מידי שבוע ינתח מוראד, מרפא ומאבחן בשיטה סינית  אישיות  מקומית אחרת בעזרת חמשת האלמנטים  מהם מאמינים

מידי שבוע ינתח מוראד, מרפא ומאבחן בשיטה סינית  אישיות  מקומית אחרת בעזרת חמשת האלמנטים  מהם מאמינים הסינים  בנוי מעגל החיים :מים, עץ, אש, אדמה ומתכת.

אתר 'אשקלונט' יציג בפני מוראד פנים אחרות והוא על פי אבחון ינתח את הדמות. הפעם הצגנו בפניו תמונה של ראש העירייה, בני וקנין.

ראש עיריית אשקלון בני וקנין- עץ

[caption id="attachment_17330" align="alignright" width="341" caption="רה"ע בני וקנין - לא אוהב להפסיד"][/caption]

מוראד:"פניו ועמידתו של ראש עיריית אשקלון, בני וקנין מעידים  כי הוא שייך  לאלמנט 'העץ',  הוא  ממוקם בין המים והאש, נטוע עמוק באדמה  מוזן מהמים ושואף לשמיים. העץ הוא מקור לתנועה ופוטנציאל לגדילה .

שפת הגוף של וקנין  היא קופצנית ומעט מתפזרת . באופיו הוא יצירתי מאוד  ומוכשר בתחומי האומנות,  הכלכלה והמדע. הוא אחד  שפותר בעיות ולא יודע להפסיד.  הפסד זאת מילה שלא קיימת אצלו . הוא דורש שליטה   אבל יכול לאבד שליטה בקלות. על פי הרפואה הסינית,האיבר שדומיננטי אצלו  הוא הכבד. קרי: רגשות מוחצנים ומודחקים כאחד.

כשיש אצלו חולשה  הוא מתוסכל, תשוש,  כעוס מאוד, מתפרץ ואז הופך  לרגיש ולפגיע.

הוא שייך לעונת  האביב. הצבע המתאים לו הוא הצבע הירוק והטעם החמוץ. הוא מושפע  מהרוח  והאיבר הפעיל אצלו זה העיניים. הוא משתייך לקבוצת ה'יאנג'

יש לו שאיפות להגיע רחוק , אדם של  עיקרון ואוהב לעמוד על המילה שלו. חייב להיות תמיד בראש העניינים. באופיו הוא מנהיג . מוכן לדרוך על כל אדם  על מנת להגיע לאן שהוא רוצה.

בעל השפעה חזקה  על אנשים , הוא מאוד חלש  מול אנשים שמשתייכים ל'אש' הם היחידים שמסוגלים 'לשרוף' אותו.  קשור מאוד לילדיו. הם הנקודה החלשה אצלו. מקבל הרבה מאמא שלו המזינה אותו.

הוא לא אוהב להפסיד, מקרין  הרבה בטחון  עצמי  גם כשלא תמיד יש לו . באפו סימן חצוי מה שמעיד על דו פרצופיות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה