מוראד, מטפל  ומדקר בשיטה הסינית, יאבחן  מידי שבוע   דמויות מקומיות. יש לציין כי האבחון נעשה על פי

מוראד, מטפל  ומדקר בשיטה הסינית, יאבחן  מידי שבוע   דמויות מקומיות. יש לציין כי האבחון נעשה על פי תמונה המוצגת בפני מוראד ואינה באה להחליף כל גורם מקצועי אחר. השבוע איבחן מוראד את חבר  מועצת עיריית אשקלון תומר גלאםמסיעת 'אחדות ישראל'

תומר גלאם שייך לאלמנט  המים.

 הכליות הן איבר היין של אלמנט זה וכן שלפוחית השתן – איבר היאנג.

[caption id="attachment_17768" align="alignright" width="300" caption="תומר-גלאם, אוהבים לאהוב"][/caption]

אלמנט המים  אצל תומר הופך אותו לאדם מאוד רגיש , שקט  מסוגר מאופק ופגיע  , יחד עם זאת הוא  נקמן וכשחוצים את הקו האדום הוא יודע להיות נקמן אך מתעקש  לחפש אחר האמת. אדם רוחני  ומאמין שהכל זה מלמעלה.

אלמנט המים עומד ביסוד העמוק של החיים ומזרים הרבה חיים  לאלמנטים נוספים. המים למעשה  משתתפים בכל תהליכי החיים. הם יכולים לזרום , לחלחל , לחדור , לפרוץ , להסיע , להמיס , להתאדות , לקפוא ועוד. הם מסוגלים לקבל את צורת הכלי בו הם נמצאים. המים מייצגים את כוח הרצון.

אדם של משפחה , הוא תמיד 'האמא הטובה' לאלמנט העץ  שמזין את עצמו על  מנת שאחרים  יחיו. הדבר בולט מאוד במעגל הקרוב של משפחתו.

בעל נטייה להשמנה . צריך לשמור  על הכליות ושלפוחית השתן. סימנים המעידים על חולשה באלמנט המים  - סימנים שחורים מתחת לעיניים  ופנים כהים המלווים בעייפות כרונית. הוא נראה שקט מבחוץ אבל האמת שהוא מאוד עמוק , בכלל  במעמקים מתחוללים אצלו הרבה דברים בו זמנית. עליו נאמר :"בוחן כליות ולב". הרגש הקשור לאלמנט זה הוא טוב הלב והפחד.

שייך  לעונת החורף  ולטעם המלוח . הצבע המתאים לו הוא לבן / כחול . מושפע מקור ואיברי  החישה אצלו  הם : אוזניים  והרגש . הרגש הדומיננטי: זה הפחד.  ובגוף: העצמות- גב תחתון , ברכיים.

לתומר פוטנציאל להיות מנהיג . באלמנט המים זה בה לידי ביטוי  על ידי כך שהמים  משתתפים בכל תהליכי החיים . המים יכולים  לחלחל , לחדור,  לפרוץ, מסוגל לקבל  את צורת הכלי  בו הוא נמצא. אנשים אוהבים לאהוב אותו .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה