שתלים קצרים בישראל לעומת אירופה



טיפולי שיניים בישראל הינם בין הטיפולים הפופולריים ביותר והיקרים ביותר, כאשר תחת מגוון רחב של טיפולים שלהם תזדקקו במהלך חייכם יתכן והעלויות יהיו אסטרונומיות. עם זאת בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט ישראלים אשר מבצעים את טיפולי השיניים שלהם דווקא במקומות שונים מחוץ למדינה, ומדינות כמו גאורגיה, גרמניה, ארצות הברית ורומניה הפכו בהחלט למקום נוח עבור ויחסית זול עבור ישראלים רבים.
ומבין כל הטיפולים שתוכלו למצוא בארץ כמו השתלת שתלים קצרים, תוכלו למצוא גם במדינות שונות באירופה וברוב הפעמים גם לבצע את הטיפול יחד עם חוויה תיירותית קטנה. אז אם גם אתם מתלבטים בנוגע לשתלים קצרים בישראל או באירופה, הגעתם אל המקום הנכון.

קרדיט תמונה FREEPIK

שתלים קצרים בישראל

כמו שציינו מעל כי טיפולי השיניים הינם טיפולים פופולריים ביותר, כמות המטופלים שעוברים רק החלפת שן ושתל מגיעה מידי שנה למעל מאה אלף ישראלים. יחד עם זאת בשנים האחרונות אנו עדים להשתלבות של טכנולוגיה חדשה בשם ''שתלים קצרים'', אשר נותנת מענה גם עבור אנשים הסובלים ממחסור בעצם השן וגם עבור מטופלים בעלי רגישויות מסוימות כמו מחלות לב, סכרת ועוד. את השתלת שתלים קצרים תוכלו למצוא במגוון מרפאות השיניים ובבתי החולים. עלות שתל קצר נעה בין 900 שקלים לעד 1800 שקלים ואל עלות זו כמובן משתכלל מצב הפה של המטופל, ניסיון הרופא ועוד.

שתלים קצרים באירופה

את השתלים הקצרים תוכלו למצוא גם כן במדינות כמו רומניה, גרמניה ואפילו בטורקיה כאשר בכל אחת מהמדינות תוכלו לבחור בין מסלול טיפול מלא, כזה הכולל מלון אירוח, הסעה ליווי ועוד או ''לחבר'' בין הניתוח אל בין המלונות הטיסות וכו. כך או כך טיפול ע''י שתלים קצרים במדינות אלו יכול לנוע בעלות שבין 600 יורו לשן ועד ל1200 יורו. כל זאת כמובן תלוי בניסיון הרופא, החבילה שתבחרו ולעיתים ללא עלות הטיסה. במדינות כמו טורקיה ורומניה תוכלו גם להנות אירוח מלא הכולל בתי מלון, שירות הסעות, שהות מלווה ללא תוספת תשלום ואיש קשר ישראלי. אך בעיקר נראה כי תוכלו לנפוש באזורים אלו, לחסוך כמה שקלים וגם לקבל שיניים חדשות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה