האם יש ביכולתך להתמודד עם יותר לקוחות?



 כארבעים אחוז ממחפשי השירות מתחילים את החיפוש בגוגל איפה אתה נמצא? רבים מבעלי העסקים באשקלון לא

 כארבעים אחוז ממחפשי השירות מתחילים את החיפוש בגוגל איפה אתה נמצא? רבים מבעלי העסקים באשקלון לא מודעים לעוצמתו של  כלי השיווק באינטרנט ועדיין בחשיבה שפרסום בעיתון יזרים אלפי לקוחות נלהבים לעסק , בתור בעל עסק אשקלוני אני יכול להגיד לכם בלב שלם שהפרסום בעיתונות המקומית לא שוווה אפילו את עשירית ההשקעה הכספית.

מניסיוני האישי  (בעל מספר עסקים מקומיים בעבר) ושל חברי העצמאיים, שום פרסום בעיתון לא החזיר את ההשקעה. אנשים קוראים את העיתון ביום שישי וזורקים אותו לפח ביום שבת מתוך עיתון של 100 דפים בממוצע אתה מופיע בעמוד שלם במחיר של 900 שקלים + מע"מ לפרסום חד פעמי לשבוע בודד

!!! וזאת רק אחד מתוך  ארבעה מקומונים שמתלווים לעיתון ארצי, תעשו בעצמכם את החישוב מה הסיכוי שיזכרו אותכם אחרי יום שבת . [caption id="attachment_25088" align="alignright" width="365"]פיצה אשקלון להיות בין הראשונים בחיפוש "פיצה באשקלון" שווה עשרות אלפי שקלים לבעל הפיצרייה[/caption] ובכן ההצעה שאני מציע היא לא פטנט עולמי של כותב המאמר, בכל העולם בעלי עסקים הבינו את כוחו של האינטרנט, במחקרים שנערכו נמצא כי  נער ממוצע משקיע בגלישה באינטרנט כ- 4 שעות ביום ובוגרים כשעה ביום בממוצע, בהשקעה קטנה בפרסום באינטרנט תוכלו להגדיל את מחזור העסקים שלכם בעשרות אחוזים שיכול להתבטא בעוד מאות אלפי שקלים עלייה במחזור העיסקי. לשם ההמחשה, נבחר את אהרון תושב אשקלון בחור ממוצע שצריך חשמלאי - אהרון חדש בעיר או\ו לא מכיר שום חשמלאי בסביבה לאן לפי דעתכם אהרון יתחיל את החיפוש?  בעיתון שזרק לפח ביום שישי? ישנם שתי אפשרויות או חיפוש דרך חברים בטלפונים שמכיר "חשמלאי טוב". או בחיפוש באינטרנט סביר שיתחיל את החיפוש בגוגל "חשמלאי באשקלון". סביר להניח שאם בעל המקצוע חשמלאי היה מופיע בין הראשונים בגוגל אהרון היה  מתקשר ומתעניין בשירותיו. ועכשיו ישירות לעסק שלכם:  במקום את המונח "חשמלאי באשקלון" אפשר להחליף במונח "אינסטלטור באשקלון", "טכנאי מזגנים באשקלון", "פיצה באשקלון", "מסעדה באשקלון" תבחרו איזה מונח שמתאים לעסק שלכם ותחשבו בעצמכם כמה פניות חדשות של לקוחות חדשים אפשר לצבור בהשקעה קטנה יחסית. השתכנעתם? אז איך מתחילים? א.  חשוב ביותר לבחור בעל מקצוע שגר בעיר אשקלון, שמכיר את השוק ובעל מאגר חברים ענקי כדי שיוכל להפיץ אותכם בכל הרשתות החברתיות והאתרים באשקלון. ב. ישנו צורך לבנות אתר אינטרנט - בלי אתר טוב לא תוכלו להופיע במקום בולט כלומר בין הראשונים בחיפוש בגוגל. ג. קידום האתר - יש לכם אתר הכל טוב ויפה אבל בלי קידום והפצה נכונה האתר וההשקעה הכספית  לא שווה מאומה. ד. יצירת תדמית נכונה - הלקוח נכנס לאתר, יש לכם בדיוק 5 שניות להותיר את הרושם הנכון ולגרום ללקוח להרים את הטלפון ולהתקשר אליכם, איך עושים את זאת? זו כבר עבודתו של בונה האתרים ואיש השיווק. ה. תשכחו מזה שאפשר לעשות את זה לבד או שהבן  של השכן יעשה את העבודה, כפי שאמרתי ללקוחה שהתקשרה להתעניין  עבודה של 1000 שקלים נראת בדיוק כמו המחיר, אל תחפשו את המחיר הזול, הזול במקרה הזה תמיד עולה ביוקר. ו. התמדה - יש צורך לתחזק את האתר באופן שוטף, לא לחסוך בקידום האתר ובהפצתו, אם אתם לא יכולים לבצע זאת אל תחסכו ותנו לבעל מקצוע לבצע לכם את העבודה.

כותב המאמר: גל חזיזה מהנדס מחשבים, בעל חברת בניית אתרים באשקלון , מומחה להפצה חברתית ויועץ שיווקי ותקשורתי

לפרטים 052-4583975 או באתר החברה "אתרים זה אנחנו" 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה