שינובר גרופ מלווים את העסק שלכם להצלחה: הכירו את החברה המתמחה בהקמת מוקדים טלפוניים



אין עסק שלא צריך מוקד טלפוני, בין אם הוא צריך לספק מענה אנושי בכל שעות היממה, או שיש לו בסיס לקוחות המעוניין בתקשורת טלפונית לצורכי שירות לקוחות, תמיכה או מכירות. אחת החברות הכי ותיקות בארץ בתחום המוקדים הטלפוניים היא שינובר גרופ, וזהו הזמן שלכם להכיר את השירותים שלה

קרדיט לתמונות FREEPIK

שינובר גרופ מסבירה - מהי החשיבות של מוקד טלפוני בעסק, ואילו סוגי מוקדים קיימים?

בשנים האחרונות חלה התפתחות רבה בתחום הדיגיטלי והמקוון, וכעת לעסקים יש הרבה פלטפורמות שבהן הם יכולים ליצור קשר עם הלקוחות ואף למכור להם מוצרים. על אף הפיתוח האינטנסיבי בתחום, המוקדים הטלפוניים נותרו מצרך חשוב שעסקים צריכים כדי לשמר את בסיס הלקוחות שלהם ולספק להם חוויית רכישה איכותית ומוצלחת.

עסקים רבים משתמשים במוקד טלפוני לשימושים שונים: יש עסקים המשתמשים במערכת טלמרקטינג כדי לקבוע פגישות בשטח עם לקוחות, עסקים המספקים מענה אנושי 24 שעות ביממה, או עסקים שעיקר המכירות שלהם מתבצעות בשיחות טלפונית. כל העסקים האלו צריכים מוקדים טלפוניים מסוגים שונים, ושינובר גרופ יכולה להציע גם לכם את כל הסוגים האלו ועוד:

  • מוקד טלפוני פנימי – מוקד טלפוני בתוך תחומי החברה, שאותו מפעילים מוקדנים שהם עובדי החברה. השם של המוקד הזה ידוע גם כמוקד אין האוס (In house), והוא מתאים לעסקים המעוניינים להסתמך על הצוות שלהם למתן השירותים הנדרשים. המוקד הפנימי יכול לפעול בשעות הפעילות של העסק או מסביב לשעון בהתאם לצורך.
  • מוקד טלפוני חיצוני – שירות המספקות חברות חיצוניות במיקור חוץ. המוקדנים הם לא עובדי החברה המשתמשת במוקד, והמוקד הזה יכול להיות המוקד הראשי של העסק או מוקד משני לשעות העומס או לקבלת שיחות מעבר לשעות הפעילות.
  • טלמרקטינג וטלמיטינג – כל עסק שצריך מוקד מכירות או מוקד טלפוני המתחבר למערכת קביעת תורים יכול לסמוך על שינובר גרופ, שתקים בשבילו מוקד טלמקרטינג או טלמיטינג בהתאם לצרכים של העסק.
  • מענה אוטומטי חכם – מוקד אוטומטי (שאינו מצריך מוקדנים אנושיים) לניתוב שיחות ולהעברת מידע מהקלטות להמשך טיפול.

הטמעה, הדרכה ותפעול – הכול אצל שינובר גרופ

נוסף על הקמת המוקדים עצמם, קבוצת שינובר גרופ תספק לכם את כל השירותים המקיפים שאתם צריכים כדי להצליח לנהל את המוקד שלכם בהצלחה, הן בפן הטכני והן בפן האנושי:

  • פיתוח טכנולוגי ומחקר – כדי להישאר בעניינים ובחזית הפיתוח הטכנולוגי, שינובר גרופ עומלת כדי למצוא פתרונות חדשים, יעילים ומשופרים בתחום המוקד הטלפוני. הטכנולוגיות ששינובר גרופ משתמשת בהן כדי להקים את המוקדים הטלפוניים של הלקוחות הן מתקדמות ביותר, כדי שחוויית המשתמש תהיה טובה ככל האפשר.
  • הדרכות והטמעות – צריכים עזרה טכנית בתפעול המערכות שקיבלתם משינובר גרופ, או שאתם מעוניינים בהדרכה מקצועית באשר לשימוש בהן? שינובר גרופ תגיע עד אליכם עם מיטב המומחים כדי להסביר לכל עובד ועובדת בחברה כיצד משתמשים בכל המערכות המתקדמות, תעזור לכם לוודא שהכול רץ חלק במחשבים ושאין שום שאלה שלא קיבלה עדיין תשובה.
  • גיוס עובדים – אם אתם רוצים להקים מוקד טלפוני פנימי ומעוניינים לקבל מוקדנים מקצועיים, או שאתם מעוניינים להסתמך על חברה חיצונית שתספק לכם מוקדנים במיקור חוץ אך לא יודעים במי לבחור, שינובר גרופ תעשה זאת הכול בשבילכם. החברה תשלח אליכם עובדים רלוונטיים או תספק לכם בעצמה את המוקדנים למוקד החיצוני, כך שתדעו שאתם בידיים טובות.

סיכום

שינובר גרופ היא אחת החברות הוותיקות והמובילות בתחום המוקדים הטלפוניים בארץ, ואם אתם צריכים מוקד פנימי למכירות או לשירות לקוחות, או שאתם מעוניינים במיקור חוץ לשעת חירום – החברה הזאת תציע לכם את כל הפתרונות המתקדמים ביותר לחוויית משתמש ולקוח יוצאת מן הכלל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה