מידי שבוע , ינתח מוראד, מרפא בשיטה הרפואית הסינית דמות מקומית. האבחון נעשה על פי תמונה בלבד . מוראד

מידי שבוע , ינתח מוראד, מרפא בשיטה הרפואית הסינית דמות מקומית. האבחון נעשה על פי תמונה בלבד . מוראד , במקצועו הינו מטפל מוסמך באמצעות עיסויים רפואיים ודיקור סיני. באמצעות האתר הינכם יכולים לקבל פרטים נוספים ליצירת קשר ישיר עם מוראד. תהנו.

אלי יפרח, יו"ר חברת קדישא, אלי יפרח, שייך לאלמנט העץ. הוא מחובר לצד ה'יאנג' בגוף . הוא שייך לעונת האביב ולכיוון מזרח [caption id="attachment_18299" align="alignright" width="299" caption="אלי יפרח"]

[/caption] אלמנט העץ, הוא האמא של האש והמזין שלה וזה למעשה המצב בו שרוי אלי. הוא נראה מאוד רגוע, מסודר, ובמידה מסוימת מפונק . באופיו הוא אדם שדואג לאנשים, אוהב את עצמו, ובעל כושר ביטוי ושכנוע מצוינים. הוא מעדיף שלא להתערבב עם אנשים. הוא טיפוס שנוח מאוד לבריות. רבים אוהבים לאהוב אותו . את מי שהוא אוהב באמת הוא ידאג לו בדיוק כפי שהוא דואג לעצמו ויותר. הוא איש של בית. הבית נמצא אצלו בעדיפות עליונה וחשוב לו שלילדיו יהיה טוב. אלי למעשה הוא הרוח הגבית שלהם. אלמנט העץ מבחינת הרפואה הסינית מסמל את הלידה והצמיחה . באביב אלמנט זה גורם לזרעים לגדול ולפרוח. כלומר זהו הזמן בו אלמנט העץ מצוי בשיא פריחתו. כשאלמנט העץ מצוי במצב 'יאנג' שזה הצד הגברי, הוא הופך ליותר מרוכז ויותר שולט על עניינים לאלמנט העץ חשוב מאוד מה חושבים עליו ואיך הוא נראה. אלי למשל, תמיד אסטטי ומקפיד על הופעה ייצוגית. הוא לא מאמין באמנות תפלות והצד הרוחני שבו מחובר לרוחניות בצורה מאוזנת וזה גם מה שהופך אותו לאדם דתי אהוב ולא קיצוני. הוא תמיד יהיה מצוי במרכז העניינים ויש לו פוטנציאל מצוין להנהיג ולהוביל. אם למשל ירצה להתמודד על ראשות העיר יצליח לסחוף אחריו אנשים שיאמינו לו וירצו לראות אותו אפילו בקומה הרביעית.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה