שעות פרסום בפייסבוק – סער ברעם



יש הלימה מאוד ברורה בין הפייסבוק לחיים עצמם – בשניהם, הכל זה עניין של טיימינג.
כיום בעולם של הרשתות החברתיות, אחד מהמפתחות להצלחת עסק הוא מידת המעורבות שכל פוסט זוכה בו, כאשר מעורבות זה הצפייה בתמונה, תגובה, לייק, לחיצה על see more, שיתוף וכדומה..

CANAVA

תזמון נכון של פוסט בסמוך לשעות השיא של קהל היעד, הוא קריטי על מנת שפוסט יצליח לממש את הפוטנציאל שלו, ממש כמו שהפרסומות בשעות הפריים טיים בטלוויזיה הן יקרות יותר מפרסומות אחרות רק בגלל שבשעות האלה יש קהל גדול יותר של צופים.

 במאמר הזה, אספר לכם על החשיבות הגדולה של שעות פרסום בפייסבוק.

 

תחילה, אתן תזכורת כיצד יוצרים מודעה בפייסבוק:

 

נכנסים לחשבון המודעות שלי ויוצרים שם לסדרת מודעות. לאחר מכן, נכנסים לקטגוריה של budget & schedule ובוחרים איזה חבילה אנחנו רוצים. ההמלצה שלי היא לשים על daily כי אנחנו לא יודעים ב100 אחוז מתי אנשים משאירים לידים. 

בנוסף, באופציה של use viewer time zone או use this ad accounts time zone תוכלו לכוון את המודעה לאיזור הזמן של הצופים שלכם. 

הרבה מאוד מחשבונות המודעות משתמשים בטעות בדולרים ובחשבונות אמריקאים מה שמבלבל את פייסבוק, לכן מומלץ לסמן את use viewers, אלא אם אתם מוכרים מישראל לארה״ב.

 

אז למה זה חשוב לתזמן את הפוסטים הפרסומיים שלכם בשעות ספציפיות?

 

נדגים זאת עם מספר סיפורי מקרה שיסבירו את החשיבות של זה.

 

סיפור 1:

בכל חברה גדולה יש אדם אחד או שניים שאחראים למצוא את ארוחות הצהריים המשתלמות והטובות ביותר כשהם דואגים להזמינם מבעוד מועד בכדי שיגיעו בזמן להפסקת הצהריים. אפשר לומר שהשעות שבהם דואגים לכך הם בין 10:00 ל12:00 וזה בדיוק הזמן הכי טוב להעלות לתודעה את העסקים שמציעים ארוחות צהריים באותו האיזור.

כך עשיתי למשל עם מסעדה באור יהודה שנמצאת באיזור תעשיה שוקק, תזמנתי להם את המודעה בשעות השיא של חיפוש המסעדה וגרמתי לכל המחפשים למיניהם להרגיש עוד יותר חזק את הבטן מקרקרת. בנוסף לתזמונים על ארוחות הצהריים אצל הלקוחות הפוטנציאליים, העלנו מבצעים שווים ותמונות תדמית מוצלחות. 

פעולות אלה הביאו תוצאות מרשימות עם הוצאות בעלות מינימלית.

 

סיפור 2:

חבר׳ה צעירים הם כמו ינשופים, ערים בלילה וישנים ביום. לפי נתון זה, הנחתי שרכישות אינטרנטיות ייעשו על ידם בשעות הלילה, במיוחד אם מדוברת בחבר׳ה רווקים. תזמנתי קמפיין שיעבוד בין השעות 22:00 בלילה ועד 5:00 לפנות בוקר וציינתי ״מבצע מיוחד״ דווקא בשעות האלה.

הקמפיין המתוזמן עשה את שלו בהחלט! בזכות טווח השעות המדויק שהגדרתי, הצלחתי להעלות את המכירות של אותו עסק של רכישות אונליין ב44% ומעל לכל – החזרתי את ההשקעה. מרווח של 1.7 דולר לחוצה, עלינו ל8.3 דולר לחולצה, כך שאת השאלה ״למה אנחנו עושים את זה בכלל?״ אפשר לגמרי למחוק מהסיסטם...

 

סיפור 3:

אחרי עבודת אנליזה מקיפה, גיליתי שהשעות הכי טובות לעשות שיפור משמעותי בחיים זה בזמן הקפה של הבוקר או לחלופין בזמן המלאווח בערב. כדי לבדוק את הנתון הזה, פרסמתי מודעות שמתעסקות בשינויים פיזיים ונפשיים כמו למשל: דיקור, הרזייה, איזון תפריטים וכדומה והתוצאות היו מרשימות. הלידים שהגיעו היו טובים ואיכותיים והלקוחה דיווחה על 18% יותר סגירות מהלידים לתקופה של חצי שנה.

 

מעבר לכך, יש 2 דברים חשובים שחייב לזכור בכל הנוגע לשעות הפרסום בפייסבוק

 

הדבר הראשון – אורך חיים ממוצע של פוסט בפייסבוק הוא 3 שעות, לכן מצאו מהן ה3 שעות הרצופות ביממה בהם מקסימום האוהדים שלכם נמצאים בפייסבוק.

הדבר השני – זה לא מספיק רק להעלות את הפוסטים בזמנים הטובים, אתם חייבים גם לשים לב שהתוכן שלכם יתקשר באופן המיטבי עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, ליצור עמם חיבור רגשי באמצעות כתיבה של דברים שיעניינו אותם ולא בהכרח רק אתכם. תנסו להיות יצירתיים, להעלות פוסטים מסוגים שונים (פעם עם סרטון, פעם עם תמונה מצחיקה, פעם עם קישור לכתבה) ותשתדלו לא לשעמם את הקהל שלכם.

פוסטים מגוונים וטובים יגרמו לאינגייג׳מנט גבוה (לייקים, תגובות, שיתופים, קליקים על לינקים) וכאשר הפוסטים הללו יעלו בסמוך לזמן פרסום הפוסט – החשיפה תהיה גבוהה בהרבה יותר ממה שאתם חושבים. ככל האינגייג'מנט לפוסט יהיה גבוה יותר – ההפצה תהיה נרחבת יותר

 

לסיכומו של דבר, תזמוני פוסטים בהתאם לשעות השיא של קהל היעד שלכם, תכנים רלוונטים ומעניינים ואינגייג׳מנט גבוה שקרוב לזמן פרסום בפייסבוק – הם אלו שיגרמו לעסק שלכם לעלות בכמה רמות ברשת.

 

רוצים לשמוע על עוד נתונים מפתיעים אודות תזמונים בפייסבוק?

רוצים לדעת יותר טוב מתי להעלות את המודעות שלכם?

רוצים להגדיל את הלידים שלכם ולהיעזר במי שמבין בתחום?

 

מאת: סער ברעם - מומחה קידום בפייסבוק ושיוק דיגיטלי 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה