מידי שבוע מנתח, מוראד, מרפא בשיטה הסינית, דמות מוכרת על פי 5 יסודות האמונה הסינית שמהם מורכב ומושפע

מידי שבוע מנתח, מוראד, מרפא בשיטה הסינית, דמות מוכרת על פי 5 יסודות האמונה הסינית שמהם מורכב ומושפע האדם:אדמה, רוח, מים, אש ומתכת. הניתוח נעשה על פי תצלום של האדם .

עוזרת ראש העיר עידית אדמוני , שייכת לאלמנט העץ. למעשה , ניתן לומר כי אלמנט העץ הוא הבן של אלמנט המים. עידית משתייכת לאלמנט המזוהה עם איבר הכבד . משמעות הדבר על פי הגישה הסינית שהיא משתייכת ל'יין' בשפה הפשוטה זה אומר שיש לה התנהגות 'גברית' ובעלת נוכחות יחסית כמובן להתנהגות העדינה בה החברה מורגלת. [caption id="attachment_18136" align="alignright" width="300" caption="עידית אדמוני - רגישה למרות הפסון הקשוח"]

[/caption] הצד שלה הוא המזרח והעונה האביב. הצבע שיעשה לה טוב הוא הירוק. עידית, כאלמנט נמצאת בין המים לאש ונטועה עמוק באדמה. היא מוזנת מהמים ושואפת לשמיים. היא יצירתית מאוד ומוכשרת בתחומי האמנות והמדע. היא נחושה מאוד , אוהבת לפתור בעיות . היא תחרותית ולא אוהבת להפסיד. היא מחפשת שליטה אך יחד עם זאת עשויה לאבד אותה בקלות היות והיא כועסת בקלות ויוצאת מאיזון. כשזה קורה גופה נחלש והיא מתוסכלת, מתפרצת. עידית בתוך תוכה ולמרות המראה 'החזק' היא רגישה ופגיעה . איבר החישה שלה הוא העיניים והטעם המועדף עלייה זה החמוץ. האיברים הפגיעים: הרצועות והגידים. בדיוק כמו אצל העץ שיש לו ענפים והוא תמיד שואף להעלות עוד ועוד. אלמנט העץ מאמין פחות במזל ויותר בעבודה קשה. עידית, פגיעה הרבה יותר ממה שהיא נראית וזה גורם לה לא אחת לחולשה. היא מהאנשים שאו אוהבים או שונאים. אין אצלה באמצע. בעניין הזה אין אצלה לעגל פינות ולעיתים ההתקפה אצלה היא סוג של הגנה. היא מתחברת בקלות וקשה לה מאוד עם פרידות. עליה לשים לב לעניין של חוסר דם . היא מאוד אוהבת את ילדיה ומגוננת עליהם ובכלל הבית מאוד חשוב לה.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה