שירותי ניקיון למשרד האם לקחת חברה או מנקה



כשיש לנו משרד, אנו רוצים שהוא ייראה מצוחצח ונקי עד כמה שאפשר. בין אם מדובר במשרד של עורכי דין, אנשי הייטק או משרדי פרסום, כל משרד זקוק להשגחה ולתחזוקה. כדי לשמור על הניקיון באופן תמידי, חשוב לקרוא לחברת ניקיון מקצועית ולעבוד איתה לאורך זמן, כדי לשמור על נראות של המשרד. משרד נקי ומתוחזק תורם לבריאות העובדים ומאפשר להם להתרכז בכל משימה או בכל מטלה שהם רק יבחרו.

קרדיט תמונה FREEPIK

לא רק עיצוב המשרד, אלא גם הניקיון

כשיש לכם עסק הממוקד במשרד, אתם רוצים שהוא ייראה טיפ טופ, על מנת שתוכלו לארח שותפים לעסק או לקבל עובדים חדשים המגיעים להצטרף אליכם. אז אחד הדברים הראשונים שאתם עושים הוא לדאוג לעיצוב המשרד. אתם מוסיפים לו עציצים ובוחרים את העיצוב המושלם, אולי עיצוב כפרי בעל מראה ביתי יותר או עיצוב מודרני מינימליסטי שנראה יוקרתי. אבל לצד העיצוב, חשוב לדאוג לניקיון המשרד בכל עת. כי כמה שהמשרד יהיה מפואר וייחודי, הניקיון הוא מעל לכל, בייחוד אם יש לכם משרד גדול שבו נמצאים עובדים רבים בכל רגע. אחרי הכול, משרד נקי בעיצוב פשוט יחסית יעשה רושם רב יותר ממשרד יוקרתי ומעוצב אבל מלוכלך.

מדוע כדאי לקרוא לחברת ניקיון

אם יש שאלה שעולה פעם אחר פעם כאשר רוצים שיהיה לנו משרד איכותי ומצוחצח הוא האם לבחור בחברת ניקיון או במנקה. המנקה היא בדרך כלל האופציה הזולה יותר, אך כאשר מדובר במשרד גדול יחסית, מנקה אחת לא תוכל להתמודד איתו לבד. חברה מומחית בניקיון משרדים, לעומת זאת, יכולה לשלוח מספר מסוים של עובדים כדי להתמודד עם כל לכלוך או בעיה. קיימים כמה יתרונות משמעותיים לבחירת חברת ניקיון. ראשית, אם אתם משכילים למצוא חברת ניקיון מסודרת ואיכותית, תרוויחו שקט נפשי וחיסכון עצום בזמן. כי כשיש צוות של עובדים מקצועיים שמנקה את השטח, אתם יכולים להתפנות לעיסוקים אחרים ולדעת שבכל בוקר שבו תגיעו למשרד, הוא יהיה נקי ומצוחצח. שנית, פעולת הניקיון נעשית על ידי צוות מקצועי שעבר הדרכה. כך שהוא יודע כיצד לגשת לעמדת המחשב שלכם או כיצד להתמודד עם הלכלוכים שהצטברו על גבי החלונות. מעבר לכך, חברת ניקיון מנוסה מסוגלת להתמודד עם כל סוגי המשרדים. אלה יכולים להיות משרדים פשוטים יותר של עורכי דין, או משרדים מורכבים יותר הדורשים התייחסות רבה כמו משרדים של מפעלים.

איך בוחרים חברת ניקיון

כעת אנו מגיעים לשלב המכריע שבו צריך לבחור חברת ניקיון מנוסה ומקצועית. אם עד עכשיו הסתמכתם על העובדים שינקו את המשרד, כרגע אתם מבינים שהגיע הזמן להשתדרג ולהביא חברת ניקיון איכותית. אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון כאשר בוחרים חברת ניקיון:

  1. האם מדובר בחברה מנוסה?

אחד הדברים המשמעותיים ביותר שיש לשים אליהם לב הוא הניסיון של החברה. חברה שפועלת כמה שנים בתחום מספקת שירותים איכותיים יותר. הצוות שלה מתוקתק ומגיע בזמן כדי לעשות את העבודה. כמו כן, גם אם נוצרות בעיות כלשהן בשטח, הצוות יודע לפתור אותן. כאשר צוות מקצועי ומנוסה נכנס למשרד, כבר רואים את ההבדל.

  1. באילו מקומות נוספים החברה מספקת שירות?

רוצים לבחור את חברת הניקיון המנצחת? כדאי להתעניין מסביב לגבי החברות המעסיקות את החברה הזו – האם אלה חברות גדולות או קטנות? כיצד מתבצעים שירותי הניקיון?

  1. האם אתם יכולים להשיג המלצות על החברה?

כדאי לאסוף כמה שיותר המלצות על החברה. ניתן לפנות לאנשים שאתם מכירים או לחפש קצת המלצות ברחבי האינטרנט – בפורומים, ברשתות החברתיות ועוד.

  1. האם החברה מספקת ביטוח לעובדיה ולכם?

בדרך כלל צוות העובדים המנקים את המשרד הוא זהיר ומחושב, אך גם לצוות הטוב ביותר יכולות לקרות תאונות. במקרה זה, מומלץ לשאול את החברה אם יש לה ביטוח על העובדים ואיזו פוליסת ביטוח היא יכולה לספק לכם במקרה של גרימת נזק.

  1. מהי הצעת המחיר של החברה?

מטבע הדברים, אחד הדברים הראשונים שאתם רוצים לדעת הוא כמה עולה שירות ניקיון משרדים. אחרי הכול, זה גם השיקול שלכם כאשר אתם פונים לחברת ניקיון מלכתחילה. לפיכך, כדאי לבדוק את המחירים הממוצעים הנהוגים עכשיו והכי חשוב – לבקש הצעת מחיר מחברת הניקיון שאליה אתם עומדים לפנות. אם מדובר בחברה רצינית, היא תספק לכם הצעת מחיר מפורטת עד כמה שניתן, כך שתדעו בדיוק עבור מה אתם משלמים.

  1. האם הצוות שלה אדיב ונכון לתת שירות?

אתם צריכים להרגיש בנוח לפנות לחברה בכל שאלה או בעיה. מסיבה זו, כדאי לדבר בטלפון עם נציגי החברה ולבחון את ההתנהלות שלה. האם אתם מרגישים בנוח לפנות אל החברה בכל שאלה?

  1. האם הצוות של החברה עומד בלוחות זמנים?

כשיש לכם משרד, אתם רוצים שהכול בו יהיה מתוקתק ונקי. וזה אומר שכשהעובדים באים בבוקר למשרד, הם מוצאים אותו נקי למופת, תוצאה של עבודת צוות הניקיון מהערב הקודם.

  1. מהן הדרישות של המשרד?

בעת הפגישה עם נציגי חברת הניקיון, כדאי לתאם ציפיות ולראות מה מתאים לכם יותר ומה פחות. ישנם משרדים שדי לנקות אחת לשבוע או אחת ליום. ויש משרדים שבהם נדרשת תחזוקה של צוות הניקיון בכל עת. חשוב לבדוק מה בדיוק אתם צריכים.

  1. האם אפשר לסמוך על חברת הניקיון?

לא אחת אתם צריכים לתת את המפתח של המשרד לחברת הניקיון על מנת שהצוות שלה יוכל לנקות בערב אחרי שהעובדים הולכים לביתם. מסיבה זו, כדאי לבחור בחברה אמינה ומקצועית.

אם נסכם, ראינו את כל הדברים שחשוב להביא בחשבון כאשר באים לבחור חברת ניקיון. אחרי הכול, אתם רוצים לעבוד עם החברה לאורך זמן רב כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה