לפקוח את העין השלישית



ליויה היא מטפלת הוליסטית שנעזרת בין היתר בתקשור. רייקי.רפלקסולוגיה . דיקור. ביו אנרגיה ובשילוב פרחי

ליויה היא מטפלת הוליסטית שנעזרת בין היתר בתקשור. רייקי.רפלקסולוגיה . דיקור. ביו אנרגיה ובשילוב פרחי בך. וקריאת ההילה על מנת לסייע לפונים אליה בפתרון בעיות בכל תחומי החיים.  לדבריה אפשר לגשת בכמה אספקטים כשמה שמוביל אותה שלכל מצוקה גם פיזית יש היבט רגישי רוב הפונים אליה בעיותיהם נובעות מבעיות רגשיות. וזה מקבל ביטוי בגוף לכן ליויה עוסקת גם בריפוי פיזי וגם רוחני.ליויה הנה מתקשרת ומדיום ויועצת רוחנית.כלי תקשור עוזר לה לפתור בעיות שנובעות מהעבר וגלגולים קודמים.

[caption id="attachment_20870" align="alignright" width="320"]

ליויה רוזנצוויג, מתקשרת ומדיום[/caption]

התקשור מגיע אליה תוך כדי טיפול. עם התחברות למטופל רואה דברים תוך כדי שיחה בטלפון. עולים תמונות. ליויה משתמשת בכלי זה על מנת לשלוח ריפוי מרחוק לפונים אליה גם מחו"ל בבקשת עזרה. ליויה אומרת שאיננה יודעת מאיפה זה מגיע. כשהייתה ילדה חשבה שאצל כולם רואים הילות ומרגישים כל מיני תחושות. ההורים שלה היו נעזרים בה בשעת מכאובם כשהייתה מניחה את ידיה אליהם היו נרגעים. מקובל אחד אמר לליויה שבורכה ביכולות טובים ואליה לעזור  לאנשים. בורכת בכח שניתן לך מלמעלה את  צינור  לעזרה ומממשת את ייעודך. מאז ומתמיד אהבה לטפל באנשים ילדים וקשישים .הנתינה עושה לי טוב אמרת ליויה.

האבחון נעשה באמצעות קריאת ההילה ובעזרת אינפורמציה המגיעה אליה באמצעות התקשור.

הגיעה אליה בחור שסבל זמן רב מבעית מעיים מטרידה כשישב מולה קיבלה ליויה תמונה קשה . וטראומתית . ליויה פנתה לאותו בחור ואמרה לו ממה נובע הבעיה אצלו. מגיל 13. הבחור פרץ בבכי וסיפר שעבר את הטראומה שתיארה לו. מכאן החלה לטפל באותו בחור . התגובה הפיזית של הטראומה היה הרצון של הגוף להתנקות כל הזמן. ובגלל זה התפתחה מחלת  מעיים . הטיפול כלל שיחות טיפול פיזי אנרגטי ברייקי וביו אנרגיה.

ביו אנרגיה מטפל רק בהילה.ליויה רואה איפה יש חסימות ופגמים ומתקנת אותם מבלי לגעת בגוף הפיזי. אנשים הרבה פעמיים חושבים שאם אין מגע זה לא רציני אבל בפועל זה כלי מדהים כי להילה יש השפעה ישירה ואנשים מרגישים את ההשפעה של הטיפול על הגוף.

לדברי ליויה התקשור הוא כלי  יעוץ מצוין. אבל לעיתים הוא עלול להיות גם לעומס. לפעמים ליוה יודעת יום לפני פיגוע  שעלול להתרחש דבר מה . או שרואה הבזק של תמונה של  אדם ולמחרת אותה תמונה מופיעה בטלביזיה. אין שום דבר שאני יכולה לעשות עם זה.אומרת ליויה תקשור זה כמו צינור  שמדליף לי אינפורמציה.

ליויה מעבירה סדנאות להתפתחות רוחנית. רייקי. ביו אנרגיה ותקשור שלטענתה אפשרי לכל אחד . כולנו נולדנו עם עין שלישית פתוחה אצל רוב האנשים היא סגורה  בגלל המצב שבו אנשים שקועים בחומר ואין זמן לעסוק בעניינים רוחנים .על ידי חשיבה שונה אפשר להתפתח בתחום הרוחני. להיות יותר מחוברים לעצמנו משקיעים הרבה יותר בעזרה הזולת. מטפלים יותר בהורים ובילדים. העולם היה נראה אחרת ומקום יותר טוב לחיות בו.

רוצים לדעת מה צופן לכם העתיד? לייעוץ, חייגו: 0544743914

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה