10 מכשירים חשמליים שאתם פשוט חייבים למטבח שלכם



בימינו אנו יודעים שאי אפשר להסתדר ללא מכשירים חשמליים במטבח. המכשירים החשמליים הופכים את חיינו לקלים יותר. בזכותם אנו יכולים להכין בקלות טוסט, קפה או כל מאכל אחר שאתם רק חושבים עליו. כל שיש לעשות הוא לבחור את המכשיר החשמלי המתאים לכם והשאר היסטוריה. אז התבוננו במטבח שלכם, אולי יש מכשיר חשמלי שחסר לכם ואתם לא יודעים. ואם הוא חסר, כדאי למהר ולקנות אותו.

קרדיט תמונה FREEPIK

10 הגדולים – המכשירים שאתם מכניסים למטבח כבר עכשיו

רוצים להתחדש במכשיר חשמלי אבל לא יודעים מה לקנות? יום ההולדת של האם מתקרב ואתם לא יודעים איך להפתיע אותה? קבלו את המכשירים החשמליים שכל אחד חייב בבית:

  1. טוסטר לחיצה גדול – מי מאתנו לא אוהב להכין טוסטים או מאכלים צלויים באופן כללי? טוסטר לחיצה גדול מאפשר לנו להכין את הכריכים והמטעמים שכולנו אוהבים. למעשה, הטוסטר גדול עד כדי כך שאתם יכולים להכין שישה כריכים גדולים לכל המשפחה. כמובן, הוא גם חוסך לכם הרבה התעסקויות בבוקר. אתם פשוט מכניסים לתוך שתי פרוסות לחם את מה שאתם אוהבים, מניחים לטוסט לכמה דקות עד שיוצא טוסט פריך וריחני.
  2. קומקום חשמלי מעוצב – אנו משתמשים בקומקום כמה פעמים ביום. מיד כשאנו פוקחים את העיניים, אנו יודעים כי אנו זקוקים למנת הקפה היומית שלנו, ובאופן אוטומטי מדליקים את הקומקום. מכשיר זה עוזר לנו גם במקרים שבהם אנו צריכים לחמם מים כדי להכין פסטה או מרק. כך שקומקום חשמלי מעוצב יכול לשדרג לנו את המטבח בכל המובנים.
  3. אופה לחם – אם אתם אוהבים להכין אוכל ביתי ומזין, אופה הלחם הוא המכשיר שלכם. לחם ביתי הוא אחד המאפים הטעימים יותר שיש, והוא יכול להיות גם בריא יותר, אם מכינים אותו מקמח מלא וללא תוספות שונות. אופה הלחם הביתי מאפשר לכם להכין לחם בקלות ובמהירות.
  4. מיקרוגל – המיקרוגל מאפשר לנו לחסוך זמן יקר בחימום והכנת האוכל. אם גם אתם בעד מהירות ככל שזה נוגע למטבח, כדאי להתחדש במיקרוגל מעוצב עם פיצ'רים המתאימים להכנת כל דבר.
  5. מנגל חשמלי – גריל – עם מנגל חשמלי שיודע להכין גריל אתם כבר לא צריכים לחכות ליום העצמאות כדי לעשות על האש. הוא מתאים לכל סוגי הבשרים וניתן להשתמש בו בקלות וביעילות.
  6. מעבד מזון קטן – אנו משתמשים רבות במעבד מזון כדי להכין סלט קצוץ, ירקות למרק או כל דבר אחר שאנו נדרשים לחתוך במהירות ובקלות. מעבד מזון קטן מאפשר לנו לעבד כל מזון במהירות. המעבד קומקפטי, מתאים גם למטבחים קטנים והתוצאות מספקות בהחלט.
  7. מיקסר – מעבד מזון הוא אחד המכשירים החשמליים החיוניים יותר שיש במטבח. הוא מתאים לסוגי מזון שונים כמו בצק, קצפת, קרם לעוגה ועוד. מיקסר משוכלל הופך את החיים לקלים יותר, כך שכל מה שאתם צריכים לעשות הוא להניח את כל המצרכים בתוך הקערה ולהפעיל את כפתור הערבול.
  8. מסחטות מיץ – רוצים להכין כל בוקר מיץ תפוזים סחוט טרי טרי שזה עתה יצא מהמכונה? מסחטת מיץ היא המכשיר שלכם. תוכלו להכין כל שייק פירות בריא שרק תרצו – תפוזים, גזר, תפוחים ועוד.
  9. מכונת קפה – רוצים לשתות קפוצ'ינו ממש כמו בבית קפה? עם מכונת קפה משוכללת אתם מסודרים.
  10. סיר לחץ חשמלי – סיר מיוחד זה מאפשר בישול איטי ומבוקר של תבשילים ומתאים במיוחד להכנת תבשילי קדירה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה