הפיל הכחול כותב לרה"ע לבני וקנין



אנו חברי להקת הפיל הכחול , תושבי אשקלון , מבקשים ממך, ראש עיריית אשקלון מר בני וקנין, לבחון את נושא

אנו חברי להקת הפיל הכחול , תושבי אשקלון , מבקשים ממך, ראש עיריית אשקלון מר בני וקנין, לבחון את נושא הוספת וטרינר רשותי לעיר.

 כפי שאתה יודע נושא רווחתם של בעלי החיים נמצא בנפשנו ואנו פועלים ומתנדבים רבות בנושא הצלת חיות וגיוס כספים לעמותות .

כמו כן, הלהקה מזוהה עם העיר אשקלון ומתגאה לייצג את העיר בכל רחבי הארץ ובתקשורת .

[caption id="attachment_15480" align="alignright" width="448" caption="הפיל הכחול - מודאגים מתדמית העיר"][/caption]

אנו מוטרדים מאוד משני נושאים הקרובים אל ליבנו : 1- טובת בעלי החיים. 2- תדמית העיר אשקלון.

נכון להיום, המחסור בווטרינר עירוני גורם לנזק בשני הסעיפים: גם בעלי החיים נפגעים וגם תדמית העיר נפגעת , אנו עומדים תחת מתקפה חסרת תקדים של פעילים וארגוני בעלי חיים על העיר אשקלון ודי להציץ בפייסבוק בכדי לראות את הנזק הגדול שכבר נגרם.

אדוני ראש העיר , אנו מאמינים שיש בידך לסיים את המשבר, לעזור לבעלי החיים ולתקן את הנזק התדמיתי. אנו נהיה הראשונים לפרגן לך ולייצג את המהלך בתקשורת וברשת האינטרנט (לדוגמא: בקבוצה של העירייה בפייסבוק יש כ 4,000 חברים בעוד בקבוצה של הפיל הכחול יש כ- 90,000 חברים)

מדוע צריך עוד וטרינר באשקלון ? (להלן הנתונים לאחר שחקרנו את הנושא)

בכלביה העירונית של אשקלון יש בממוצע כ-70 כלבים בכל רגע נתון. כיום מועסק על ידי עיריית אשקלון וטרינר רשותי אחד, אשר אמור לטפל גם בכלבייה, אך גם בנושאים רבים אחרים אשר להם הוא נדרש מתוקף תפקידו. הזמן המועט שמוקדש על ידו לכלביה אינו מספיק לטיפול הולם בבעלי החיים הנמצאים בה ובעלי חיים רבים אינם מקבלים את הטיפול הווטרינרי הדרוש להם. היחס המינימאלי בין כמות בעלי החיים שבהסגר עירוני לבין כמות הווטרינריים שמטפלים בכלבייה הוא ווטרינר אחד על כל 40 בעלי חיים.

כך לדוגמא, במחלקה הווטרינרית בת"א מועסקים 6 וטרינרים רשותיים, כלומר וטרינר אחד על כל 66,000 תושבים; ברחובות מועסקים 3 וטרינרים רשותיים, כלומר וטרינר אחד על כל 35,000 תושבים. כל רשות מקומית המעסיקה פחות מוטרינר רשותי אחד (שתפקידו הבלעדי הוא לטפל בכלביה העירונית ובבעלי החיים השוהים בה) על כל 40 בעלי חיים השוהים בכל זמן נתון בכלביה – חוטאת לתפקידה לספק יחס מינימאלי הולם לבעלי החיים שתחת אחריותה.

באשקלון היו בעבר שני וטרינרים רשותיים, אך מאז שפוטר אחד מהם, בעקבות שערורייה של התעללות בבעלי חיים בכלביה, לא מונה וטרינר נוסף במקומו, ומי שנפגע מכך הם בעלי החיים.

אדוני ראש העיר , המפתח בידייך ואנו בטוחים כי תבחר לעשות את הדבר הנכון, לטובת אשקלון ולטובת בעלי החיים .

בברכה ותודה מראש, חברי להקת הפיל הכחול : משה אטיה , לירון אטיה , איתי סהר , מורן אטיה , רז טובול , גלעד לוי , ניר מעיין .

"הבסיס לכל זכויות בעלי החיים צריך להיות כלל הזהב: עלינו לנהוג בהם כפי שהיינו רוצים שהם ינהגו בנו, אילו הם היו בעמדה השלטת" כריסטין סטיבנס

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה