תקשור , אסטרולוגיה ונומרולוגיה. כל מה שרציתם לדעת



תקשור , אסטרולוגיה ונומרולוגיה. כל מה שרציתם לדעת. מידי שבוע תספר ליויה  המסטיקנית על מקרה מהחיים .

תקשור , אסטרולוגיה ונומרולוגיה. כל מה שרציתם לדעת. מידי שבוע תספר ליויה  המסטיקנית על מקרה מהחיים . אם גם לכם יש בעיה , אתם מוזמנים לפנות אל ליויה.

שלום לכם קוראים יקרים, אני כאן  כדי לסייע לכם ולנתב אתכם  בנתיבי החיים, להיות לכם למדריכה רוחנית, לתת הכוונה הן במישור הזוגי - התאמה זוגית. ולשחרר חסימות במציאת בן זוג ובת זוג. כמו כן, אני מייעצת בתחום הפרנסה ובחירת מקצוע. עזרה בתחום הנדלן.ובתחום העסקי.

[caption id="attachment_20870" align="alignright" width="320"] ליויה, מתקשרת ומדיום[/caption]

אתן לכם דוגמאות מהחיים על מקרים .שקיבלתי בתקשור וכיצד לפתור אותם.

לפני כשלושה חודשים הגיע אלי אביבה .אישה מקסימה . מאוד עצובה , כבויה שהרגישה שעולמה חרב עליה.

בתקשור שקיבלתי ראיתי שבעלה עזב אותה ועבר להתגורר עם אישה אחרת. הרגעתי אותה ופתחתי לה בקלפים ובתורת הנומרולוגיה.הסתכלתי גם בכף ידה ואמרתי לה שהיא צריכה להתאזר בסבלנות מכיוון שהם יחזרו אבל יש עיכובים מכיוון שחברתו של הבעל עשתה כישוף. והדבר הזה השפיע עליו . הכישוף גרם לכך  שימשך רק אליה . ביקשתי ממנה  שתחזור אלי כעבור שבוע על מנת לקבל ממני חומרים שמבטלים את הכישוף . ביקשתי שתביא תמונות שלו על מנת לעשות טיפול.  הסברתי לה גם מה לעשות. כעבור חודש התקשרתי אליה ושאלתי לשלומה הרגשתי שהדברים תודה לאל הסתדרו..היא מאוד הודתה לי.

עלי לציין שלפי היהדות  אסור לעסוק בגנבת דעת.מכיון שהדבר גורם לשיבוש הדעת.ואסור להתערב בגורלו של האדם .ולהשפיע על בחירותיו  לא רק במקרה של זוגיות אלה בכל תחומי החיים הדבר מסוכן לאלה שעוסקים בכך והוכח שנדברים חוזרים אליהם. לכן , קוראים יקרים, הטיפ שלי לשבוע זה הוא :עשו טוב מצאו טוב.

שלכם , ליויה , מדיום ומתקשרת

086713106

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה