שייט רומנטי בהרצליה



מה עושים כשמתחשק לפנק את בן או בת הזוג, בחוויה מיוחדת ולא שגרתית? איזה רעיונות חדשים אפשר למצוא כשרוצים לחגוג באינטימיות, או כשמתחשק להפתיע במשהו שהוא לא עוד ארוחה, או עוד מסיבה? חוויה שבאמת תהיה וואו, ותגרום לכם לנצור את הזיכרון הרבה מאד זמן?

freepik

שייט רומנטי בהרצליה הוא רעיון נפלא לבילוי זוגי קסום ויוצא דופן, שיוציא אתכם בבת אחת מהשגרה היומיומית למחוזות של ים כחול, של קצף לבן, ושל שמש אדומה.

מעט מאד דברים בחיים יותר מהנים מהפלגה על הים, ולא משנה באיזו עונה

מחקרים מגלים, שבסופו של דבר אנשים זוכרים לטובה בעיקר טיולים והרפתקאות, וזה משפיע על מצב רוחם כמו חיסון נגד מחלות, כי שמחה וסיפוק הופכים אותנו לבריאים יותר.  שייט רומנטי בהרצליה מציע לכם הרפתקה זוגית נפלאה, אפילו אפשר לומר סוג של תרפיה זוגית. במקום לשבת בבית מול הטלוויזיה, או במסעדה הומת אנשים, על היאכטה המפוארת זה רק שניכם, והים הפתוח. אתם לא דואגים לשום דבר (בשביל זה יש סקיפר), אתם בזון אחר, בזמן אחר, כאילו ששלפו אתכם בבת אחת מהעולם הידוע, הרגיל והקצת משעמם שלכם ביבשה, והטילו אתכם להרפתקה ימית מסעירה. רק אתם, והגלים, והאהבה שביניכם.

שייט רומנטי בהרצליה המיקום המושלם

לפני שייט רומנטי בהרצליה המיקום המושלם מאפשר לכם להסתובב לפני השיט בהרצליה ובמרינה הגדולה. המיקום של השייט והמטרה הסופר מהנה שלו יכולים להיות הקינוח של יום הכיף שלכם. המיקום של היאכטה במרינה בהרצליה משדרג את כל החוויה לבילוי מושלם ושלם. אתם יכולים לפתוח את היום בארוחת בוקר בבית קפה במרינה (או באחד מבתי הקפה בעיר עצמה, גם בהרצליה פיתוח וגם בהרצליה העיר), להסתובב קצת בקניון, להיכנס לתערוכה כלשהי. אם יש לכם ילדים קטנים אתם יכולים להשאיר אותם עם בן / בת משפחה באחת משתי המשחקיות המהנות שבקניון, ובכך לעשות גם להם יום כיף מהנה, בזמן שאתם מתחזקים את הזוגיות שלכם. זה מבטיח לכם בילוי נקי מרגשי אשם, ומהנה אפילו יותר. בכלל, הרצליה היא עיר נהדרת עבור משפחות, הפארקים, הספורטק, הקניונים הפתוחים בשבת. שייט רומנטי בהרצליה הוא הזדמנות ליהנות גם מהרצליה, לפני או אחרי השיט.

שייט רומנטי בהרצליה להשתזף, להירגע, לשתות משהו

היאכטה מציעה לכם הרבה אפשרויות של בילוי, מעבר לצפייה בגלים וחיבוקים רומנטיים. אתם יכולים להשתרע על המזרנים הרכים בסיפון הקדמי, ולנצל את השמש הנעימה כדי לתפוס שיזוף מוצלח בפרטיות. אם טרם חוויתם שיזוף על יאכטה, זה הזמן להתחיל. רסיסי הגלים שמדי פעם מלטפים את הגוף המתחמם בשמש, הנדנוד הנעים של היאכטה על פני הגלים, הפרטיות האינטימית המוחלטת בלב ים, כל אלה הופכים את החוויה של שייט רומנטי בהרצליה לזמן איכות זוגי נפלא, שבטוח תרצו לשחזר לא הרבה זמן לאחר מכן.

התקשרו אלינו לחברת גל ונעמה השכרת יאכטות 0504600470 ובואו לחוויית שייט רומנטי על היאכטה שלנו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה