הבעל הבוגד נתפס על חם!



ברצוני לשתף אתכם במקרה אחד מיני רבים בו אני טוענת כי 'אין מקריות' וכל מה שקורה לנו הוא עוד סימן

ברצוני לשתף אתכם במקרה אחד מיני רבים בו אני טוענת כי 'אין מקריות' וכל מה שקורה לנו הוא עוד סימן משמיים. ובכן, הגיעה אלי אישה מערד נשואה ,אם לחמישה ילדים . בת חיילת. תאומים בני 16 . בת אחת נשואה. ובת סטודנטית. היא הגיעה אליי מרוסקת , שבר כלי, סיפרה לי כי עלתה על בגידה של בעלה עם משהי מחבר העמים אשר עובדת איתו .

לטענתה עלתה על כך במקרה כאשר ביקשה לכבס לו את מכנסיו מצאה בכיס מכתב.  מן הכתוב הבינה שמשהו מתרחש. זו הייתה שעת בוקר מוקדמת עדיין כולם היו בבית. כל אחד מבני הבית היה בהכנות לפני יציאה. אלה היו דקות ארוכות עבור הבחורה.   כשהבית היה ריק התקשרה לבעלה וביקשה

[caption id="attachment_20870" align="alignright" width="192"] ליויה, מתקשרת ומדיום[/caption]

שיחזור הביתה. 'זה דחוף' אמרה ולא הסכימה לפרט למרות שרצתה לשאוג עליו. כשהגיעה הביתה הראתה לו את המכתב. הפגישה הייתה קשה , קשה מאוד. היא בעיקר ניסתה להבין למה? איפה הייתה לא בסדר? הוא  אמר  שהוא אוהב אותה אך אין לו שליטה על מה שהוא עובר עם האישה האחרת וכי הוא רצונו  להשתחרר ממנה ואינו מצליחה . היא אגב  גם נשואה. לדבריו פיתחה אליו אובססיה ואינה  מניחה לו וכדי להשקיט אותה  לטענתו המשיך לנהל איתה מערכת יחסים כי איימה עליו.

האישה שהגיעה אליי לתיקשור היא  אישה אצילת נפש . למרות הפגיעה הקשה שעברה הבינה שזו מעידה שצריך לעבור אותה. היא גם ריחמה על קצת אמו מכיוון שהייתה קשורה אליה ואל הנכדות . זהו בנה היחיד.

סיפורה נגע לליבי . מלבד הטיפול האנגרטי שעשיתי לה , ציידתי אותה  בחומרים מיוחדים להסרת הכישוף. אחרי חודש היא התקשרה. הפעם קולה היה משוחרר ושמח. "חזרנו, הכל בסדר, תודה לך, ותודה לאל , אמרה". חייכתי גם.

בשורות טובות , ושבת שלום .

ליויה מתקשרת מדיום והילרית, מחזירה אהבות, פרנסה, ייעוץ ועוד

לפניות 0544743914

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה