תכנון אסטרטגי לתוכניות רכישת כישרונות ע"פ חברת היי בוב



תוכנית רכישת כישרונות מוצלחת היא מרכיב מרכזי בכל ארגון. לכן יצרנו את המאמר הבא ע"פ חברת היי בוב, חברה שפיתחה פלטפורמה מוצלחת לניהול משאבי אנוש. מאמר זה ידון בחשיבות התכנון האסטרטגי לתוכניות רכישת כישרונות מוצלחות. זה גם יכסה כמה מהמרכיבים המרכזיים של אסטרטגיות רכישת כישרונות בניהול משאבי אנוש, כמו גם את התהליך שיש לבצע בעת יישום תוכנית גיוס מוצלחת.

קרדיט התמונות: unlimitedphotos

 לתוכנית רכישת כישרונות צריכה להיות תוכנית אסטרטגית, מסבירה חברת היי בוב, והיא צריכה להיות מסוגלת לזהות את צרכי הארגון, כמו גם את מערך הכישורים של העובדים הפוטנציאליים. כמו כן, הוא אמור להיות מסוגל לזהות היכן אנשים אלו נמצאים ומה הם מחפשים בסביבת העבודה העתידית שלהם. התהליך ליישום תוכנית גיוס מוצלחת מתחיל בהגדרת הצרכים והיעדים של החברה שלכם. משם, אתם יכולים להתחיל ליצור אסטרטגיית גיוס התואמת את הצרכים והיעדים של החברה שלכם. לאחר שיצרתם אסטרטגיה זו, תוכלו להתחיל לקבוע איזה סוג של אנשים נדרשים כדי למלא תפקידים אלו ואיזה סוג של כלי גיוס יידרש.

הכנסת מודל עבודה היברידי לתוכנית רכישת כשרונות

המודל ההיברידי הוא צורת תעסוקה חדשה שהולכת ומתפתחת בשנים האחרונות. מדובר בשילוב של מודל העבודה המסורתי 9-5 ומודל הפרילנסרים. חברת היי בוב מדגישה: חשוב לארגונים לדעת שישנם סוגים רבים ושונים של עובדים שאולי לא ירצו לעבוד במשרד כל היום. במקום זאת, הם עשויים לרצות יותר גמישות עם לוח הזמנים והמיקום שלהם. החדשות הטובות הן שהטכנולוגיה יצרה עידן חדש של עבודה היברידית שבה עובדים יכולים לבצע את עבודתם מכל מקום ובכל זמן. סוג זה של עבודה יכול להועיל הן למעסיקים והן לעובדים כאחד, כי הוא מספק גמישות, אך הוא גם מצריך תכנון רב יותר מטעם מי שירצה לשלב עבודה מסוג זה בשגרת יומם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה