10 המשחקים הכי טובים לפלייסטיישן 5



אם החלטתם לרכוש לילדים שלכם את המתנה הטובה ביותר ולהעניק להם חווית משחק ייחודית במינה. בוודאי המתנה לא תהיה מושלמת ללא מגוון רחב של משחקים מרתקים ומעולים המתאימים במיוחד לקונסולת משחקים זו. מאמר זה יציג לכם את 10 המשחקים הטובים והנבחרים ביותר שתהפוך את המתנה שלכם למושלמת וייחודית. אז אם אתם מעוניינים להכיר את רשימת המשחקים כדאי לכם לקרוא את המאמר הזה.

קרדיט תמונה FREEPIK

הכירו את 10 המשחקים הטובים ביותר

 Demon's Souls

זהו אחד מהמשחקים המרתקים ביותר שיש זהו משחק שמוכר מהעבר הרחוק לאלו מכם שאהבו לשחק באחת הגרסאות הישנות של המשחק. בגרסה הזו המשחק הוא יותר מתחכם ומעניין, המשחק  יותר איכותי בזכות הטכנולוגיה והחדשנות של קונסולת המשחקים כל היתרונות שבקונסולה זו באות לידי ביטוי במשחק זה. רצוי לציין כי נשמות השדים לא עברו כלל שדרוג ולא שונו ומזכירים את הנוסטלגיה לאלו ששיחקו בעבר במשחק.

Spider-Man: Miles Morales

אחד המשחקים שלא נס ליחם והם יהיו אהובים גם למבוגרים שבינכם ששיחקו בהם בעודם ילדים וגם לילדים הוא ספיידרמן אותו איש העכביש המציל את העולם מהרשעים. פלייסטיישן 5  מעניק למשחק האהוב חוויה אחרת  ניתן להנות מהיתרונות הרבים שלו במשחק  זה.

Returnable

זהו משחק המיועד לאלו מבינכם שאוהבים משחקי אימה זהו משחק שבו אתם נמצאים בעולם זר ומנוכר המציג לכם משחק אימה המלא כולו באפקטים מעניינים ומוזרים כאחד. המשחק נחשב למשחק קשה במיוחד. היתרון של קונסולת משחקים זו  בא לידי ביטוי בחוויה המעניינת שהיא מציעה למשתמשים.

 Assassin's Creed Valhalla

לעומת משחקים קודמים שבהם התמקדו יוצרי המשחק בחופי הים התיכון המשחק הזה מתמקד בחופים המעוננים של אנגליה וארצות הברית. המשחק הזה מתחיל איטי אך נעשה מהיר לפי קצב התקדמות המשחק. פלייסטיישן 5 מוסיף לו מהירות ואפקטים שלא קיימים בגרסאות אחרות.

Disco Elysium: The Final Cut

מדובר על שוטר שמתעורר ולא זוכר את העולם שסביבו הוא צריך ללמוד מחדש להכיר את העולם. פלייסטיישן 5 מחזק את הרזולוציה וזוהי הדרך הטובה ביותר להנות מהמשחק הזה.

Control: Ultimate Edition

מדובר על משחק שמתרחש בבניין פדראלי שקט שבו יש משימות מעניינות היתרון של המשחק פלייסטיישן 5הוא האפקטים המעניינים .

Yakuza: Like a Dragon

זהו אחד המשחקים שקיימים כבר 16 שנים אך בקונסולת המשחקים הזו יש בו מגוון רחב של אביזרים שונים ואפקטים שונים שהופכים את המשחק לייחודי וטוב יותר.

Sack boy: A Big Adventure

אם אתם מחפשים משחקים שמתאימים לכל המשפחה וגם לילדים קטנים הוא המשחק המתאים ביותר יש בו חידות ופעלולים מעניינים.

The Pathless

המשחק הזה לא מבוסס על לחימה אלא הוא מבוסס על ניווט ביער יפה במיוחד הפעלולים נהדרים בגרסה הזו הופכים אותו למעניין ביותר.

Tony Hawk's Pro Skater 1+2

משחק זה הוא משחק הילדות יש בו ביצועים משופרים יותר ומרחקים ארוכים יותר כדאי להוסיף  כיסא גיימינג לשדרוג חווית המשחק  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה