גיזום עצים בצורה הנכונה



גינת נוי בבית פרטי, היא דבר אשר מסב הנאה רבה לדיירי הבית. אולם, בד בבד, מדובר בדבר אשר דורש טיפוח ותחזוקה שוטפת. על אף שאת מרבית פעולות התחזוקה של הגינה ניתן לבצע באופן עצמאי, הרי שישנן פעולות יסודיות ומהותיות, המחייבות את העזרה והניסיון של איש מקצוע מתחום הגינון

 גיזום עצים או כריתת עצים בבית פרטי, הן פעולות המחייבות גנן בעל ניסיון ובעל אסמכה לעסוק בעבודות בגובה בצורה בטוחה ומקצועית. בכדי לבחור נכון גנן עבור ביצוע פעולות אלו, יש לבדוק היטב מי ידוע כגנן בעל ותק וניסיון בתחום הגינון, הכולל בין היתר גם את הפעולות הללו.

מדוע חשוב לבחור בגנן מקצועי עבור גיזום עצים

כאמור, עבודות הכרוכות בגיזום עצים או עבודות הכרוכות בכריתת עצים בבית פרטי, הן עבודות המחייבות גנן מקצועי ומנוסה בתחום. גנן לא מקצועי כדי הצורך אשר יעסוק בעבודות הללו, יכול לפגום הן במראה העץ, את בבריאות העץ והן במראה הגינה כולה. בכדי לבחור את הגנן האידאלי עבור ביצוע הפעולות הללו, יש לתת את הדעת על מספר קריטריונים.

  • כריתת עץ היא דבר פעולה מורכבת, אשר נחוצה מדי פעם לגינות פרטיות בגין מצב שבו עץ לא מספיק בריא ופוגע בשאר העצים סביבו או עץ כלשהו פוגע במראה הגינה כולה או באפשרות לראות את הנוף מחוץ לגינה. מכיוון שזוהי פעולה המתבצעת בגובה, יש צורך שאיש המקצוע הרלוונטי לצורך ביצוע פעולה זו, יהיה איש מקצוע אשר קיבלת את ההדרכה והאסמכה לביצוע עבודות בגובה בצורה בטיחותית ונכונה. אין לבחור עבור כריתת עץ גבוה אדם אשר לא עבר הדרכה בגובה ולא קיבל את האסמכה לעסוק בעבודה מעין זו.
  • מקצועיותו של הגנן – גנן מקצועי הוא גנן אשר עוסק בעבודות הגינון בצורה הטובה ביותר. גנן מעין זה ידע מתי הזמן הנכון לגיזום עצים על פי סוגם וכן, ידע כיצד לגזום כל עץ בצורה הטובה ביותר אשר תעניק את המראה האידאלי לעץ עצמו ולגינה כולה.
  • יש לבחור בגנן אשר יודע לזהות מצבים שבהם עץ לא מספיק בריא בשל עומד ענפים בו או מזיקים שונים המצויים בחלקים שונים שבו. גנן אשר יודע לזהות זאת, הוא גנן אשר יגזום את העץ בצורה הנכונה והראויה ביותר.
  • גנן בעל ניסיון וותק בתחום עיצוב גינות וגיזום עצים הוא גנן שכדאי לכם לבחור. גנן חובבני ללא ותק רב מדי בתחום, יכול לפגום בסופה של עבודתו במראה הגינה.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה