שילוח אמנות בינלאומי: שירותי איסוף ומשלוחים



חברת שילוח ולוגיסטיקה מציעה מגוון נרחב של שיטות משלוח אמנות בינלאומי, בהובלה אווירית או בפתרונות הובלה ימית עבור יצירות אמנות או אוספים משמעותיים במיוחד. השירותים מוצעים למשלוחים ליבשת אירופה או לאתרים רחוקים יותר, ונציגי החברה מספקים פתרונות שילוח בינלאומיים שמתאימים לדרישות שתציגו

יחצ

כל המשלוחים דורשים חתימות עם המסירה, ומקודדים כדי לאפשר מעקב מלא לאורך כל הדרך, ובמידת הצורך תוכלו לקבל שירותי פריקה ותלייה כחלק מחבילת שנירות מלאה. ליצירות אמנות רגישות במיוחד ניתן לקבל שירות שליחים מלא, כלומר, ליווי פיזי בתהליך שילוח אמנות בינלאומי לאורך כל הנסיעה עד לנקודת המסירה הסופית.

אוספים בינלאומיים

חברה שמתמחה בשירותי לוגיסטיקה מציעה שירות שילוח בינלאומי לייבוא מחו"ל לארץ, או לייצר אוספים לחו"ל, להצגה בנקודות היעד וחזרה הביתה. ניתן גם לקבל אפשרות של איסוף יצירות אמנות שנקנו או שמקורן בחו"ל ולייבא אותן לישראל.

חברת שילוח ולוגיסטיקה מספקת שירות שילוח אמנות בינלאומי שמבטיח את המשלוח בכל מקום, לא משנה כמה הוא שביר, מורכב, גדול או יקר ערך. חלק משמעותי מהשירות הוא הבטחת המומחיות באריזת יצירות אמנות; כולל פריטים עדינים, וללא קשר לאילוצים שמאפיינים את שיטת המשלוח.

תיקים וארגזים

שילוח אמנות בינלאומי כלל אריזה בארגזים שמיוצרים לפי מפרט אישי שתואם את הפריטים שנשלחים. ארגזים איכותיים מיוצרים מעץ מיובש בתנור האיכותי ביותר, וניתן גם לרפד כל ארגז במגוון חומרי ריפוד בעוביים וצפיפות שונים בהתאם לאופי הפריטים שנשלחים.

הארגזים יכולים לכלול גלגלים, צירים או ידיות בהתאם לצרכי האבטחה של שילוח אמנות בינלאומי, או ריפוד של בטנה מפוליטין או חומר עמיד למים במידת הצורך. אם המשלוח מתאים לאריזה חיצונית קלה וחסכונית יותר, ניתן לבנות מארזי תלת דופן או מארזים עם דופן כפול, שמאחסנים כל משקל תוך אספקת מעטפת חיצונית חזקה.

לפריטים שחייבים להישלח במצב זקוף או על ציר מסוים, ניתן להוסיף מסגרות ארגזים כדי להבטיח כי האוריינטציה הנכונה של הארגז נשמר במהלך המעבר.

קצף במקום טכנולוגיה

לפריטים עם אופי רגיש במיוחד ניתן לרפד ארגזים ומארזים בטכנולוגיית קצף ייחודית, ולשלוט באופן אלקטרוני על צפיפות הקצף על מנת להגדיל או להקטין את צפיפותו בהתאם לאופי היצירה אותה יש לארוז. קצף מוזרק לתיק או לארגז, ויצירות האמנות ארוזות היטב בתוך כרית קצף מלאה תוך כדי המשלוח, כך שהפריטים השבריריים ביותר מקבלים הגנה מלאה.

פריטים עם נטייה קיצונית לשבריריות ארוזים בחלל ריק לפני שהם מרופדים במארז החיצוני או בארגז, באמצעות טכנולוגיית קצף, שמבטיחה שילוח אמנות בינלאומי מוקפד ובטוח גם לפריטים השבירים ביותר.

בשורה התחתונה, כדאי לשכור שירותי חברה שמתמחה בשילוח אמנות בינלאומי שתעביר את הפריטים שלכם במקצועיות ובבטחה

נציגי חברת שילוח ולוגיסטיקה מספקים ייעוץ לשיטה המתאימה ביותר של שילוח אמנות בינלאומי, ומכינים את כל ניירת המכס הנדרשת על מנת להבטיח כי המשלוח שלכם יעבור תהליך חלק גם במכס בישראל גם במכס בארץ היעד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה