שלושת הדרכים לפרסום השכרת דירה לשבתות ולנופש מה השיטה הטובה?



השכרת דירה לשבתות ולנופש במהלך ימי השנה הוא תחום שהביקוש שלו רק גודל בשנים האחרונות. תחום דירות הנופש הוא בעצם מתחרה ישיר בבתי המלון למרות שתנאי האירוח יהיו שונים לחלוטין, המחירים לעתים כבר מתקרבים זה לזה. במאמר הזה ננסה לסקור איך מפרסמים היום דירות נופש ודירות לשבתות וחגים בציבור החרדי.

קרדיט תמונה FREEPIK

השיטה החדשה - פרסום באמצעות אתרי אינטרנט ייעודיים

אין ספק כי השיטה החדשה לפרסום דירות נופש ודירות לשבת היא באמצעות אתרי אינטרנט ייעודיים. אתר המשכיר הוא אתר אינטרנט חדש המספק את הפלטפורמה המדויקת להשכרת דירות נופש בציבור החרדי. כמובן שהאתר מיועד גם להשכרת דירה לשבת שהוא חלק בלתי נפרד מתחום הנופש בציבור החרדי.

 

השיטה העתיקה – מודעות בבתי הכנסת

השיטה העתיקה המקובלת עדיין גם היום היא פרסום מודעות פשוטות בבתי הכנסת, שיטה זו למרות היותה פשוטה ועתיקה היא עדיין בשימוש היום ומביאה לרוב תוצאות די טובות למחפשי הנופש. לרוב המודעות ייתלו בבתי כנסת תחנות אוטובוס ואזורים הומי אדם, על המודעה יהיה פרטים מינימליים עם מספר טלפון לבירורים.

השיטה הנפוצה – מודעת לוח בעיתון

השיטה הנפוצה לפרסום דירה להשכרה היא ללא ספק פרסום מודעת לוח בעיתון חרדי. מודעת הלוח לרוב מוגבלת ב10 מילים בלבד. במילים אלו ניתן לכתוב פירוט מינימלי ממש על הדירה ומספר טלפון לבירורים. מודעות הלוח לקראת החגים ובעונות הנופש יגדלו לרוב בצורה משמעותית בשל הביקוש הרב לפרסום מודעות מסוג זה.

מה המעלות והחסרונות של כל שיטה?

נתחיל עם השיטה העתיקה, השיטה בה נכתבים פרטים מינימליים לרוב גורמת לכמות טלפונים גדולה מדי של אוכלוסייה שפשוט לא מעוניינת בדירה ורק חשבה לפי הפרסום שהדירה יכולה להתאים. אותו דבר קורה בדרך כלל גם בפרסום מודעה בעיתון הפרסום מביא מאות פניות אולם בודדים יהיו רלוונטיים או קרובים לשם. אלמנט נוסף שמקשה בפרסום בעיתון הוא חוסר היכולות לפרסם תמונות של הנכס. יותר מדי אנשים טעו ונפלו למקומות שלא עונים להגדרה דירת נופש ולמדו לברר באמצעות תמונות מהדירה על מנת לוודא שהמקום מתאים לצרכים שלהם. לעומת זאת, פרסום באתר אינטרנט מאפשר גם העלאת תמונות גם פירוט ומידע על המקום ללא הגבלה מה שיגרום בשורה התחתונה למקד את הפרסום במקסימום האפשרי. מיקוד הפרסום הוא חשוב כדי למנוע שיחות בירור מיותרות ולקבל אך ורק פניות רציניות ומהותיות.

המאמר נכתב בשיתוף אתר "המשכיר" פלטפורמת הפרסום החדשה לדירות נופש ודירות לשבתות וחגים לנופש לחרדים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה