מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים סדנת קרב סכינים ליום גיבוש?



חושבים לארגן סדנת קרב סכינים ביום גיבוש הקרוב בחברה שלכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון. סדנת קרב סכינים יכולה בהחלט לתרום רבות ליום הגיבוש שאתם מארגנים. מעבר להנאה הגדולה שתרגום הסדנה לעובדים, מדובר בסדנה שיש בה גם ערכים חשובים. היא יכולה לסייע לעובדים לשפר את כישורי עבודת הצוות שלהם, היא יכולה לסייע להם בשיפור החשיבה היצירתית, ביכולת קבלת החלטות נכונה ועוד. היתרונות הרבים שמעניקה הסדנה הזו הפכו אותה למבוקשת מאוד על ידי חברות רבות, אך לפני שאתם בוחרים את החברה שתבצע את הסדנה עבורכם, קראו את המאמר הבא ותדעו מה חשוב לבדוק בכדי להיות בטוחים כי אתם בוחרים את הסדנה הטובה ביותר עבורכם

 ניסיון של הצוות המעביר את הסדנה

כמו בכל תחום אחר, גם כאן הניסיון הוא חשוב מאוד. חשוב לבחור בסדנה המועברת על ידי צוות שיש לו מספיק ניסיון בתחום, צוות שמעביר את הסדנה הזו כבר זמן רב וכבר העביר אותה לחברות רבות בגודל שלכם כך שאתם יכולים להיות בטוחים כי הם יודעים מה הם עושים ואתם יכולים להיות בטוחים כי כל הסדנה תהיה מסודרת ומאורגנת כראוי ולא יהיו בעיות אשר נובעות מחוסר ניסיון וישפיעו לרעה על החוויה כולה ועל ההנאה שלכם ושל העובדים.

לכן, בדקו כמה זמן החברה מפיקה את הסדנאות האלו, ובדקו האם הצוות במקום מספיק מנוסה וכבר ביצע מספיק סדנאות דומות בעבר.

המלצות מחברות אחרות

אם אתם מכירים מנהלים בחברות אחרות אשר קיימו סדנת קרב סכינים לאחרונה, פשוט פנו אליהם ובקשו המלצות וחוות דעת על הסדנה בה הם בחרו. ההמלצות הללו יכולות לסייע לכם רבות ולאפשר לכם להיות בטוחים כי אתם בוחרים נכון וכי הסדנה שתבחרו תענה על הצרכים שלכם ותתאים לסגנון שאתם מחפשים ללא כל בעיה.

כמובן, שימו לב כי אתם מקבלים המלצות מאנשים שאין להם כל עניין אישי בכך שתבחרו בסדנה כזו או אחרת, וההמלצה שלהם מגיעה על רקע ניסיון אישי בלבד ולא מתוך שמועות. 

מוכנות לכמות העובדים שלכם

חשוב לוודא כי בסדנה בה אתם בוחרים יש מוכנות לכמות העובדים שלכם. ישנן סדנאות המיועדות ללא יותר מ20 משתתפים, וישנם כאלו שערוכים גם ל50 משתתפים ואפילו יותר. לכן בדקו מראש האם הסדנה מתאימה לכמות העובדים שלכם - האם היא מתקיימת במקום בגודל מתאים, האם יש מספיק ציוד לכלל העובדים, האם יש מספיק אנשי צוות בכדי להדריך כמות גדולה של עובדים ועוד.

 

השוואת מחירים

לסיום, כאשר אתם מבצעים השוואת מחירים אל תבדקו קודם את המחיר ותבחרו במחיר הזול ביותר, אלא בדקו קודם כל את האיכות של הסדנה והשירות שאתם מקבלים, כך שתשלמו מחיר סביר והוגן המתאים לרמת הסדנה בה אתם בוחרים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה