חושבים לאמץ חתול? כל מה שאתם צריכים לדעת רגע לפני..



החלטתם לאמץ חתול? כל הכבוד על ההחלטה! לאמץ חבר לחיים זוהי חוויה שאינה נגמרת. אך חשוב מאוד שתדעו. אם בחרתם לגדל חתול אתם חייבים להכין עבורו את הבית ולרכוש את כל מה שהוא צריך. אם לא תעניקו לחתול את כל מה שהוא זקוק לו- לא יהיה לו טוב. על כן, קחו בחשבון את כל זה לפני שאתם יוצאים לדרך החדשה...

 אוכל לחתולים-

אתם צריכים כמה וכמה מוצרים עבור החתול שלכם, אך נדמה כי המזון המתאים זה הדבר הקריטי והחשוב ביותר אשר אותו אתם צריכים לבחור. החתול אוכל מספר פעמים ביום. כאשר הוא זקוק לשתי ארוחות מרכזיות ולחטיפים בין הארוחות. מה שאומר שעלינו לדאוג עבורו למזון המתאים והבריא ביותר שיתרום לשמירה על מצבו הבריאותי ויספק לו את כל מה שהוא צריך.

התאמת האוכל למצב ולגיל

חשוב שתתאימו את המזון לחתולים שלכם בהתאם לגיל שלהם ובהתאם למצב הפיזי שלהם. גורי חתולים יצרכו מזון מסוג שונה מהמזון אשר מיועד לחתול בוגר. כמו כן חתול חולה או חתולה בהיריון לא יצרכו את אותו המזון כמו החתול הבוגר. חשוב להכיר את הנושא של אוכל לחתולים בטרם תחליטו סופית להכניס את החתול או החתולה אליכם הביתה. המזון לגורים יהיה מזון קל יותר ללעיסה ולעיכול מאשר המזון המיועד לחתול הבוגר.

חול לחתולים –

כאשר יש לכם חתול בבית אתם חייבים לדאוג עבורו לארגז חול. כאשר החתול נמצא בטבע יש לו את המקומות הזמינים לצורך עשיית הצרכים שלו. אם אתם מביאים אותו הביתה עליכם לרכוש עבורו ארגז חול אשר ישמש כארגז צרכים. ניתן למלא את הארגז החול במגוון סוגים שונים של חול המיועדים למטרה זו. ישנו חול לחתולים מתגבש ויש את החול הקריסטלי. יש גם את החול הריחני ויש את החול שמשמיד חיידקים כאשר ההבדלים באים לידי ביטוי גם במחירים.

משחקים –

החתול נהנה לשחק וכדאי שתדאגו עבורו למשחקים מתאימים. אם בטבע יש לו את כל המרחב, את העצים לטפס עליהם ואת הציפורים לרוץ אחריהם הרי שבבית הוא צריך תחליפים. הצעצועים יכניסו הרבה עניין וצבע לחייו של החתול ולא משנה אם מדובר במשחק אשר בו הוא ישחק בעצמו או במשחק שבו ישחק עם בעל הבית. חתול עסוק בדברים שמהנים אותו הוא חתול מאושר, וזה מה שאתם רוצים וצריכים.

אם החלטתם להכניס את החתול הביתה מצפה לכם הנאה מרובה וחבר מתוק ופרוותי לכל החיים!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה