תו סגול של נופש: סופ"ש צימרים עם בריכה מחוממת – מה לדעת?



אם אתם מחפשים אחר צימרים עם בריכה מחוממת ופרטית בצפון, אתם מסוג האנשים שאוהבים את השלווה שלהם. ומה יותר פסטוראלי ושלוו מאשר צימרים יוקרתיים בחד נס מול הכנרת הקסומה? אין ספק, סופ"ש מושלם מתחיל ברמת הגולן. בואו נדבר על סופ"ש צימרים עם נופים קסומים, בריכות פרטיות ועוד

golan-exposure

הסופ"ש הכי קסום נמצא בנקודות הכי קסומות. ואין יותר מופלא מאשר יישוב חד נס, רמת הגולן. יישוב חד נס נחשב אחת הפנינים הכי כפריות במזרח התיכון. ביישוב הזה אתם תמצאו המון צימרים לזוגות עם בריכות פרטיות ומחוממות, אבל גם המון סוויטות למשפחות עם ג'קוזי פרטי מול הכנרת. יחד עם אלו, כמובן שתמצאו ביישוב חד נס גם מלונו בוטיק עם מטעי פירות סביבם. קסם, או לא קסם?

צימרים עם בריכה מחוממת בחד נס שחובה להכיר

עוד אנחנו רוצים שתכירו, גם את האופציה של צימר יוקרתי לזוג עם נוף ישירות לכנרת מהבריכה של הצימר. זה עובד ככה – אתם משכשכים בבריכה הפרטית שנמצאת צמוד לצימר שלכם, בעוד שבקבוק היין כבר נפתח והיין נמזג לכוסות.

במקביל, בחלק ממתחמי הנופש יש לכם גם סאונות יבשות, ככה שבכלל הכול מושלם. לאחר טבילה בבריכה, כוס יין וסאונה טובה, אתם מוכנים לארוחת ערב. והיכן תבשלו אותה? ובכן, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את מטבחי החוץ הענקיים של מתחמי צימרים עם בריכה מחוממת ופרטית.

צימרים עם בריכה פרטית ומטבחים ענקיים תחת כיפת השמיים

ברוב הצימרים והסוויטות ברמת הגולן יש מטבחי חוץ ענקיים, ואלו הם בנוסף למטבחונים שנמצאים בדרך כלל בתוך הצימרים עצמם. מטבחי הענק בדרך כלל יהיו תחת כיפת השמיים, לרוב מקורים בפרגולות. המטבחים האלו מספיק ענקיים ומקצועיים בכדי שתוכלו לארגן ארוחות ערב שלמות, אין שום בעיה.

מה עוד חשוב לדעת לגבי צימרים עם בריכה פרטית בצפון וברמת הגולן? ובכן, כדאי לדעת שהצימרים האלו כוללים את הדילים הכי טובים של ארוחות בוקר. אם אתם מחפשים אחר נופש בצפון עם ארוחת בוקר של מלכים ומלכות, אנחנו ממליצים להפשיל את השרוולים, היכונו לסעוד ובגדול.

צימרים יוקרתיים ברמת הגולן עם ארוחות בוקר מהסרטים

ארוחות בוקר במתחמי צימרים בחד נס כוללים גבינות איכותיות במיוחד, לפעמים אפילו גבינות בתוצרת ביתית. יחד עם פירות העונה וירקות טריים, אומלטים ואפילו ג'חנון בחלק מהמתחמים, אתם תהנו מארוחת בוקר של פעם בחיים.

או פעמיים-שלוש בשנה, מה שתחליטו. בסופו של דבר, אנשים אוהבים לצאת לנופשים אחת ל-3 חודשים בממוצע. אתם מוזמנים להנות מנופש מושלם ביישוב חד נס, גם אם זה אחת לשנה. ואם מדברים על נופש שכולו שלמות, חובה להזכיר את היתרונות שיש בצימרים ביישוב חד נס.

צימר עם 100% פרטיות ובריכה מחוממת מול הכנרת

צימרים יוקרתיים בחד נס כוללים 100% פרטיות, ממש ככה. ברוב מתחמי הנופש אתם נהנים מסוויטות יוקרתיות עם אטימות מלאה מפני רעשים. אתם יכולים לקחת לכם צימר לזוג בחד נס עם בריכה פרטית ומחוממת כל השנה, לרוב היא תהיה גם בריכה מקורה.

בין אם אתם מחפשים צימר לזוג בחד נס או סוויטה בחד נס למשפחה, אתם יכולים למצוא כאלו ברמות הכי גבוהות. עוד כדאי לדעת, יש לכם ביישוב חד נס אפילו מלונות בוטיק שממוקמים בכל מיני מטעי פירות. הבנתם נכון, מלון בוטיק בתוך מטע פירות ברמת הגולן. אין יותר קסום מזה.

צימרים עם קטיף פירות ברמת הגולן לכל המשפחה ולזוגות

אם אתם מתכננים אטרקציה טובה לסופ"ש, קטיף פירות ברמת הגולן זו אחלה אופציה. ועוד משהו שכדאי לדעת, בחלק ממתחמי הנופש ברמת הגולן יש לכם גם ארוחות ערב. אם אתם מחפשים אחר דיל של צימרים עם בריכה פרטית וארוחת ערב, חשוב לוודא את הזמינות של הארוחה מראש.

לא בכל מתחמי הנופש ישנה ארוחת ערב, במקרים מסוימים רק ארוחות בוקר. תאתרו לכם צימרים עם בריכה מחוממת מול הכנרת, תוסיפו לזה ארוחת בוקר מהסרטים ותחגגו את החיים האלו. ב-2021 מומלץ לסגור על סופ"ש של צימרים יוקרתיים בחד נס עם תו סגול ובריכות מחוממות ופרטיות. תהנו!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה