שיער גוף נשי זה החלטה שלך



בין אם אתם מאמינים שמוצא האדם הוא מן הקוף ובין אם אתם מאמינים בסיפור הבריאה, על דבר אחד כולם יכולים להסכים: איפשהו במהלך ההיסטוריה, שיער גוף נשי נהיה מיותר. באופן אובייקטיבי זה נכון, הרי אנחנו כבר לא ציידים ומלקטות ולא באמת צריכים כמויות של שיער כדי שיגנו עלינו כמו בתקופות קדומות. העניין הוא, שכל האופנה של הסרת שיער, הלכה ונהייתה יותר ויותר קיצונית. גופים כמו תעשיית הפרסום החלו לקשר בין גוף חלק לבין נשיות בלתי מתפשרת וכך לנצל זאת לטובת מכירת ביגוד, בגדי ים ושאר מוצרים. קמו שיטות חדשניות להסרת שיער, באופן זמני או לצמיתות, רובן כרוכות בכאב ו/או הוצאה כספית משמעותית, לאורך מספר רב של טיפולים. הכול כדי להעביר את המסר שגוף נשי מוצלח, הוא גוף חלק. אבל האם זה באמת נכון?

קרדיט תמונות  Unsplash

לך יש את החופש להחליט ולבחור

ראשית, חשוב לציין כי בין אם את בוחרת להסיר שיער ובין אם לא, חשוב שתעשי זאת אך ורק עבור עצמך. תשכחי ממה שהסביבה חושבת, או ממה שיגידו עלייך. אחד ההישגים הכי גדולים של אישה, הוא לחוש שלמה ובטוחה עם עצמה ועם הגוף שלה ובואו נגלה לכם סוד: את זה אפשר לעשות גם עם שיער גוף וגם בלעדיו. בסופו של דבר, הבחירה האם להסיר שיער או לא, או באיזו כמות, או מהיכן בגוף – היא שלך בלבד. אל תתני לאנשים אחרים לספר לך שגידול שיער גוף או הסרתו מתקשר עם אג'נדה כזו או אחרת. פשוט עשי מה שמשמח אותך ועושה לך טוב. עם הזמן, תגלי שאת חופשיה להחליט ולבחור גם בהיבטים נוספים אחרים בחיים שלך.

לבחור להתענג מהמיניות שלך

אישה שמחוברת לעצמה ולגוף שלה, מחליטה בעצמה אם להסיר שיער או לא. אחת מההשלכות החיוביות של החיבור הזה, הוא האפשרות להשתמש במגוון צעצועי מין, בפתיחות ומתוך קבלה עצמית מלאה. צעצועי מין יכולים להיות הרבה יותר מאביזר שמסייע לך להגיע לאורגזמות מדהימות, לבד או עם בן/בת הזוג. אלו אביזרים המתקשרים ישירות עם הקונספט של העצמה נשית במובן הכי טהור שלה ויכולים לשדרג את יחסי המין שלך ואת הדרך בה את מאוננת, כך שתגיעי לשיאים חדשים. כשזה נעשה מתוך חיבור אותנטי לגוף ולאישיות שלך, החוויה מועצמת פי כמה ולכן, שווה להשקיע בכמה צעצועי מין איכותיים

לבחור נכון – לבחור בפאשנייט סוסייטי

פאשנייט סוסייטי היא חנות סקס ייחודית , הנחשבת לאחת החנויות המקצועיות ביותר לאביזרי מין לנשים, גברים, זוגות ולהט"בים. החנות מציעה גם מבחר צעצועי BDSM, למי שאוהב להתנסות במין קינקי ומשחקי שליטה. אם אתם מחפשים מקום בו תוכלו לרכוש את כל האביזרים שלכם להנאה מושלמת – פאשנייט סוסייטי היא בהחלט החנות עבורכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה