שירים יפים – פס הקול לחיים שלך



אומרים שכולם היום "חיים בסרט", אז אם כבר סרט, למה לא לדאוג לפס קול איכותי? במקום להסתמך על המזל, ולבזבז אותו על שטויות, אולי כדאי לכם לשקול להשקיע קצת זמן, ולבחור כמה רשימות השמעה שיוכלו ללוות את היום שלכם, רשימות עם שירים יפים שאתם אוהבים, ושירים שאתם לא מכירים, ששווה להכיר, ושממש כיף להאזין להם בתור פס הקול לחיים שלכם.

קרדיט לתמונה: pixabay

ממש כמו תזמורת המלווה אתכם בתנועה, הרי שכיום אין קל יותר מאשר לקבל ליווי מוסיקלי בכל אחד מהמכשירים החכמים שלכם. מהמחשב הנייד אל הטאבלט, אל המחשב הנייד ולטלוויזיה בסלון, אז תיהנו מהטכנולוגיה, ותרגישו כמו כוכבים בסרט של החיים שלכם.

שירים יפים שכולנו מכירים:

זה די מדהים לחשוב כמה שירים יפים כל אחד ואחת מאיתנו זוכרים. מדובר במאות שירים, כאשר אם אנחנו לא זוכרים את המילים שלהם, לפחות לא את כל המילים, אז בטח את הלחן, וסביר להניח ששורה או שתיים. זה המון שירים, והרבה מהם באמת יפהפים, שירים שכדאי לזכור, וכדאי עוד יותר לשמוע.

יש כמה וכמה סיבות חשובות שיעודדו אתכם להשקיע בעצמכם את הדקה או שתי הדקות שזה לוקח כדי להפעיל רשימת שירים יפה באוזניות שלכם:

  • שירים יוצרים זיכרונות – שמתם לב ששירים מעלים זיכרונות? אז זה כי הם גם עוזרים ליצור אותם. זיכרון נוצר כאשר יש רגע מיוחד אשר מערב כמה שיותר חושים. ככל שיותר חושים מעורבים וערים, כך הזיכרון נחקק בצורתו המלאה יותר, בחוויה המלאה יותר, וכך שפס קול לחיים יכול ממש לתמוך בתהליך זה, כדי שיהיו לכם יותר זיכרונות נעימים.
  • שירים מרגיעים אותנו – נכון, יש מוסיקה שלא מרגיעה אותנו בכלל, ויש אפילו מוסיקה שנועדה לעשות בדיוק ההפך, אבל שירים שקטים ויפים הם שירים מרגיעים, בין היתר. הבעיה הבריאותית הגדולה ביותר בימינו היא הסטרס (הדחק), אשר מוביל לתופעות כמו לחץ דם גבוה (שמוביל להרבה מאוד מחלות). היום, יותר מתמיד, שווה לנו לשמור על דופק נמוך ושלווה עמוקה. מוסיקה ברקע, לפחות המוסיקה הנכונה ברקע, יכולה לעשות זאת עבורנו, ולא רק לשם הבריאות לטווח הארוך, אלא פשוט בכדי להרגיש טוב יותר ברגע הזה.

שירים שקטים לסוף השבוע

יש הרבה מאוד שירים יפים בעברית. מדובר באלפי שירים, ואפילו שיש תמיד וויכוחים בין אנשים האם השיר יפה או לא, יש בהחלט שירים שיש עליהם כמעט קונצנזוס – והם מוגדרים יפים. הרבה מאוד שירים ישראלים חדשים נצמדים לנו לאוזן, ונכנסים לאותו רפרטואר של קלאסיקות, רשימה שהולך וגדלה, והופכת עם הזמן גם לרשימת-השמעה שנגישה לכם דרך האינטרנט.

אחד הדברים המהנים ביותר, אם תשאלו אותנו, זה להיכנס לסופ"ש עם רשימת שירים נעימים שילוו לנו את היום, לנוח את סוף השבוע לתוך המוסיקה, להירגע, לנשום, ופשוט להיות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה