שיר בהמתנה מבריח לקוחות או מביא לקוחות?



איך יכול שיר בהמתנה אחד לעלות את המכירות ואת המיצוב השיווקי של החברה שלכם עד שהנציג עונה?
אם טרם שילבתם שיר בהמתנה או אם אתם מעוניינים לחקור קצת יותר אודות השיר בהמתנה, המאמר הקצר הזה הוא עבורכם.

pixabay

שיר המתנה לעסק: לא מותרות, חובה בסיסית
נציג השירות או המכירות שלכם בדרך לענות ללקוח, האם חשבתם לרגע מה עובר במוח של הלקוח בזמן המתנה של שניות בודדות ועד המתנה ארוכה של דקות ממושכות? וובכן, התשובה פשוטה יותר ממה שאתם חושבים, כל אדם ממוצע המבקש לקבל שירות ואפילו מתעניין בנוגע לרכישת מוצר או שירות מושפע מגירויים רבים סביבו, המטרה שלכם משתנה בהתאם לצרכים העסקיים שלכם ולגירויים שאתם מעוניינים להפעיל אצל הלקוח כדי לעלות את הסיכויים שיגיע אליכם בדיוק כמו שאתם מחליטים.

שיר בהמתנה לעסק הוא לא גימיק, לא סתם "משהו נחמד" ללקוחות פרטיים או לעסקים - כבר מספר רב של שנים ששירות שיר בהמתנה של חברות הסלולר הפך חובה עבור חברות ועסקים בכל תחום.השארת צלצול המתנה ישן ומונוטוני ממצבת את העסק שלכם כעסק לא מתקדם, לא אכפתי, משעמם, מנותק וכמובן מבחינה עסקית ושיווקית אתם לא מנצלים את האפשרויות הקיימות תחת שירות שיר בהמתנה.

שיר בהמתנה: חברות סלולר ומחירים
השחקנים המרכזיים בשירות שיר בהמתנה הם שיר בהמתנה של פלאפון, עולם שיר בהמתנה מבית סלקום ומוזיקה בהמתנה מטעם חברת הוט מובייל (גולן טלקום ו - 018 אינן מספקות שיר בהמתנה או לפחות אינן מתייחסות לכך באופן גלוי).
המחיר לשירות שיר בהמתנה הוא זול במיוחד, עבור הורדת שיר אחד תשלמו בממוצע 5 ש"ח בעוד שהשירות עצמו נע בטווח של 6-12 ש"ח, מומלץ לברר עם חברת הסלולר על הורדת שירי המתנה ללא הגבלה בטלפון.
המחירים הזולים של שירות שיר בהמתנה הם סיבה גדולה נוספת להוספת השירות הזה לעסק שלכם, מבחינתכם כלקוח עסקי עלות שירות שיר בהמתנה היא סמלית ואינה מורגשת במחזור החודשי.

צלצול רגיל מעצבן, אך שיר לא נכון יעביר מסר לא נכון

טרם נגיעה במצב בו אתם מפיקים לעצמכם את המוזיקה ואפילו קריינות אישית לעסק, חברות הסלולר מציעות מגוון רחב מאוד של שירים בהמתנה וקטגוריות מוזיקה שונות: שירי המתנה של זמרים מוכרים, מוזיקה לועזית, שירי המתנה ים תיכוניים, ערבית, רוסית, שירים מתקופות שונות, קטעים מצחיקים וקטגוריות רבות המתאימות לסוג העסק שלכם.

מוזיקת המתנה יכולה להעביר את המסר שאתם תבחרו ללקוח: אם אתם מעוניינים בלקוח רגוע טרם שיחה עם שירות הלקוחות שלכם תוכלו לבחור בנעימות מרגיעות, אם המטרה שלכם היא עידוד מכירות תוכלו לעודד את הלקוח לרכוש אצלכם באמצעות שירים עם מסרים שונים או מוזיקה מקפיצה בבחירה נכונה.
בחירה בכל שיר המתנה ללא מחשבה יכולה להיות טעות גדולה, כך למשל, אם תבחרו בשיר המתנה עם קטעים מצחיקים או שיר המתנה עם מוזיקת טראנס ואתם עוסקים לדוגמה במוצרי חשמל - מלבד העובדה שאתם יכולים ליהנות מהבחירה שלכם, בחירה בשירי המתנה שכאלו אינה נכונה או מתאימה ועלולה להבריח לקוחות קיימים ופוטנציאלים.

לרציניים בלבד: קריין או קריינית יחד עם השיר בהמתנה


השלב הבא בשירות בהמתנה מתאים רק למי שמעוניין לצמוח ולהתפתח: שילוב קריינות עם שיר בהמתנה לעסקים וחברות.
כל עסק במשק הישראלי שמעוניין לשווק ולמצב עצמו כאיכותי, גדול ואחראי חייב להשתמש בכל הכלים העומדים לרשותו, הוספת קריינות למוזיקת המתנה מאפשרת לכם להיות חלק מהחברות והתאגידים הגדולים ולעלות רמה אחת משמעותית מבחינת מערך השיווק שלכם.

נתון חשוב נוסף לבחירה בקריינות הוא ההשפעה החזקה יותר על הלקוח, באמצעות בחירה בקריין או קריינית תוכלו לקבוע את המלל המדויק שאותו תרצו להעביר ללקוח בזמן ההמתנה, לקדם מכירות ולהציע מבצעים בזמן ההמתנה ולעדכן עדכונים חשובים.
אם אתם מעוניינים לחסוך כסף בתהליך, תוכלו לבחור עובד/ת שיקריינו (איכות נמוכה ופחות מומלצת) או לבחור בקריינות מקצועיות שעלותה בדרך כלל נעה בסביבות המאות ש"ח בממוצע.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה