תרופה לעצירות – האם יש כזה דבר?



כל מי שסובל מעצירות יודע לומר שזה לא עניין של מה בכך. אם מדובר על עצירות שמגיעה פעם בחודש ליום או יומיים, עוד אפשר לחיות עם זה, אך מה קורה כשהמצב הרבה יותר חמור? אומנם לא נעים לדבר על זה, אך בפועל, הרבה מאוד אנשים סובלים מהתופעה והיא מטרידה מאוד. עצירות עלולה לגרום לאי נוחות, לעליה במשקל, לכאבי בטן ועוד. לכן, אם גם אתם סובלים מהתופעה הזאת, ברור שתחפשו תרופה לעצירות. הבעיה היא שכל כך הרבה נכתב ונאמר על עצירות, עד כי קשה להבין האם באמת יש תרופה יעילה לעצירות. חשוב להבין שיש היום אפשרויות שונות ומגוונות בתחום הזה, והסיבה לכך ברורה: אתם לא לבד. כלומר, כאשר מדובר על תופעה שהרבה מאוד אנשים סובלים ממנה, טבעי יהיה למצוא אופציות שונות ומגוונות כדי להתמודד עם אותה תופעה.

קרדיט לתמונות PIXABAY

איך לבחור באיזו תרופה לעצירות אתם עושים שימוש?

 

כשיורדים לעומק הפרטים מגלים שיש הרבה תרופות שונות לעצירות. למשל, זו יכולה להיות תרופת סבתא שכוללת בתוכה מספר מוצרים או תכשירים שונים. זו גם יכולה להיות תרופה טבעית, כמו למשל צריכה של שזיפים, העשרת התפריט בכל מיני סיבים תזונתיים ועוד. מעבר לכל אלה, בכל מקום שבו תקראו דבר או שניים על תרופה לעצירות אתם תראו שידברו גם על שינוי אורח החיים. למשל, האם ידעתם ששתייה מרובה לצד פעילות גופנית יכולות לשפר את המצב בצורה משמעותית ביותר? לכן, כאשר אתם מנסים לבחור תרופה לבעיה כמו עצירות, צריך לבדוק באיזה חומרה אתם סובלים מהבעיה ובאיזו תדירות. יש כמובן גם תרופות אחרות שדורשות אפילו מרשם של רופא, כך שחשוב לבדוק כל מקרה לגופו.

 

נסו תרופות שונות בצורה הדרגתית

 

על מנת שתוכלו גם אתם להתמודד בצורה טובה יותר עם בעיית העצירות, כדאי שתנסו כמה פתרונות שונים. למשל, אם תעשו את השינויים הקטנים האלה באורח החיים שלכם ותרגישו שיפור מידי, ברור שאין כל טעם לנסות תרופות אחרות לעצירות. מצד שני, אם תנסו תרופה לעצירות שנחשבת יחסית פשוטה ותראו שהיא לא מסייעת, יכול להיות שכדאי לכם לנסות משהו רציני יותר. מה שבטוח זה שבסופו של דבר, ממש כפי שאחרים מצליחים להתמודד עם העניין בצורה טובה, גם במקרה שלכם זה יקרה. לפעמים מה שצריך זה להתגייס לעניין, כי כפי שראינו, הפתרון יכול גם לדרוש מכם לשנות הרגלים בחיים. זה נכון שיש מי שבעזרת יוגורטים מסוגים שונים ירגיש טוב יותר, אך במקרים שבהם המצב חמור, זה לא יעזור. בנוסף לכל הפתרונות האלה, תמיד כדאי יהיה גם לעשות בדיקות כדי להבטיח שאין לכם בעיה נוספת במערכת העיכול. יש אפשרות גם להשתמש בכל מיני סירופים למיניהם וכדומה, כך שאם תנסו – תמצאו גם אתם מזור לכאבי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה