עוד שנתיים לבחירות !!!!!!!!!!!!!!



כמו חייל שסופר כל חודש יום ורגע  עד יום השחרור בבקו"ם ובכן אני מודיע לכולם שנותר עוד שנתיים

כמו חייל שסופר כל חודש יום ורגע  עד יום השחרור בבקו"ם ובכן אני מודיע לכולם שנותר עוד שנתיים לבחירות, היום בדיוק בעוד שנתיים יתקיימו הבחירות (11.11.2013).

מי בעל הסיכוי הטוב ביותר להיבחר? מי יהיו השחקנים החזקים של הבחירות בעוד שנתיים?

הנבואה ניתנה לשוטים אבל הרשו לי ליום אחד להיות שוטה העיר ולהמר על כמה  סוסים: נתחיל בבני וקנין אני מהמר ש30 אחוז הוא ילך עד הסוף ויתמודד לראשות העיר, 70 אחוז אני מהמהר שהוא יפנה את מקומו לשלמה כהן שימותג כאיש ההגון והצדיק שבא מהשב"כ, כבר כעת ניתן לראות את המגמה של דחיפת שמעון כהן לפרונט, האינדיקציה הכי טובה היא חוברת התעמולה בגרוש "אשקלון שלנו" שמידי חודש מופצת באלפי עותקים לתיבת הדיור של התושבים ומשם הישר לפח, כבר כעת ניתן לראות את לשלמה כהן  הנחבא אל הכלים יותר מבצבץ בין דפי הפרסום של אותה "חוברת" הזויה. [caption id="attachment_1535" align="alignright" width="180" caption="גל חזיזה - היועצים והעוזרים של בני יפילו אותו"][/caption] אני מעריך שסיכוי של בני נמוכים יותר הפעם להיבחר לא בגללו, אלה בעיקר בזכות יועציו הכוחניים חסרי היכולת הלוקים ביחסי אנוש גרועים שמקיפים אותו, בהקשר זה נציין את פרשית "המירוץ למיליון" שכל יועץ שיש לו טיפת שכל ופחות לשון לקקנית היה נשכב על הרצפה ומונע בגופו את עצם המחשבה בהשתתפותו בתוכנית ולא היה נותן לבוס שלו להיכנס בכלל לשטות הזאת, אם בני וקנין לא יתעשת וירענן את החבורה המזיקה המקיפה אותו סיכוי להיבחר שוב קלושים עד אפסיים, ההימור היותר סביר הוא שבני יחזור על תקדים "שבתאי צור" בהעברת השרביט לשלמה כהן. איתמר שמעוני -  הוא למעשה כל האופוזיציה שקיבל שחקן חיזוק לאחרונה  בדמותו של אורן שני, בציבור נתפס כלוחם ללא חת הנוטה להגזים בתגובותיו כלפי בני וקנין דבר שנתפס כלא ממלכתי. לפי הערכתי איתמר סגר את הפער של 3 אחוזים שהעניק את הזכיה בסיבובו בשני לבני וקנין, השלושה אחוזים נסגרו בקלות ע"י הסכסוך בין בני וקנין לסגן ראש העיר לשעבר שמעון כהן ועוד אין ספור סכסוכים מיותרים שנקלע ראש העיר בינו לבין אין ספור עמותות וגופים בנוסף לחבורה המקיפה את ראש העיר שהקפידה להסתכסך \ להפחיד את כולם.

"האדמורים" - כמו בכל מערכת בחירות ישנם שוברי שיווין, אנשים או גופים שלכל מי שיורו לו "האדמורים" הם יצביעו עבורו.

לפי דעתי הם גם בעלי הסיכוי הרב ביותר לקבל את תפקידי סגני ראש העיר או ממלא מקום ראש העיר בקדנציה הבאה. בבחירות האחרונות היה שיעור המצביעים בסיבוב השני והמכריע על ראשות העיר  כ33 אחוז מבעלי זכות הבחירה, הציבור הכללי נותר אדיש ורוב הבוחרים באו מהמגזר הדתי והרוסי ומשם באו "האדמורים" שלי. האחד תותח והאחת עלה נידף שאפילו לא אקדח קפצונים. סופיה ביליין  חסרת דעה ויכולת כסאולוגית מוצהרת  הדבר היחידי שהיא מצטיינת בו הוא הבאת הקול הרוסי שחלקו המורכב מדיירי בית אבות או מכאלו שמקבלים פנסיה מברית המועצות דרך עמותת "אוררה" , אני מעריך את כוחה כ 8  אחוז מכלל הבוחרים. תומר גלאם תותח בליסטי, פועל לטובת הציבור ללא אינטרסים של כיסא, הגב של תומר הוא הרב חיים ברדא בעל חסידים רבים בעלי  השפעה רבה, בלעדי תומר גלאם הרב ברדא לפי הערכתי בעל כוח של 10 אחוז מכלל הבוחרים שבאים להצביע, תומר גלאם מביא אתו קהלים חדשים לסיעת "אחדות ישראל" לפי הערכתי אני מעריך את כוחו של הרב ברדא ביחד תומר גלאם כ 15 אחוז מכלל הבוחרים. בני וקנין עיקר כוחו בא מהמגזר הרוסי. איתמר שמעוני עיקר כוחו ומרצו מקדיש לקהל הדתי וילידי הארץ. כמובן תמיד ישנה אפשרות שיבוא שחקן שלישי ויקח את כל הקופה.....
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה