שרותי כיול: הצמיחה בתעשייה



במהלך השנים חלה התקדמות משמעותית בענף שרותי הכיול. קיימים סוגים שונים של שרותי כיול הכוללים: כיול לחץ, כיול חשמלי, כיול מכני, כיול טמפרטורה וכיול לחות, אם להזכיר רק כמה מהסוגים השונים

יחצ

מאמר זה מסביר את הצמיחה בענף שרותי הכיול, ומפרט את יתרונות השימוש במכשירים השונים הזמינים.

הרבה יותר מכיול

אנשי מקצוע שמתמחים בכיול מכשירי מדידה, מציעים מערך שירותים מקיף שמאפשר למכשירים שלכם לעמוד במפרטים המקוריים שלהם. שרותי כיול כוללים:

  • בבדיקות פונקציונאליות.
  • שירותי מעקב.
  • התאמת מכשירים לפי הצורך.
  • החלפת פילטר לפי הצורך.
  • תעודת כיול ודוח שירות.
  • עדכון תאריך יעד של כיול.

בנוסף, ניתן לקבל שירותי תיקונים למגוון רחב של מכשירי מדידה.

כיול חשמלי, למשל, מודד את תדר זרם המתח והתנגדותו.

ציוד חשמלי שעוסק בסגנון כיול זה כולל רושמי נתונים, בודקי לולאות, מד מהדק, טיימרים לדלפק, ועוד סוגים שונים של ציוד אלקטרוני. כיול מכני משמש למדידת מספר רכיבים הכוללים מסה, כוח, מומנט, רעידות, ואלמנטים ממדיים אחרים. ציוד נפוץ המשמש בכיול מכני הוא מערכות משקל ומסה, מדי תאוצה, תאי עומס, מיקרומטרים, מדדי כוח והתקנים אחרים.

עם הזמן, מכונות נוטות לאבד את הביצועים שלהן ואלמנטים שונים משפיעים לרעה על המכונות. שרותי כיול חיוניים לא רק להתאמה מחדש של המכונות והשגת מטרת הדיוק הנכון, אלא נדרשים גם על מנת לשפר את הביצועים הכוללים של המכונות.

החדשות האחרונות מדווחות על ענף שרותי כיול שעתיד לצמוח משמעותית בשנים הקרובות

ברחבי העולם, יותר ויותר חברות מבינות את החשיבות של שילוב שרותי כיול שונים בתהליכי הייצור שלהן. שימוש קבוע בשירותים אלו חשוב לא רק לאיתור בעיות בשלבי הייצור, אלא גם כסיוע בהפחתת זמן ההשבתה שעלול להתרחש, אשר יוביל לתפוקה מוגברת.

מומחים מעריכים שקצב הצמיחה השנתי של ענף שרותי כיול יגדל באופן משמעותי עד שנת 2020. עם מספר גדל והולך של דרישות כמעט בכל ענף תעשיה, יש כנראה השלכות בענפים אחרים שזקוקים לשירותים אלו.

עניין של מדיניות

חקיקות חדשות יותר ברחבי העולם מחייבות חברות לשמור על מתקנים טובים יותר תוך ייצור מוצרים באיכות גבוהה יותר. תעשיות רבות דורשות פרוטוקולים מחמירים יותר של ייצור, וכתוצאה מכך מתעורר דרישה למכשירי מדידה מדויקים ביותר.

שרותי כיול אידיאליים עבור מגוון רחב של תעשיות, כולל ייצור תעשייתי, חלל, בטחון, רכב, תעשיות חשמל, ועוד. כיול קבוע של כל מכשירי המדידה חיוני להבטחת התוצאות של הדיוק הטוב ביותר. כדאי גם לכייל את המכשירים אצל חברה שמתמחה במתן שירותים אלו.

שירותים ברמה גבוהה

חברות שמתמחות בשיווק וייצור מכשירי מדידה, מציעות גם שרותי כיול ותיקון איכותיים. אנשי המקצוע המומחים מבצעים את כל השירותים הדרושים בהתאם לתקני האיכות המחמירים ביותר. כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל נציגי החברה וליהנות משירות איכותי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה