תיקון ארונות הזזה: כשאי אפשר לפתוח את הארון



תארו לעצמכם את התסריט הבא: אתם קמים בבוקר כרגיל, כחצי שעה לפני היציאה שלכם לעבודה. שותים בנחת כוס קפה, מתעדכנים בהודעות של הטלפון הנייד שנשלחו אליכם במהלך הלילה ועושים את דרככם לאט אל ארון הבגדים שלכם כדי לבחור מה ללבוש. אך כשאתם מגיעים אל הארון ומנסים לפתוח אותו, אתם מגלים לחרדתכם שהדלת לא זזה. אתם מבינים שאין לכם ברירה אלא להזמין שירותי תיקון ארונות הזזה

pixabay

הצרות עם הגלגלים

אחת התקלות הנפוצות בארון הזזה היא הגלגלים. הם משרתים אתכם נאמנה ומאפשרים להזיז את דלת הארון במהירות, אך ברגע האמת הם עלולים לאכזב אתכם. הגלגלים עלולים להשיחק, להישבר, לצאת ממקומם או לשנות כיוון. ואז תצטרכו לקרוא לאנשי מקצוע כדי שיוכלו לבצע תיקון ארונות הזזה. עלות תיקון הגלגלים משתנה בהתאם לסוג התיקון שיש לבצע. תיקון סטנדרטי יכול להגיע עד לסכום של כ-400 שקלים ואף פחות מכך.

גלגלים שחוקים הם מצב מתסכל, אבל אל תמהרו להאשים אותם, כי יש סיבה לתקלות. כך למשל, הגלגלים עלולים להישחק בגלל אבק המצטבר מתחתם או בעקבות טריקות חוזרות ונשנות של דלת ההזה. כך שאם אתם רוצים לצמצם את תקלות ארון ההזה בעתיד, מומלץ לסגור את הדלת לאט ובזהירות ולנקות מדי פעם מאבק את המסילה, על מנת שהגלגלים יוכלו לנוע בצורה חלקה.

מלבד הגלגלים: תקלות נוספות שכדאי להכיר

מלבד התקלות הנפוצות של הגלגלים, קיימות עוד שתי תקלות שעמן מתמודדים אנשי המקצוע המגיעים לביתכם כדי לתקן את הארון. הראשונה היא דלת מקולקלת. אמנם דלתות הארון חזקות במיוחד, אך הן עלולות להישבר כתוצאה מטלטלה חזקה במיוחד. תקלה זו נדירה יחסית. כמו כן, החלפה של דלת הארון עשויה להגיע ל-1,000 שקלים ואף יותר מכך. התקלה השנייה נדירה יחסית גם היא: החלפת המסילות של דלתות הארון. המסילה עשויה להישחק רק כעבור שנים ארוכות ורבות של שימוש אינטנסיבי. עלות החלפת המסילה עשויה להגיע ל-1,200 שקלים.

צריכים לתקן את ארון ההזה בדחיפות? הכירו את חברת ולדי ארונות. ולדי הוא איש מקצוע ותיק ואמין המסייר בין לקוחותיו מדי יום ביומו כדי לתקן ארונות הזזה ולהציל לקוחות ממצוקתם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה