לפני מספר ימים נערך בקניון גירון יריד מיסטיקה , עשרות אנשים פקדו את היריד וצבאו על המתקשרים,

לפני מספר ימים נערך בקניון גירון יריד מיסטיקה , עשרות אנשים פקדו את היריד וצבאו על המתקשרים, הקוראים בקפה ובקלפים, מה שהצביע על תופעה סוציולוגית מעניינת הפוקדת את העיר.

בסיפרו של רובין שארמה הנזיר שמכר את הפארארי  מסופר על עורך דין אשר עובר שינוי מנטאלי לאחר שהוא לוקה בליבו, מהרדיפה אחר הממון לחיפוש עצמי מעמיק , שארמה עצמו הפך שינוי כזה והוא כיום מרצה מפורסם בעולם ומאז סיפרו הראשון הספיק לכתוב סידרת ספרים שעניינם החיפוש העצמי והשינוי שעובר האדם בשלבים שונים בחייו.

[caption id="attachment_16759" align="alignright" width="298" caption="יוסי קהלאני"][/caption]

המתקשר יוסי קהלאני הוא בעל סיפור דומה , מרתק מעין כמוהו, אבל קהלאני עצמו צנוע מאוד הוא מרבה בכתיבה והגות במקביל הוא מסייע רבות לאנשים הפונים אליו באמצעות התיקשור, תכונה על טבעית שקיבל אותה בדרך פלאית ומופלאה.

קהלאני בן ה-46 היה מנהל שיווק מצליח מאוד אשר לפני 12 שנה  עבר בעקבות מות אביו חוייה מיסטית ששינתה את חייו.

לאחר מות אביו התחיל יוסי לחלום על מתים ובחלומותיו רוחות דיברו אליו, קהאלני התחיל לפחד פחד מוות , אבל ככל שחשש מן הרוחות והמתים החל כוח התקשור שלו לעלות רוחות בצבעים כהים ובהירים דיברו אליו והחלומות הפכו יותר ויותר מוחשיים.

בבקרים היה יוסי  מרגיש צורך לשבת מספר דקות ולעצום את העיניים ואז הרגיש לחישות.

לאט לאט החל קהלאני לדבר עם הרוחות בחלומות ולהכיר אותם, הוא החל להעביר מסרים מעולם המתים , את העברת המסר הראשונה שלו הוא עשה עם בת זוגתו של חברו הטוב , יוסי החל בפגישה מקרית עימה להעביר לה מסרים מאביה ולמרות שכמעט שלא הכירה  החל להעביר לה ידיעות ומסרים שהיו ידועים רק לשניהם.

מאז נוהג יוסי לקבל מסרים לא רק ממתים אלא גם ממדריכים רוחניים אשר מטווים לשואלים דרך יוסי את הדרך הנכונה לשואל.

יוסי רואה את העולם בו אנו חיים כישות מתוך מספר ישויות , הן ישויות רוחניות והן חוצניות.

דבריו נשמעים לספקנים כהזויים אולם השיחות איתו משכנעות מאוד, יוסי פתוח לכל שאלה ועונה עליה באריכות, הוא מצליח להפתיע את השואל פעם אחר פעם כאשר הוא חושף בפניו פרט שרק השואל יודע עליו וכך נשברת הספקטיות והפיקפוק.

העברת המסרים מעולם המתים סיקרן מאז ומתמיד את העולם , אחד המפורסמים שהאמין בתיקשור הוא אביו מולידו של הבלש המפורסם שרלוק הולמס ארתור קונן דוויל, אבל לא רק הוא גם מנהיגים בינלאומיים נודעו לאחר מותם כמי שהתייעצו במתקשרים , בעיקר  נפוץ הדבר בקרב מנהיגי צרפת.

יוסי קהלאני משתמש בכלי שניתן לו כמתת אל על מנת לסייע מאוד לאנשים ולהכווינם לדרכים נכונות יותר, כל זה בנועם ובסבר פנים יפות שמאפיינות אותו משאר אנשי המקצוע בתחום.

אחד הדברים המפתיעים אצל יוסי הם תפיסותיו המודרניות, לדבריו כיום כל אדם יכול לתקשר , העידן המודרני של המיילים והמסרונים מכשירים אותנו לתיקשור מהיר עם העולמות הנסתרים, ככל שהטכנולוגיה מתקדמת כך מוכשר האדם המודרני לתיקשור עם הנסתר ממנו כיום.

יוסי הוא לא רק מתקשר הוא גם עוסק בריפוי אלטרנטיבי וידיו עמוסות עבודה .

במהלך כל הראיון וההיכרות איתו מדגיש יוסי כי שיחות עם עולם המתים הוא דבר מורכב מאין כמוהו, המת צריך לדבריו לעבור כמה מחסומים רוחניים המצריכים אותו לטירחה רוחנית ולכן יוסי אינו ממהר להתרצות ולקרוא למת מעולם המתים, יוסי מעדיף להמשיך  ולהצטנע ולהציג את עצמו כמנחה ומייעץ רוחני, אבל הסיפורים כבדרך אגב שלו עולים על כל דימיון.

מגיעים אליו מפה ואוזן ובעיקר כאלו שקראו עליו באינטרנט הן דרך פירסומים וכתבות והן דרך מאמרים מאלפים שהוא כותב.

פעם קראו לזה לא יאומן כי יסופר היום  היאומן כבר מסופר ומתועד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה