תמונת היום: ערק אשקלון - ערק של אריות



השקעה "חיובית" בסכום של מליון שקלים בפרסום שמה בעקיפין של העיר אשקלון  מצד משקיעים פרטיים במותג

השקעה "חיובית" בסכום של מליון שקלים בפרסום שמה בעקיפין של העיר אשקלון  מצד משקיעים פרטיים במותג הוותיק "ערק אשקלון -  ערק של אריות" האבסורד  הוא שהערק אומנם קרוי על שם העיר אך לא מיוצר באשקלון אלה באזור התעשייה נחל שורק.

האיורים בקמפיין מתארים אנשים רגילים, שבעת שתיית ערק אשקלון, נראים כאריות. הם רגועים ונינוחים, בעוד העולם מאחוריהם נמצא בתוהו ובוהו. הקמפיין קמפיין מלווה בשלטי חוצות ואת קמפיין רדיו מוביל הזמר אריק סיני.

נראה שביחד עם ההשקעה הנבונה בקבוצות הכדורגל הפועל אשקלון ובעלי הקבוצה  פרוספר אזגי הידוע בנימוסיו הנעימים אשר פרשנים רבים וכאלו העוסקים ביחסי ציבור ופרסום תוהים בקול איך קבוצה בליגה לאומית מצליחה ליצר כל כך הרבה כותרות אף יותר מאשר קבוצות בליגת על רק היום (ה) קיבלנו עוד תזכורת "לכותרת טובה" מהיום  פרוספר אזגי ומנהל הקבוצה תקפו סוכן שחקנים, ציטוטים מהכתבה: "תסביר לשחקן מה קרה לכושים כמוהו. תגיד לו כושים כמוהו", "יאלה לכוס של אמא שלו", "לך  יבן זונה" ומכות  ועוד... בנוסף לראש שמחתנו גם קבוצת הכדורסל עירוני אשקלון ושחקניה  (הטיפה שלא שומרים על ידיהם ופיהם ) מאמנה שפוטר ( שלא שמר על פיו) ואוהדיה (שלא שומרים על פיהם וידיהם) ביחד עם ההישגים הנפלאים ( 3 הפסדים ברצף למכבי ראשל"צ לאחר שהובילה כבר בשני משחקים הודחה מהפלייאוף ועוד לפני זה 8 הפסדים ברצף בליגה), הקבוצות הללו מספקות אין ספור כותרות "חיוביות" באופן מקצועי ביותר שאין כמעט שבוע שלא מוזכר שמה של אשקלון "באופן חיובי" בכל ערוצי החדשות, אין ספק  שאנו צועדים להפיכת אשקלון לעיר "איכותית ביותר". [caption id="attachment_19597" align="aligncenter" width="335" caption="שיכורים ולא מיין"][/caption]
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה