תקן iso 27799 – לניהול מערכות מידע ברמה גבוהה



בעולם שבו אנחנו משקיעים כל כך הרבה זמן ומשאבים בפיתוח טכנולוגיות מחשוב מתקדמות, אנחנו גם חייבים להשקיע את אותה כמות אנרגיה בשביל לייצר סביבת עבודה בטוחה ובטיחותית לכל המשתמשים באפליקציות ולא בשירותים הדיגיטליים. על אחת כמה וכמה, כאשר מדובר על מערכות גלובאליות אשר משרתות אנשים בכל רחבי העולם, יש סטנדרט אחיד של אבטחת מידע שאתם חייבים לספק ללקוחות שלכם ואתם רוצים לעשות זאת, על בסיס התקן המתקדם ביותר. ‏בדיוק מהסיבה הזו, חשוב לכם להכיר את תקן iso 27799 וללמוד איך לעבוד על בסיס התקן הזה, כבר ‏בשלבים הראשונים לפעילות החברה שלכם. אז מהי החשיבות של תקן ‏iso 27799 ‏ולמה אתם כל כך רוצים לעמוד בדרישות התקן? כל הפרטים בכתבה הבאה.

קרדיט תמונה PIXABAY

מה היא החשיבות של תקן iso 27799 בחיים של כולנו?

‏העובדה שחברות רבות מוכנות לעמוד בדרישות תקן iso 27799 היא:

  1. ‏הוכחה לכך שמדובר על חברות אשר מוכנות להשקיע המון זמן והמון משאבים בפיתוח של תוכנות ומערכות הגנה על המידע שלהם. מבחינת הלקוחות, זהו תו תקן שמאפשר להם להפקיד את המידע הרגיש ביותר בידיים ‏בטוחות, ללא חשש וללא כל בעיה.
  2. היכולת להתגונן ‏באופן אקטיבי מפני כל ניסיון של גניבת מידע בצורה שיטתית, על ידי גורמים חיצוניים בעייתיים. כלומר, יש לכם יכולת לדעת בוודאות שהמידע שלכם לא עובר לידיים זרות, גם כאשר מדובר על מידע אישי כמו פרטי כרטיס אשראי שאתם חייבים להעביר לחברה על מנת לשלם על השירותים שהם מספקים לכם.
  3. ‏יכולת לעבוד עם חברות גלובאליות בגלל שאתם יודעים שהן עומדות בתו תקן מקובל במדינת ישראל. ‏זהו בעצם סימן בינלאומי לאיכות השירות מבחינת שירותי ביטחון מידע, והתוצאה היא יכולת לבחור שירותים נרחבים יותר, של ספקים מכל רחבי העולם, ששומרים על הזכות שלכם ואל הפרטיות שלכם בלי שום התפשרויות.

אבטחת המידע היא הדרישה הכי חשובה שיש

‏בין שמדובר על שירותים שאתם צריכים לקבל לטובת בית העסק שלכם. ובין שמדובר על שירות שיעזור לכם לשמור על סביבת הבית והילדים שלכם בצורה בטוחה יותר. החוויה של עבודה עם חברות ששומרות על סטנדרט בלתי מתפשר של אבטחת מידע באינטרנט היא חוויה הרבה יותר נוחה ונכונה. כלומר, האינטרס שלכם הוא לדאוג כל הזמן לחפש חברות שמחזיקות תו תקן gdpr או תקן iso 27799 כתנאי ‏בסיס להתחיל את העבודה המשותפת, ותוך מחשבה על הצרכים שיכולים להיות לכם בהווה ובעתיד אם חשוב לכם למצוא פתרונות איכות אמיתיים. ‏אז אל תוותרו על חיפוש ממוקד, כמו גם עבודה עם החברות המקצועיות הטובות ביותר שקיימות היום בתחום, אם אתם רוצים לקבל את הפתרונות הבטוחים ביותר.

למידע נוסף לחצו – תקנות gdpr

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה