מה לראות ולעשות וכיום, עם פתיחת אפשרויות חדשות כמו הפלגות פרטיות שמתאימות לכל אחד – מדובר בעיר נעימה, מחבקת ומפרגנת. יש בה אתרים היסטוריים, טיילת נחמדה, שלל פינות חמד לעצור ולשאוף בהן אוויר של ריאה ירוקה והחופים, הו החופים. מים כחולים ממכרים, יופי שאין כמותו בשום מקום ומי שאוהב את הים ואת האופק האינסופי – יכול עכשיו ליהנות מכל האושר הזה גם דרך הים עצמו, בשייט או הפלגה כפי שהכי מתאים לו ולאופי שלו. 

נשמע טוב? פרגנו לעצמכם! פורטל כאן על הים הוא הכתובת שלכם לארגון ההפלגה שלכם במרינה של אשקלון! כאן תתוודעו לסוגים שונים של כלי שייט – ספינות או יאכטות, תבינו בדיוק איזה סוג של כלי שייט מתאים לכל הפלגה, לכל הרכב של מפליגים וכמובן למרחק והכי טוב – אפשר יהיה להתייעץ עם אנשי מקצוע ובעצם לבנות שייט בהתאמה אישית. מה שמתאים לכם לא בהכרח גם יתאים לאנשים אחרים ולכן אתם צריכים לדעת בדיוק מה חשוב לכם ומה אתם מחפשים כדי לתפור לכם הפלגה בהתאמה אישית. כך שהאפשרויות לשייט באשקלון הן רחבות, נותר רק  לבחור את אופי ההפלגה שתרצו, מימי הולדת, אירועים משפחתיים, הפלגה חגיגית עם החברים או שבכלל תרצו הפלגה זוגית ואינטימית בלב ים. מה שתרצו – בדיוק כמו שאתם רוצים ומתאים רק לכם!

הפלגות במרינה של אשקלון מארגנים רק עם אנשי מקצוע מומחים!

אל תוותרו על חוויה שתישאר אתכם לנצח! להיות בלב ים, בשקט מופתי ורחוק מהחוף והחוויה היא מהחוויות שאי אפשר לשכוח וכשהן מבוצעות עם חברים קרובים או בני משפחה אין ספק שיש בבילוי שכזה הרבה מאד ערך מוסף. בעזרת המידע שתשיגו מהפורטל המתקדם והמעודכן של כאן על הים תוכלו להבין בדיוק מה ההבדלים בין כלי השיט השונים ואיך לבחור את הסוג שייתן לכם את המענה הכי טוב שאפשר. בפורטל תוכלו לעיין בסוגי הספקים השונים לשייט במרינה אשקלון ולבחור לכם את היאכטה שהכי תתאים לצרכים שלכם, תבינו מה מהירות ההפלגה, מה כולל השירות ותוכלו גם לצרף כיבוד או ארוחה מטעמכם. אין ספק שהגדולה של הפלגה מהמרינה של אשקלון היא האפשרות להתאים בדיוק את החוויה למה ולמי שרוצים ולא צריך להתפשר! מה שמתאים לכם יתאים רק לכם ולכן לא בהכרח צריך לבדוק לעומק מה עשו אנשים אחרים.

שילוב של הפלגה מהמרינה של אשקלון עם ביקור באתרי מורשת או שיטוט חופשי ברחובות יהפוך כל ביקור בעיר החוף לחוויה מיוחדת ומהנה מאוד. כך שלא בכדי יש לישראל רצועת חוף ארוכה ומיוחדת ואין ספק שזו מתנה גדולה לכולנו וזכותנו ליהנות ממנה כמה שרק אפשר!

לעוד פרטים על הפלגות במרינה אשקלון ובכל חלקי הארץ חייגו 072-394-5092

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה