תמ"א 38 בירושלים – לא סתם עוד פרויקט בנייה



השנים האחרונות בירושלים הן שנים שמלוות בשינויים מנהליים רבים. כל הרשויות בעיר ובממשלה עושות הכל על מנת לחזק את מעמדה של ירושלים, בישראל ובעולם ולהביא את בירת ישראל לכדי שלמות. במידה בלתי מבוטלת הדבר בא לידי ביטוי בתהליך האישור וההקמה של פרויקטים רבים לשיפור פני העיר, כאשר בראש ובראשונה ממוקם פרויקט תמ"א 38 בירושלים. מהות הפרויקטים כולם הוא ליצור סביבת מגורים נעימה, איכותית ונגישה לכולם, ובה בעת להפוך את ירושלים למרכז פעילות מוביל בישראל. ההשקעה בפרויקטים אלו היא השקעה של גורמים רבים, אבל המנוע לפרויקט הוא הדיירים שרוצים להפוך את מקום המגורים שלהם לנוח ומודרני יותר

מה כל כך מיוחד בפרויקט תמ"א 38 בירושלים?

התירון הגדול של פרויקט תמ"א 38 בירושלים נעוץ בעובדה שהוא לא מחייבת פינוי של הדיירים ממקום המגורים שלהם. לעומת פרויקטים לאומיים אחרים, תמ"א 38 מתבסס על עבודה רציפה של צוותי הפעילות באתר הבנייה, לצד החיים הנורמטיביים של הדיירים. לצד זאת לפרויקט תמ"א 38 בירושלים יש עוד שלושה יתרונות מיוחדים:

  1. מבחינת התושבים – מדובר על שדרוג מאסיבי של כל התשתיות הכי חשובות וחיוניות לבית. רשתות החשמל, המים והביוב מתאימות עצמן למאה ה 21 והדיירים יכולים להנות מהשינוי לעוד שנים רבות. זאת כמובן לצד תוספות של ממ"ד או מרפסת לדירה הקיימת.
  2. היזם – זוכה לקבל את הקומות האחרונות בפרויקט ולמכור אותן ברווח לשוקו החופשי. על פי רוב לכל בניין נוספות עוד לפחות שתי קומות, כך שמדובר על דירות מבוקשות מאוד בבניה איכותית.
  3. העירייה או הרשות המקומית - הן זוכות לגידול בכמות התושבים, לשיפור פני העיר ולעלייה מאסיבית בתחושת שביעות הרצון של התושבים מהחיים בעיר. כפועל יוצא, במיוחד באזור ירושלים, העירייה מרוויחה ביקוש קבוע וגדל למגורים בעיר ומחזקת את כוחה על חשבון רשויות מקומיות סמוכות או מתחרות בעיר.
  4. המדינה – יכולה להתפאר בעיר בירה מודרנית, נגישה ומתוכננת בקפידה. כך שהתיירים ירצו להגיע לבקר בה ואנחנו נוכל להיות גאים בבירה שלנו.

לוקחים אחריות על הבית וסביבת המגורים

אמנם קל מאוד לראות את כל היתרונות של פרויקט תמ"א 38 בירושלים. אך יד ביד אתם, תושבי העיר צריכים להיות מודעים למורכבות של התהליך ולנקודת הטורפה. על כן, חשוב לפנות לתחילת התהליך בליווי מקצועי של קבלנים מנוסים. רק לאחר שהכרתם את כל שלבי התוכנית ויצרתם לכם את תוכנית העבודה הפרטנית, ניתן להתחיל בעבודה. אתם רוצים לעמוד על טיב העבודה לכל אורך התהליך, כך שתקשורת פתוחה עם הקבלן שלכם היא הכרחית ואין מקום לוויתורים או שינויים של הרגע האחרון. את תוצאות ההשקעה שלכם אתם תוכלו לנצל למשך שנים אורכות בחיים בשכונה מתקדמת ומודרנית, שמתאימה לכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה