@ מראה השיער לקיץ 2012  על-פי לוריאל פריז, עושה קמבק ללוק ה"הייר ספריי", הניפוח בקודקוד והפן

 @ מראה השיער לקיץ 2012  על-פי לוריאל פריז, עושה קמבק ללוק ה"הייר ספריי", הניפוח בקודקוד והפן החיצוני.

 בהשראתה של הזמרת אדל, מגיעה הבננה המרושלת עם ניפוח קודקוד, כנראה שסוף שנות ה- 50 חוזרים אלינו לקיץ חם, לוהט וסקסי במיוחד.

בקיץ 2012 צבעי השיער יהיו חמים וצבעוניים  יותר, קווי התספורת יהיו מתונים ומרקם השיער יישאר ברובו טבעי כאשר המטרה היא השגת מראה נכון ועדכני לפי צו האופנה. ויש גם טיפ מארז אלון:

נכון שאפשר להשתמש במסרק רגיל. אבל תמורת 10 ש"ח בממוצע, ניתן למצוא מסרק מקצועי בחנויות למספרות הנקרא "מסרק שפיץ". בקשי עם "שיניים צפופות". ככה הניפוח יחזיק טוב יותר והשיער בקיץ עם החום והלחות יראה טוב יותר.

@ מותג Universe מצטרף לאווירה המתעתעת של פורים, ומציג שעון מעורר שמתחדש ומחליף צבעים כולל תצוגה דיגיטלית של תאריך, יום, חודש, טמפרטורה וטיימר.  

מותג Universe מצטרף לחגיגת פורים , ומציע לגוון גם את מראה הפריט הכי שימושי בבית: השעון המעורר. כך תוכלו ליהנות משעון מעורר דיגיטלי , שמחליף צבעים עם תאורה בגווני ירוק, כחול ואדום. השעון המעורר הדיגיטלי כולל תצוגת שעה ברורה בספרות גדולות, לצד תצוגה של היום בשבוע, תאריך (יום וחודש), מד טמפרטורה וטיימר מקצועי.

שעון מעורר מחליף צבעים - 49 ₪. 

@ רשת האופנה golbary משיקה קולקציה רעננה לאביב קיץ 2012 .קולקציית Colorful moments   מתאפיינת  במראה נשי, רומנטי, אופנתי ורענן .

 הקולקציה בנויה לחובבות אופנה אמיתיות עם מבחר רחב של גזרות וסגנונות העשויים מבדים בעלי  טכנולוגיה ועידון ייחודיים. צבעוניות  הקולקציה יוצרת הרמוניה עם ההדפסים ומהצד השני כקונטרס מעניין וייחודי  למראה הרומנטי והשובב של הגזרות הקלאסיות

[caption id="attachment_17621" align="alignright" width="246" caption="גולברי: טוניקה 199.99 תיק 249.99"][/caption]

מחירים ברשת גולברי:

חולצות פרומו:  99 ש"ח

חולצות: 119-349 ש"ח

טוניקות: 199-349  ₪

מכנסיים: 249-399 ש"ח

חצאיות: 279-349 ש"ח

שמלות:249-499  ₪

חגורות: 129-199 ש"ח

תיקים: 129-249 ש"ח

צעיפים: 129-199 ₪

@ רהיטי 'עין חרוד'  בהנהלה חדשה יצאו בקוקלציית ריהוט חדשה ואיכותית. שלמה לודמיר, מנכ"ל רהיטי עין חרוד: "העסק שלנו התחיל ברשת חנויות רהיטים באזור ירושלים, התרחבנו ופתחנו נגרייה. כשהגיעה ההצעה של רהיטי עין חרוד, לא חשבנו פעמיים, מפני שהמותג הזה נחשב כחזק, אפילו לנו, הנמנים על המגזר החרדי, הייתה מוכרות ובולטות גבוהה למותג הזה, המגיע דווקא מהתעשייה הקיבוצית ".

[caption id="attachment_17616" align="aligncenter" width="300" caption="רהיטי 'עין חרוד'"][/caption]

לבד מרענון המיתוג של רהיטי עין חרוד, אחד מהיעדים העסקיים המרכזיים של ההנהלה החדשה הוא כיבוש השוק המוסדי בישראל. רהיטי עין חרוד מתמחה בייצור ומתן פתרונות מקצועיים למגזר העסקי והמוסדי- בתי מלון, צימרים, אכסניות, בתי הארחה, פנימיות ועוד..

אתר החברה: www.einharodf.co.il

@ בשורה לצרכני היוגורט הלבן בישראל: 

Müller משקיעה בעולם היוגורטים הלבנים ומשיקה את

Natural Müller-

יוגורט לבן טבעי מ- 100%

רכיבים טבעיים

 מוצרי הקטגוריה עוברים מיתוג מחדש עם שינוי בנראות המוצרים – שפת איורים עדינה ופשוטה להמחשת מסר הטבעיות מחלבת Müller מציעה לצרכני הקטגוריה את היוגורט הלבן מ 100% רכיבים טבעיים, ללא חומרים משמרים, ללא מייצבים וללא צבעי מאכל מלאכותיים .

  Müller- היינו יוגורט Bio לבן מפנק ישר מהטבע בעל מרקם מפנק וכל התועלות הבריאותיות של יוגורט לבן . היוגורט מגיע  בתוספת סיבים תזונתיים ו2 סוגי חיידקים פרו- ביוטיים.אורן תורג'מן, מנהל שיווק Müller: "מולר שואפת תמיד לחדשנות ושמירה על החיבור לטבע. ספק חומרי הגלם שלנו הוא הטבע, לכן אנו לוקחים את כל מה שטהור וטוב בטבע ועושים ממנו יוגורט נהדר. הקו המנחה אותנו לאורך כל הדרך הוא שימוש בחומרי גלם איכותיים, ללא פשרות וללא ויתור על הטעם והמרקם הייחודי לנו. במהלך הנוכחי, היה חשוב לנו לספק לצרכנים יוגורט לבן איכותי טעים במיוחד שעשוי מ 100% רכיבים טבעיים."

 @ קוקומן מבית תלמה, המותג הוותיק והאהוב מבית יוניליוור ישראל, משיק חדשנות מלהיבה: קוקומן קוקיס – חטיפים עם פצפוצי אורז המעניקים חוויית אכילה ייחודית עשירה במיוחד.

 סדרת קוקומן קוקיס כוללת חטיפים בשני טעמים מענגים שילדים אוהבים במיוחד: חטיף עם פצפוצי אורז ושוקולד וחטיף עם פצפוצי אורז וזיגוג בטעם שוקולד. מחקרים שערכה יוניליוור בקרב ילדים בישראל חשפו כי מדובר במוצר חדשני במיוחד, אשר אינו דומה לשום דבר אחר שהילדים מכירים. החטיפים החדשים שממש נמסים בפה, נתפסים כמציעים חוויה סנסורית המשלבת יחד את עולמות העוגות, עוגיות, חטיפי הדגנים, הוופלים וחטיפים מתוקים אחרים. קוקומן קוקיס זכו לציונים גבוהים במיוחד במבחני טעימה שנערכו בקרב ילדים .

 @ רשת האופנה 'תמנון' משיקה בימים אלו לחנויות את מיני קולקציית הבייסיק 2012, המהווה סנונית ראשונה מהקולקציה החדשה לעונת אביב-קיץ 2012,   ומציעה פריטי בייסיק לנשים, גברים וילדים, במחירים אטרקטיביים כבר בתחילת העונה!

חטיפים עם פצפוצי אורז crispy rice bars  הנם מוצר מסורתי הנמצא שנים רבות כמעט בכל בית בארה"ב וקנדה. בארה"ב לבדה מכירות המוצרים מגיעות לכמיליארד ₪ בשנה! בבריטניה, זוכים החטיפים לפופולאריות עצומה ומכירות המוצרים הגיעו לכ300 מיליון ₪ ב2011. אימהות רבות נוהגות להכין חטיפים בייתים (home made) ולהגישם כנשנוש מתוק .

שני טעמי סדרת קוקומן קוקיס מוצעים במארזים של 7 מוצרים, במשקל נקי של 154-168 גרם, במחיר מומלץ של 18.99 ₪ למארז. המוצרים כשרים חלבי באישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הנבחרות.

@ רגע לפני שהיא ממריאה לחופשת סקי ארוכה באוסטריה, הגיעה מיכל שפירא להצצה ראשונה על קולקציית המשקפים החדשה של טום פורד בסניף בגובה העיניים בבזל ורכשה לעצמה זוג משקפי שמש של טום פורד בצבע סגול.

המשקפים מהקולקציה החדשה עולים 2000 ₪ אבל שפירא שילמה אחרי 30% הנחת סלב רק 1400 ₪.

[caption id="attachment_17617" align="aligncenter" width="300" caption="מיכל שפירא"][/caption]

@ לקראת פסח תשיק קלין  ג'ל מסיר כל כתם לכביסה לבנה וצבעונית, מוצר מצויין קלין – מסיר כל כתם - ג'ל לכביסה צבעונית וכביסה לבנה בנוסחת oxy active  מבטיח ומקיים!

@ קרבול,  כמוסות של שמנים ארומטיים המסייעות לרענון הנשימה במקרים של הצטננות.

השימוש בקרבול קל, נוח ופשוט. ניתן לרוקן את תכולת הכמוסה על גבי ממחטת נייר או לתוך כלי מים חמים (לאחר רתיחה) או לתוך מכשיר אדים. האדים של השמנים הארומטיים מתפזרים בחלל החדר ונשאפים באופן טבעי גם "ללא מאמץ" אקטיבי של שאיפה.

הכמוסות מתאימות לתינוקות מגיל 3 חודשים ולמבוגרים

מגיע בשני גדלים של אריזות-  12 יחידות ו- 24 יחידות.

[caption id="attachment_17615" align="alignright" width="193" caption="קלין מסיר כל כתם לכביסה צבעונית"][/caption]

הג'ל החדש של קלין לכביסה מסיר כתמים עקשניים במיוחד, כגון:  כתמי פירות, שומן, משקאות, רטבים, שוקולד, עשב, בוץ, דם, זיעה, איפור ועוד. בנוסף, הוא מסיר סוגים שונים של דיו ואידיאלי לטיפול מקדים באזורים מלוכלכים, כגון: צווארונים, חפתים, מרפקים וכו'. "קלין מסיר כל כתם"  מתאים לשימוש במהלך הכביסה כתוסף לאבקת הכביסה, וגם לטיפול נקודתי בכתמים. קלין מסיר כל כתם לכביסה צבעונית ולבנה  מוצע באריזה של 2.5 ליטר עם פקק מילוי והוא מוצע במחיר מומלץ לצרכן של 24.90 ש"ח.

הג'ל להסרת כתמים בכביסה בנוסחת oxy active  מכיל חמצן פעיל עוצמתי המפרק את הכתמים ללא פגיעה בבד או בצבע.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה