שתלים בזאליים – למה צריך לשים לב כאשר עוברים השתלת שיניים?



כאשר אנחנו עוברים השתלת שיניים אנחנו צריכים לשים לב לסוג השתלים שהרופא בוחר להשתיל לנו. השתלת שיניים היא תהליך כירורגי מסובך בדיוק כמו כל השתלת איבר אחר. לאחר ההשתלה נצטרך לקחת אנטיביוטיקה בשביל שהגוף לא ידחה את השתלים החדשים שהושתלו בו. יש הרבה מאוד סוגים שונים של שתלים דנטליים וגם של שתלים מן החי. שתלים בזאליים יכולים להתאים למי שאין לו עצם עבה מספיק בשביל שישתילו לו שיניים טבעיות וזה היתרון המרכזי שלהם – משתילים אותם ישירות בחניכיים.

קרדיט תמונה PIXABAY

שתלים בזאליים – איך השתלת שיניים יכולה לשפר את איכות החיים שלנו?

שתלים בזאליים או כל סוג אחר של שתלים דנטליים יכולים לשפר לנו מאוד את איכות החיים. כאשר חסרות לנו שיניים בפה אנחנו יכולים לחוש בושה או מבוכה חברתית לחייך בפני אנשים אחרים. אנחנו יכולים להרגיש גם לא בנוח או שאנחנו לא מסוגלים לאכול מאכלים שהמרקם שלהם קשה או צמיגי יותר. השתלת השיניים תוכל לאפשר לנו לחזור לחייך בפני אנשים ולחזור לאכול מה שאנחנו רק רוצים ואוהבים – לא משנה כמה זה קשה או צמיגי.

מה עדיף השתלת שיניים עם שתלים דנטליים או השתלת שיניים טבעית?

כאשר אנחנו רוצים לעבור השתלת שיניים אנחנו צריכים לבחור האם אנחנו רוצים לעבור השתלת שיניים דנטלית או השתלת שיניים טבעית. כל אחת מאפשרויות אלו טובה וחשוב לקבל את ההחלטה בהתייעצות מלאה עם הרופא המטפל שלנו. כאשר אנחנו לא יכולים בגלל סיבות רפואיות שונות שישתילו לנו שיניים מסוג זה אנחנו יכולים לבדוק את האפשרות שנעבור השתלה של שתלים בזאליים.

ככל שנהיה מעורבים יותר ומודעים יותר לתהליך קבלת ההחלטות בהשתלת השיניים שלנו כך נהיה מרוצים יותר מהתוצאה ותהליך ההשתלה עצמו פחות יפחיד אותנו. חשוב תמיד לא לפחד לשאול את הרופא המטפל שלנו שאלות ולא לפחד להיות מעורבים בטיפול שאנחנו מקבלים. לכולנו יש רק גוף אחד ואם אנחנו לא נשמור עליו אף אחד לא יעשה את זה במקומנו – שמירה על השיניים שלנו היא שמירה על עצמנו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה