שעון לגבר - מתנה שצועדת עם הזמן



אם בעבר שעון יד נועד בעיקר למטרה שלשמה נוצר - פשוט לדעת מה השעה, היום מדובר על הרבה יותר מכך. השעון מקנה הרבה ערך מוסף, בין אם מבחינה טכנית ובין אם מבחינה עיצובית שהופכת את השעון לתכשיט של ממש או סמל סטטוס. באמצעות השעון ניתן להציג את אישיותו של אדם, אופיו ותחביביו. אם החלטת לקנות שעון ליום הולדת של בן הזוג זו מתנה שתמיד תתקבל בברכה. איך לבחור שעון לגבר? למה לשים לב?

קרדיט: unsplush

מהקלאסי ועד לספורטיבי: סגנון השעון

לשעונים לגבר יש הרבה מאוד סטייל ואופי וכאמור המראה או המאפיינים שלהם יכולים לספר לא מעט על העונד אותם. את, כאחת שמכירה היטב את בן זוגה, בטח יודעת למה הוא מתחבר. ישנם השעונים בעלי המראה הקלאסי, היוקרתי והאלגנטי המתאימים מאוד לאנשי עסקים וכאלה אשר רוצים ליצור רושם קלאסי ויוקרתי. ישנם שעונים ספורטיביים כמו שעוני צלילה ושעוני טייסים. וכן, לא רק טייסים או צוללנים נמשכים לשעונים כאלה. לשניהם מראה אקסטרימי עם מגוון אופציות ושעון צוללנים כמובן עמיד למים.

עם תבונה ורגישות: שעון חכם

שעון חכם הוא קטגוריה בפני עצמה. מבחינה עיצובית הוא יכול להיות מעוצב כספורטיבי  יותר או אלגנטי יותר אך העיקר בו הוא שלל האפשרויות הטכנולוגיות שיש בו. אם הגבר שלך חובב חידושים וכל מה שקשור לעולם הדיגיטלי, הוא ישמח לקבל אותם גם בשעון. שעון חכם כולל פונקציות רבות המתחברות לסמארטפון ואם הנייד שלו לא נמצא כמעט במנוחה,  שעון חכם יכול להקל ולהיות נוח יותר עבורו.

כדי למנוע קיטורים: שימי לב לקוטר השעון

שעון לגבר צריך להתאים לזרוע באופן פרופורציונלי כך שיש להתחשב בעובי הזרוע בבחירת קוטר השעון המתאים. ישנם סוגי שעונים עם קוטר גדול ומראה דומיננטי יותר כמו השעונים הספורטיביים למיניהם. ישנם שעונים שהעיקר בהם אינו הגודל והם דומיננטיים בשל  תכונות אחרות שהם כמו עיצוב וחומרים המרכיבים את השעון. לכן, שימי לב לעניין הקוטר. הוא צריך להתאים הן למידות הגוף באופן כללי והן להעדפה והאישית והסגנון.

הקייס: לחשוב גם על הקנקן ולא רק על מה שבו

העיקר כמובן הוא השעון עצמו, אך הקייס, החלק אשר מחזיק את פני השעון מושך לא פחות תשומת לב ורבים אפילו לא עושים את האבחנה בין השעון לבין הקייס. הקייס יכול להיות עשוי ממגוון חומרים, להיות בעל מראה פשוט או עם תוספות ועיטורים ההופכים אותו לאלגנטי יותר. מבחר החומרים מהם עשוי הקייס הוא רחב, מחומרים יקרים כמו זהב ופלטינה ועד חומרים פשוטים כמו פלסטיק עם אפשרויות נוספות באמצע כמו פליז וטיטניום. חשבו האם מקבל המתנה יעדיף מראה מתכתי, ואם כן מאיזה סוג או גוון או דווקא מראה פלסטיק או חומר שאינו מתכת.

ליצור את החיבור: הרצועה

גם הרצועה היא חלק בלתי נפרד מהעניין ויש לשים לב אליה כשבוחרים את השעון. כמו שהזכרנו לגבי קוטר השעון שצריך להיות תואם לגודל הזרוע והגוף בכלל, כך גם רצועה צריכה להיות כזו שתהדק את השעון במידה המתאימה. מעבר לכך גם רצועות עשויות מחומרים שונים כמו עור או דמוי עור, מתכת או סיליקון וחומרים סינתטיים המתאימים במיוחד לשעונים ספורטיביים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה